• Ja, ik ben bang dat ik dat dus ben.
    Vandaag ben ik 2 dagen over tijd en het ziet er nog niet naar uit dat mijn menstruatie zal beginnen. Dus ik ben er echt wel bang voor. Normaal gezien ga ik deze namiddag een zwangerschapstest halen en als deze positief is dan zit ik wel met een groot probleem. Ik zou er niet mee naar mijn moeder kunnen gaan, dat durf ik trouwens niet.
    Ik wil het ook niet houden. Dat gaat gewoon niet met mijn studies en mijn leven enzo.
    Weet iemand ofdat ik anoniem abortus kan plegen als het zover is? Ik bedoel daarmee dat mijn ouders het niet hoeven te weten. (Het is in België trouwens)
    Mijn witverlies is wel wat rozig, dus ik denk dat er bloed in zit. Weet iemand wat dat wil zeggen?

    Dank je voor de hulp.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    je kunt het beter wel tegen jou ouders zeggen..ik heb geheim gehouden dat ik gepest..werd....mijn beste vriendin zei het dus een keertje tegen ze...ik was bang dat ze boos zouden zijn..maar ze wilde me juist helpen..
    dus je kunt het ze beter zeggen...mischien willen ze je dan ook helpen?:)


    Hallo

    Undesirable schreef:
    Edit: Ik heb gisteren een test gedaan, maar deze was gelukkig negatief. Wel ben ik nog steeds niet ongesteld, dus nu ga ik een afspraak maken bij een gynaecoloog denk ik.


    Zoals ik al eerder zei en Poseidon en Xandia ook al zeiden, dat je niet ongesteld bent kan komen door de stress en spanning...
    Zelf word ik ook wel eens 3 weken later ongesteld terwijl ik de rest van het jaar gewoon rond de normale tijd ongesteld word dus misschien is dat in jou geval nu ook zo (:
    Wel mooi dat je niet zwanger bent, dat is al een zorg minder.


    dream, dare, fly!

    Ik ben ook eens niet op het juiste moment weer ongesteld geweest.
    Het heeft daarna nog 2 jaar geduurd voor ik ze weer had. Dat kan wel eens gebeuren.

    normaal gezien als er op school een clb is kunt ge daar naar toe gaan. Die gaan dan me u tydens de lesuren naar een abortuskliniek zodat u ouders er niks van weten.
    in elk geval wens k je héél veel sterkte :)
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Undesirable schreef:
    Edit: Ik heb gisteren een test gedaan, maar deze was gelukkig negatief. Wel ben ik nog steeds niet ongesteld, dus nu ga ik een afspraak maken bij een gynaecoloog denk ik.


    oh,, k ben egt gelukkig voor jou.
    t komt wrs gwn door de stress dan :)
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    2 dagen over tijd? Dat is niet zo erg hoor. Ik ben wel vaker 5 á 6 dagen over tijd. Pas als je echt ver over tijd bent, zou ik me pas zorgen maken, als ik jou was.


    Life is hard and then we die

    Denk er goed over na of je abortus wil plegen. Maarja, da's jou beslissing.


    You are beautiful, you are love.

    Hallo mensen ze is niet zwanger.


    Keep on smiling

    Ik ben blij voor je dat je niet zwanger bent.
    En goed dat je bij de gynaecoloog een afspraak maakt misschien is er iets fout.
    Kan ook door stress komen had ik ook, toen werd ik het 2 dagen later dan normaal.
    Probeer te ontspannen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Alvast veel succes bij de gynaecoloog (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'