• Wensverpester nummer 1 is gesloten omdat het 300 berichten heeft bereikt. Dus maak ik de nieuwe wansverpester. Het gaat zo:
    Jij zegt bijvoorbeeld ik wens dat ik een hond heb
    En de volgende zegt: Die krijg je maar gaat na één week dood.
    Dat is dus wensverpester. Het spel was heel populair dus maak ik er een deel 2 van.. Veel plezier!


    i hate everyone

    krijg je ook alleen dan blijkt hij een kunstgebit te hebben en blijft dan ding aan je lippen hangen O.O"waa:P
    ik wens dat het morgen nog een x zondag is =]

    wens ik ook !:Dmaar het is zondag maar een schoolzondag(ik:ok da bestaat nie)dus je moet na tschool

    ik wens dat ik en men BF alleen naar duitslang mogn en geen problemn gaan krijgn met kokn en ik kan redelijk duits dus de taal zal wel lukkn(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Je gaat erheen maar de Duiters zijn zoo k*t tegen jullie dat je weer terug wilt(lol)

    ik wens: Dat me quizzies eindelijk wordt gemaakt en me pc dan nii ontploft en dat ze ze leuk vinden


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    de quizzen worden gemaakt en ze vinden ze leuk en dan blijven ze de rest van je leven zeuren of je d'r meer wilt maken, zodat je noooooooooooooit meer rust hebt en altijd quizlets moet gaan maken.

    ik wens geld

    ok ma tis wle vals dus je vliegt dne bak in ls je het uitgeeft!:P

    ik wens never school again !+dat niemand deze wens kan weggooien,verbrekn ,opetn of weetik veel wa


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    niemand doet wat met deze wens...maar zonder school heb je geen dokters zonder dokters heb je een hele boel dooie.


    ik wens dat iedereen de nacht 6 doet

    de nacht 6?ja doen ze nie want ze hbbn geen zin

    ik wenszzzzz dat ik tom kaulitz ooit tgn kom op straat


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    je komt hem tegen maar hij ziet je niet staan(lol)

    ik wens: Geen zeurende ouders...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ze zagn niet als je alle klusjes in huis doet en NOOOOOOOOOOOOOOOIIIIT meer uit gaat

    ik wen tommiboii met een strixke voor men moed wa op te peppn als ik morge weer naar school moet !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ok maar iedereen begint hem uitte kakke voor janet enzo

    ik wens dat de school in brand staat (A)


    HaveFun!

    ok maar iedereen begint hem uitte kakke voor janet enzo

    ik wens dat de school in brand staat (A)

    ben ik al gewend

    en ikke wens da ook ma ok ze vliegt in brand ma jij zit nog in het gebouw en stikt door de rook

    ik wens dat ik een lippiercing mag


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    krijg je maar het gaat onwijs ontstekken en je hebt de rest van je leven een misvormde lip.

    ik wens dat iemand deze wens verpest

    je hebt geen wens gemaakt die iemand kan verpesten dus nu is je wens dat geen wens is tog verpest x'D (snap jy het nog:P?)

    Ik wens dat ik hele warme handschoenen heb voor mijn koude handen

    die krijg je maar nadat je je handschoenen 1 keer aanhebt gehad zit er een gat in van hier tot (jaaa) tokio(hotel XD)


    ik wens dat gym morgen de eerste 2 uur uitvalt :D:D


    http://dwergiie.blogspot.com/

    de eerste 2 uur valt gym ook uit maar inplaats daarvan moet je 2 uurlang rondjes op een ateletiekbaan rennen.!Met een flink tempo.!

    Ik wens dat Bill van mij houd en nu recht voor mijn neus staat.<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.