• Wensverpester nummer 1 is gesloten omdat het 300 berichten heeft bereikt. Dus maak ik de nieuwe wansverpester. Het gaat zo:
    Jij zegt bijvoorbeeld ik wens dat ik een hond heb
    En de volgende zegt: Die krijg je maar gaat na één week dood.
    Dat is dus wensverpester. Het spel was heel populair dus maak ik er een deel 2 van.. Veel plezier!


    i hate everyone

    Jij hebt gewenst dat er geen enkele wens uitkomt en dus komt er ook geen enkele wens uit.! [Snap je het nog?]

    I wish; Dat mijn hersen schudden door de bron van inspiarie die zo hart op mijn hooft kwam vallen weg is:P
    nope want ik wenste een wens da uitkomt !

    en je hebt geen hersene dus kun je ze ook nie schuddn !

    ik wens da da waar ik mee in de knoop zit vlug duidlijk word wa het is en da niemand deze wens verpest :(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    het komt nog erger in de knoop en je komt er nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer uit (A)

    ik wens dat ik die troep van m'n gezicht krijg. grrrr(6) stom broertje

    De troep krijg je van je gezicht maar uu broertje doet het weer en deze keer erger en je krijgt het er niet vanaf!

    I wish; dat ik me niet verveel(A)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    je hebt heel veel ernergy dat je springt en dat werkt op iedereens zenuwen en je krijgt huisarrest

    i wish; Dat me pap zijn band weer oppikt en super beroemd wordt, en dat hij toch genoeg tijd vrij kan maken voor mij, me broer en moeder.en dan speelt me vader eens samen met TH!!


    death to the one at the end of the serenade.

    Gebeurt ook maar TH moet niks van jou hebben.

    I wish; Dat myn pa beroemd wordt met zijn band en hij een nummer met TH gaat maken en ik daaraan mee mag doen.!(A) [^^BenWeerOrgineel:S]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat gebeurt.. Maar het nummer word bagger slecht, en staat op nummer één in de top 3 van slechtst verkochte albums ooit.

    Ik wens.. Ben&Jerry regen op een warme zomerdag, net voor een concert van TH, en ook nog eens een bak om het in op te vangen xP

    maar ben en jerry komen zo hard op je vallen dat je een hersenschudding krijgt en dus niet aar het concert van TH kan gaan


    i hate everyone

    geen wens erboven dus doe ik mij n wens maa...

    ik wens: ik wens: Dat mijn verjaardags cadeau doorgaat (th schoenen)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die krijg je ook maar ze zullen heel rap kapot gaan! (oké, die is dom, maar hier wist ik dus echt niets op^^)

    Ik wens best friends met Bill te zijn en een koppel met Tom! <3

    Ben je ook totdat je ontdekt dat Tom vreemd gaat.!<3 En dan wil je Bill maar die heb ik al:P Grrrauww...! A_A (A)

    -I wish; Een laptop met draadloos internet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Krijg je ook , je pa die hem heeft gekocht is vergeten garantie erop te zetten en binnen een dag gaat ie kapot!

    I wish: Dat ik niet meer bang ben vooor mijn moeder, ze schreeuwt dagen lang tegen me.

    Je bent niet meer bang voor je moeder maar nu voor je vader

    ik wens een nieuw mobieltje

    die krijg je ook maar je kan op die alleen bellen (zowwn oud ding)

    ik wens: Dat ik een wens heb -_-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je heb een wens maar je kan hem niet typen. -_-''

    -I wish; Dat ik eindelijk kan slapen -_-''(A)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je kan 1dag slapen maar de rest van de week niet meer(A).


    I wish: Dat ik cool ben , maar dat kan niet omdat ik al cool ben(H)(nerd)(baby)(N)(dance):8(cat):S_O_(hoera)(6)(puh)x]8^^^^^^