• Wensverpester nummer 1 is gesloten omdat het 300 berichten heeft bereikt. Dus maak ik de nieuwe wansverpester. Het gaat zo:
    Jij zegt bijvoorbeeld ik wens dat ik een hond heb
    En de volgende zegt: Die krijg je maar gaat na één week dood.
    Dat is dus wensverpester. Het spel was heel populair dus maak ik er een deel 2 van.. Veel plezier!


    i hate everyone

    hij houdt van je en staat voor je neus en je bent gelukkig samen met hem alleen hij gaat vreemd en je wil scheiden...

    Ik wens: Dat Kouwenhoven dood neervalt na 3 dagen lang te zijn mishandelt door onze klas(lol)(WeHebbenEenHekelAanHaar)(lol)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Helaas Kouwenhoven overleefd het en word erger dan ooit.

    Ik wens dat Jaasma (afschuwwelijke lerares) omkomt terwijl ze vast zit in de lift

    Tsjaa.. Ze komt om jullie zijn blij totdat..
    Er een 10000000000000000000 keer zo erge lerares komt.(A)


    Ik wens dat Tokio Hotel 14 Juni uber sexxii word en dat Bill me uit het publiek haalt.!(H)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    14 Juni gaat het onweren, regenen, hagelen, sneeuwen en nog meer onweren. Ohja, niet BILL maar SAKI haalt je uit het publiek, omdat je flauw gevallen bent (A)

    Ik wens dat mijn quizlets een x gemaakt worden :S

    Ik hoop btw dat het niet écht dat weer word. :O

    Ik hoop btw dat het niet écht dat weer word. :O
    DT

    Je eerste zal gemaakt worden, maar de rest niet!

    (hopelijk voor jou is dit niet waar!)

    Ik wens de eeuwige liefde van Tom te zijn! (H)

    Wordt je ook maar Tom gaat ondertussen vreemd en daar kom je achter en je gaat scheiden.!(A)

    IkWensDatTom&BillNaastMeKomenWonenEnVeelMetMeOmgaan.!(H)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wordt je ook maar Tom gaat ondertussen vreemd en daar kom je achter en je gaat scheiden.!(A)

    IkWensDatTom&BillNaastMeKomenWonenEnVeelMetMeOmgaan.!(H)


    Zal ook gebeuren, jullie hebben het heel leuk, totdat jij opeens zal moeten verhuizen en niets kan er aan veranerd worden!

    ik wens een nieuwe kamer!

    die krijg je maar hij wordt onherstelbaar lelijk...

    Ik wens: Dat kouwenhoven dood neervalt en overlijdt aan een verschrikkelijke dood en het niet overleefd en ook niet weer opstaat ofzo


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gebeurt ook, maar 's nachts zal hij overal rondspoken en ben je nog niet van hem af!

    ik wens dat ik nog eens naar NY ga!

    GaJeOokMaarHetVliegtuigStortNeerEnJeHebtZulkeErnstigeVerwondingenDatJeNooitMeerEenVliegtuigInKan.![HoopHetNietHoor.!]


    IkWensDatSimone&GordonWeerBijElkaarKomenVoorTom&BillWantHunZijnGescheideEnIkVindHetZieligOmdatJorkKaulitzHunEchtVaderNiksMeerMetZeTemakenWilHebben.!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IkWensDatSimone&GordonWeerBijElkaarKomenVoorTom&BillWantHunZijnGescheideEnIkVindHetZieligOmdatJorkKaulitzHunEchtVaderNiksMeerMetZeTemakenWilHebben.!

    Gebeurt ook maar Gordon gaat vreemd en gaan ze schijden.

    Ik wens dat 14 juni een prachtige dag word & dat ik Tom dan ontmoet(H).

    14JuniWordtEenPrachtigeDagEnJeOntmoetTomMaarTomVindJouNietLeukEnZoentUitEindelijkMetMy.!(A)


    -IkWensDatBillHietIsZodatIkMeNietMeerAlledaagsVerveel.!(A)-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -HyKomtOokMaarHyVerveeltZichOokAlleDaags^^(A)DusHebJeNogNiksTeDoen.!-

    Even me eigenwens verpesten:P

    -IkWensDatIkVIPKaartjenVoorMyEnMijnVriendinnenVoor14JuniKrijg.!-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.