• Ja, ik ben bang dat ik dat dus ben.
    Vandaag ben ik 2 dagen over tijd en het ziet er nog niet naar uit dat mijn menstruatie zal beginnen. Dus ik ben er echt wel bang voor. Normaal gezien ga ik deze namiddag een zwangerschapstest halen en als deze positief is dan zit ik wel met een groot probleem. Ik zou er niet mee naar mijn moeder kunnen gaan, dat durf ik trouwens niet.
    Ik wil het ook niet houden. Dat gaat gewoon niet met mijn studies en mijn leven enzo.
    Weet iemand ofdat ik anoniem abortus kan plegen als het zover is? Ik bedoel daarmee dat mijn ouders het niet hoeven te weten. (Het is in België trouwens)
    Mijn witverlies is wel wat rozig, dus ik denk dat er bloed in zit. Weet iemand wat dat wil zeggen?

    Dank je voor de hulp.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je echt zwanger bent moet je het wel echt vertellen. het is echt niet dat je even snel abortus kan laten plegen. Dat valt op en ze merken dat echt wel. En valt het niet op als je ineens niet meer ongesteld bent? Dat er opeens geen tampons of maandverband meer word gebruikt?

    Weet je al zeker of je zwanger bent ?
    Als je het zeker weet zal ik het wel tegen je ouders zeggen zoiets blijft je je hele leven achtervolgen als je het niet vertelt.


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Ik weet echt niet wat ik zou doen als ik zwanger zou raken..>.<

    maar ik denk wel dat je anoniem abortus kan plegen, zou raar zijn als dat niet kon. Ikzelf zou het niet kunnen denk ik..:O


    Jared Padalecki<3&Bam Margera<3&Sasuke Uchiha<3

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Nou naar't schijnt zit het dus zo. De ziekenkas betaalt altijd een deel van de kosten van medische ingrepen of medicijnen. Maar daarvoor moet je dus gebruik maken van die klevertjes (afhankelijk van welke ziekenkas zien ze roos of geel,...) of natuurlijk op voorschrift, maar abortus werkt niet op voorschrift. Dus je moet ergens, -weet zelf niet hoe, heb het horen zeggen- zo'n 13 klevertjes plakken en opsturen naar de ziekenkas, zodat je van die ingreep maar een tiental euro moet betalen, en niet de volledige 300 ofzo.
    Maar die klevertjes zijn van de ziekenkas enzo, en je ouders zorgen nog voor je, dus waarschijnlijk -'k ben niet zeker- sturen ze daar wel een brief rond, of storten ze het overige bedrag op de rekening van je ouders.



    maar ik heb vandaag ergens gelezen ofzo dat abortus gratis is...


    Stop holding me under and let me breathe.

    Tainted schreef:
    (...)

    Kan dat, volgens mij mag het alleen met toestemming van de ouders.
    Maar dan gaan de artsen wel heel goed met je praten wat de gevolgen ervan zijn enz.


    Nee, want daarvoor hebben artsen zwijgplicht. Die ten alle tijde geld tenzij het een bedreiging voor de volksgezondheid is. Dan móeten ze het melden.


    Anyway... zelf ben ik een tegenstander van abortus. Tenzij het door verkrachting o.i.d gekomen is. Je kan het namelijk 99% van de tijd makkelijk voorkomen door voldoende voorzorgsmaatregelen te nemen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 20:59 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Als ik jou was zou ik op zijn minst een vriendin in vertrouwen nemen, dit kun je echt niet alleen!


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Ik zou eerst een zwangerschapstestje kopen, als deze positief uitslaat. Dan is het jouw keuze of je het kind wilt houden, of abortus laten plegen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar abortus kan anoniem en wordt volgens mij vergoed door de zorgverzekeraar.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    ik zou eerst zowizo maar eerst ff een test halen ;)


    I solemny swear i am up to no good

    En? Heb je al meer nieuws?


    I lost myself in FM airwaves

    Marshmellow schreef:
    Haha, euhm buiten als jij 300 euro ofzo wilt betalen ipv 10 euro (of zoiets), zullen je ouders er toch achterkomen. Je moet namelijk van die klevertjes van de ziekenkas opplakken, en je ouders krijgen daar brieven van toegestuurd of zien dat op hun rekening.

    Niet waar, bel naar de jongerenlijn of ga naar het JAC en er zijn plaatsen waar je voor 1 euro, anoniem abortus kan laten doen. Zodat je ouders dus van niets weten!

    Gaskarth schreef:
    En? Heb je al meer nieuws?

    Gaskarth schreef:
    En? Heb je al meer nieuws?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gaskarth schreef:
    En? Heb je al meer nieuws?


    dream, dare, fly!

    Gaskarth schreef:
    En? Heb je al meer nieuws?


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    En ben je zwanger ??
    jammer voor jou anders