• Ja, ik ben bang dat ik dat dus ben.
    Vandaag ben ik 2 dagen over tijd en het ziet er nog niet naar uit dat mijn menstruatie zal beginnen. Dus ik ben er echt wel bang voor. Normaal gezien ga ik deze namiddag een zwangerschapstest halen en als deze positief is dan zit ik wel met een groot probleem. Ik zou er niet mee naar mijn moeder kunnen gaan, dat durf ik trouwens niet.
    Ik wil het ook niet houden. Dat gaat gewoon niet met mijn studies en mijn leven enzo.
    Weet iemand ofdat ik anoniem abortus kan plegen als het zover is? Ik bedoel daarmee dat mijn ouders het niet hoeven te weten. (Het is in België trouwens)
    Mijn witverlies is wel wat rozig, dus ik denk dat er bloed in zit. Weet iemand wat dat wil zeggen?

    Dank je voor de hulp.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Misschien ben je niet eens zwanger dus ik zou niet zo voorbarig Zijn als ik jou was. Is alleen maar meer stress voor jou.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Persoonlijk vind ik dat je het aan je ouders moet vertellen. Abortus is een zware beslissing en als je het al doet heb je je ouders nodig, als steun. En misschien zijn je ouders er niet zo blij mee, maar willen ze je wel helpen!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Tainted schreef:
    Volgens mij is abortus onder de 18 gratis, maar dan moet je wel toestemming hebben van 1 van je ouders. Anders moet je wel 300 euro betalen.

    Ik hoop voor je dat het negatief is, en anders heel veel sterkte.


    Als je wilt dat er geen contact word gelegd met je ouders, dan kan ook één van de artsen toestemming geven.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    (...)

    Als je wilt dat er geen contact word gelegd met je ouders, dan kan ook één van de artsen toestemming geven.


    Kan dat, volgens mij mag het alleen met toestemming van de ouders.
    Maar dan gaan de artsen wel heel goed met je praten wat de gevolgen ervan zijn enz.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cadillac schreef:
    Nouja, als je vanaf de bevruchting tot nu nog onder de 72 uur zit kan je volgens mij nog de morning-after pil halen. Zo niet hoop ik voor je dat je het zonder je ouders weg kan laten halen, daar weet ik niks van eigenlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ken iemand die het gedaa nheeft. Je ouders komen er niet achter en het kost 2x 1.6 eurie! (:
    Maar het is wel pijnlijk:s
    Je ouders komen nooit iets te weten.


    Get outta my head!

    Eerst maar een test halen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Volgens mij moet dat anoniem kunnen, want er bestaan echt 'anonieme'-abortusklinieken. Maar het is wel het beste als je het je ouders vertelt, want zoiets geheim houden lukt niet. Dat gaat na een tijd lopen knagen. En als ze er pas na een paar jaar achterkomen, zullen ze echt boos zijn.
    Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het negatief is!
    Good luck.


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Persoonlijk vind ik dat je abortus echt niet kan maken. Maargoed, koop eerst een zwangerschapstest zou ik zeggen. Goodluck.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 17:26 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik zou als ik jou was wel vertellen aan je ouders dat je zwanger bent (als de test positief is) hoe moeilijk dat ook is maar zoals Hysterical al zei ooit gaat het aan je knagen...

    In iedergeval als je nu zo stresst dan kan het juist ook langer duren voordat je ongesteld word door de stress en daarbij 2 dagen is nog niet veel, ik ben wel eens 3 weken later ongesteld terwijl ik de rest van het jaar gewoon helemaal precies op tijd ben...


    dream, dare, fly!

    Een abortus wordt gezien als een kleine ingreep, dus ik dacht dat je daarvoor je ouders niet moet meenemen. Dacht ik he... We hebben het er op school eens over gehad, maar ik ben niet meer zeker. Je kan natuurlijk wel eens op internet kijken? Daar staat meestal wel op of je een volwassene (ouder of voogd) mee moet hebben..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Terminatrix schreef:
    Persoonlijk vind ik dat je abortus echt niet kan maken. Maargoed, koop eerst een zwangerschapstest zou ik zeggen. Goodluck.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Terminatrix schreef:
    Persoonlijk vind ik dat je abortus echt niet kan maken. Maargoed, koop eerst een zwangerschapstest zou ik zeggen. Goodluck.


    (Be)lieve in (you)rself

    Terminatrix schreef:
    Persoonlijk vind ik dat je abortus echt niet kan maken. Maargoed, koop eerst een zwangerschapstest zou ik zeggen. Goodluck.

    Hoezo zou ze abortus niet kunnen maken? Ben je tegen abortus, of vind je dat ze dat nu nog niet kan doen?

    Je moet het vertellen,, aan je ouders. Als zij het weten kunnen ze je helpen!(Y)


    Never give up the things that makes you smile