• Ja, ik ben bang dat ik dat dus ben.
    Vandaag ben ik 2 dagen over tijd en het ziet er nog niet naar uit dat mijn menstruatie zal beginnen. Dus ik ben er echt wel bang voor. Normaal gezien ga ik deze namiddag een zwangerschapstest halen en als deze positief is dan zit ik wel met een groot probleem. Ik zou er niet mee naar mijn moeder kunnen gaan, dat durf ik trouwens niet.
    Ik wil het ook niet houden. Dat gaat gewoon niet met mijn studies en mijn leven enzo.
    Weet iemand ofdat ik anoniem abortus kan plegen als het zover is? Ik bedoel daarmee dat mijn ouders het niet hoeven te weten. (Het is in België trouwens)
    Mijn witverlies is wel wat rozig, dus ik denk dat er bloed in zit. Weet iemand wat dat wil zeggen?

    Dank je voor de hulp.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    :(

    Je houdt ons wel in de spanning zeg :'O


    Get back motherfuckerz'

    justinpoep schreef:
    En ben je zwanger ??
    jammer voor jou anders

    Wel meer dan jammer vrees ik dan.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Wel meer dan jammer vrees ik dan.


    Ja denk ik ook, het is niet niets en als het later uitkomt dat ze zwanger is geweest en abortus heeft gepleegd... Mijn moeder zou kwader zijn als ik het verzweeg... Ik zou het echt vertellen...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Ja denk ik ook, het is niet niets en als het later uitkomt dat ze zwanger is geweest en abortus heeft gepleegd... Mijn moeder zou kwader zijn als ik het verzweeg... Ik zou het echt vertellen...

    Yep, agree.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Yep, agree.


    Ja, mss gaan je ouders dan wel kwaad zijn ma tz beter dan dat ze er zelf moeten agter komen.
    Anders zijn ze nog kwader.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Yep, agree.


    Ik zou nu in haar situatie zijn, dan is het eerste wat ik doe is mijn moeder inlichten. Ze zou kwaad zijn en echt heel kwaad zijn maar ik denk niet dat mijn moeder akkoord zou gaan met abortus. Omdat ze zelf heel lang heeft mogen proberen voor mijn klein broertje te krijgen dus. Ikzelf zou het houden, het zou ook heel moeilijk zijn met school maar mijn mama zou echt me steunen... Maar ieder is anders hea... Nu, ik ga daar geen probleem mee hebben want ik heb nog geen sex gehad en dat wil ik zo houden xD


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Ik zou nu in haar situatie zijn, dan is het eerste wat ik doe is mijn moeder inlichten. Ze zou kwaad zijn en echt heel kwaad zijn maar ik denk niet dat mijn moeder akkoord zou gaan met abortus. Omdat ze zelf heel lang heeft mogen proberen voor mijn klein broertje te krijgen dus. Ikzelf zou het houden, het zou ook heel moeilijk zijn met school maar mijn mama zou echt me steunen... Maar ieder is anders hea... Nu, ik ga daar geen probleem mee hebben want ik heb nog geen sex gehad en dat wil ik zo houden xD

    Weetje meis, ga sowieso aan de pil. Dat is dan al een zorg minder.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Weetje meis, ga sowieso aan de pil. Dat is dan al een zorg minder.


    Ja, I know, en als ik een vriendje heb (wat ik nu niet heb) ga ik zeker aan de pil, of men moeder dat nu wil of niet. Als het zou gebeuren, ben ik toch al voor een stuk beschermd hea.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Edit: Ik heb gisteren een test gedaan, maar deze was gelukkig negatief. Wel ben ik nog steeds niet ongesteld, dus nu ga ik een afspraak maken bij een gynaecoloog denk ik.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Undesirable schreef:
    Edit: Ik heb gisteren een test gedaan, maar deze was gelukkig negatief. Wel ben ik nog steeds niet ongesteld, dus nu ga ik een afspraak maken bij een gynaecoloog denk ik.

    Dat is het beste denk ik.


    Keep on smiling

    Undesirable schreef:
    Edit: Ik heb gisteren een test gedaan, maar deze was gelukkig negatief. Wel ben ik nog steeds niet ongesteld, dus nu ga ik een afspraak maken bij een gynaecoloog denk ik.

    Gelukkig (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hoii, ik snap dat je bang bent en ik snap ook dat als het zo is dat je het niet wilt houden. Ikzelf heb ook 2 keer vermoedens gehad en ben gister na 3 maanden ongesteld geworden... Maar voor je besluit eventueel abortus te laten plegen... Watch this; http://www.youtube.com/watch?v=2oWYOM5g0cQ besef je wel dat je iemands leven beeindigd...


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Undesirable schreef:
    Edit: Ik heb gisteren een test gedaan, maar deze was gelukkig negatief. Wel ben ik nog steeds niet ongesteld, dus nu ga ik een afspraak maken bij een gynaecoloog denk ik.


    Dit hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent. Het kan ook zijn dat het hormoon nog niet aantoonbaar is...
    Dat je niet ongesteld wordt kan ook te maken hebben met eventuele stress


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Door spanning of stress kan het ook tegen houden. (:


    your eyes are like stars in the night.