• Wensverpester nummer 1 is gesloten omdat het 300 berichten heeft bereikt. Dus maak ik de nieuwe wansverpester. Het gaat zo:
    Jij zegt bijvoorbeeld ik wens dat ik een hond heb
    En de volgende zegt: Die krijg je maar gaat na één week dood.
    Dat is dus wensverpester. Het spel was heel populair dus maak ik er een deel 2 van.. Veel plezier!


    i hate everyone

    -LekkerOrigneel!-
    Komen ze ook maar ze moeten niks van je hebben(H).

    - I Wish; Dat ik me het weekend niet ga vervelen als ik aan het camperen ben-

    -JeVerveeltJeNietJeVerveeltJeDood!-(H)

    IkWensDatIkEenLeukVriendjeKrijg:P[BILL!!](H)**OMGxD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je krijgt een vriendje maar die gaat vreemd, daar kom jij achter en maakt het uit. weg vriendjee;).

    Ik wens dat ik de twins naast mij staan tijdens het campereen(H).

    -DeTwinsStaanNietNaastJeeMaarK3.!(A)-:P

    I wish; DatIkBarbaraGaInhalenMetHaarQuizzen.!(H)(A)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    lukt je ook maar na het weekend heb ik je zo weer ingehaalt(A).

    I wish ; Abetterlife(A)

    kryg je ook maar toen je leven beter werd ging ik dood en werd ie slechter.! x__0

    I wish; Dat mijn quizjes beter worden gedaan!!(H)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze worden beter gedaan maar dan heb je gen zin om verder te typen en stop je en niemand wilt je quizzen nog maken

    I wish; Dat ik een liedje voor TH schrijven mag, en dat die de nieuwste hit word


    death to the one at the end of the serenade.

    wordt ie ma na da komt aleen omda je pa manager is van de hitlijstn en blabla ma eiglijk vind niemand hem mooi

    ik wens da th morgn bij me op bezoek komt en da ze blijvn slpn en het leuk vinde en blabla da er NIX FOUT KAN GAAN


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ze komen ook en alles lykt goed tegaan tot zo nu 1 uur al weg moeten.!:(

    I wish; -Dat er een bron van inspiraie op me neer komt dalen.!(A)-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    die komt er ook, maar hij komt zo hard naar beneren vallen dat je een hersenschudding krijgt XD

    Ik wens dat ik een toetsenbord had dat op je stem reageerde XD

    doet hij maar je wordt ergens heel erg boos op een persoon op msn en je ebnt tegelijkertijd in gesprek met je vader of moeder en dat krijgt hij/zij dat scheldwoord en krijg je levenslang huisarrest (lol)

    ik wens: Dat mijn verjaardags cadeau doorgaat (th schoenen)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ze komen naast je wonen maar vinden je helemaal niet aardig en het enige contact dat jullie hebben dat is ruzie.

    ik wens nu even niets

    je krijg nu juist heel veel.!:P

    Ik wens dat mijn quizzen worden gedaan en dat er veel reactie's worden achtergelaten!


    I do not hook up.

    gebeurt nie want je hebt per ongeluk al je quizzn verwijdert

    ik wens een wens da uitkomt !:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jij hebt gewenst dat er geen enkele wens uitkomt en dus komt er ook geen enkele wens uit.! [Snap je het nog?]

    I wish; Dat mijn hersen schudden door de bron van inspiarie die zo hart op mijn hooft kwam vallen weg is:P


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.