• Ja, ik ben bang dat ik dat dus ben.
    Vandaag ben ik 2 dagen over tijd en het ziet er nog niet naar uit dat mijn menstruatie zal beginnen. Dus ik ben er echt wel bang voor. Normaal gezien ga ik deze namiddag een zwangerschapstest halen en als deze positief is dan zit ik wel met een groot probleem. Ik zou er niet mee naar mijn moeder kunnen gaan, dat durf ik trouwens niet.
    Ik wil het ook niet houden. Dat gaat gewoon niet met mijn studies en mijn leven enzo.
    Weet iemand ofdat ik anoniem abortus kan plegen als het zover is? Ik bedoel daarmee dat mijn ouders het niet hoeven te weten. (Het is in België trouwens)
    Mijn witverlies is wel wat rozig, dus ik denk dat er bloed in zit. Weet iemand wat dat wil zeggen?

    Dank je voor de hulp.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jean schreef:
    Als het positief is, zeg het dan aan je ouders. Hoe zou jij het vinden als jouw kind later zwanger blijkt te zijn en het heeft laten weghalen en er nooit iets over heeft verteld?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik begrijp niet waarom iedereen zegt dat je het aan je ouders moet vertellen? Als abortus plegen anoniem niet duurder is dan met toestemming van je ouders (ik weet niets van de prijzen, maar als), waarom dan vertellen? Informeer je gewoon goed. Ik vind echt niet dat je je ouders dat verschuldigd bent.
    Moest dit ooit bij mij gebeuren -niet dat ik een al een vriend heb ofzo- dan zou ik het nooit vertellen. Mijn ouders zouden mij echt vermoorden gewoon. (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben het met Cloudburst eens :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb ook wel eens dat ik 2 dagen over tijd ben. Ik word daarna het als nog.

    Cloudburst schreef:
    Ik begrijp niet waarom iedereen zegt dat je het aan je ouders moet vertellen? Als abortus plegen anoniem niet duurder is dan met toestemming van je ouders (ik weet niets van de prijzen, maar als), waarom dan vertellen? Informeer je gewoon goed. Ik vind echt niet dat je je ouders dat verschuldigd bent.
    Moest dit ooit bij mij gebeuren -niet dat ik een al een vriend heb ofzo- dan zou ik het nooit vertellen. Mijn ouders zouden mij echt vermoorden gewoon. (cat)

    Omdat ze minder jarig is en ,volgens mij, heb je dan niks over je kind te vertellen. Dan heb je toestemming nodig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Omdat ze minder jarig is en ,volgens mij, heb je dan niks over je kind te vertellen. Dan heb je toestemming nodig.

    Mij is verteld op school dat dat niet per se hoeft. Maar das in Nederland dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Abortus is anoniem. Ik zou wel een vriend of vriendin mee nemen als je het echt niet tegen je moeder wilt vertellen. Maar weet je zeker dat je dit wilt? Er is ongeveer 10% kans dat je door de abortus onvruchtbaar wordt en dus in de toekomst geen kinderen meer kan krijgen. Een abortus is gratis. Maar ik weet niet zeker hoe het zit met de regeling voor het volwassen zijn. Ik zou eerst een naar die kliniek bellen voor je daar hals over kop heen gaat. ;)

    Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Omdat ze minder jarig is en ,volgens mij, heb je dan niks over je kind te vertellen. Dan heb je toestemming nodig.


    Hoe je het ook draait of keert, het is hààr kind dan. Zij mag kiezen wie ze op de hoogte brengt. En haar ouders hebben er toch niets mee te maken?
    Naja, dat is mijn mening. Ik kan het best wel begrijpen als er andere mensen het niet met me eens zijn. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Mij is verteld op school dat dat niet per se hoeft. Maar das in Nederland dan.


    Inderdaad, hier hoef je geen toestemming te hebben.
    Klinkt onlogisch. Soort van, mijn ouders hebben iets te zeggen over mijn kind, alleen omdat ik minderjarig ben?
    Nah, ik vind het raar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik hoop in ieder geval voor haar dat ze niet zwanger is. Ze is nog jong denk ik.


    Keep on smiling

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Hoe je het ook draait of keert, het is hààr kind dan. Zij mag kiezen wie ze op de hoogte brengt. En haar ouders hebben er toch niets mee te maken?
    Naja, dat is mijn mening. Ik kan het best wel begrijpen als er andere mensen het niet met me eens zijn. (:

    Ik bedoelde dat ze het,volgens mij,moet. Volgens mij moeten de ouders toestemming geven. Ik vind het ook belachelijk maar wat doe je er tegen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik bedoelde dat ze het,volgens mij,moet. Volgens mij moeten de ouders toestemming geven. Ik vind het ook belachelijk maar wat doe je er tegen.


    Ah, zo bedoel je. (: Nja, als het moet dan valt er niet veel tegen te doen. Indien het niet moét, tja, daar weet je mijn mening al over. :'DD


    If we had not a soul, music would have created it.

    En als je het niet aan je ouders verteld, vertel het dan in ieder geval aan de vader van het kind.


    All was well.

    moest ik zwanger zijn , ik zou het ook niet vertellen aan mijn ouders. dus daarom ben ik het ook eens met cloudburst (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als er bloed in je witverlies zit kan dat een teken zijn dat je maandstonden zijn begonnen, maar ik ben hier ook niet 100% zeker van, dus doe voor de zekerheid toch maar een test.