• Wensverpester nummer 1 is gesloten omdat het 300 berichten heeft bereikt. Dus maak ik de nieuwe wansverpester. Het gaat zo:
    Jij zegt bijvoorbeeld ik wens dat ik een hond heb
    En de volgende zegt: Die krijg je maar gaat na één week dood.
    Dat is dus wensverpester. Het spel was heel populair dus maak ik er een deel 2 van.. Veel plezier!


    i hate everyone

    Sorry, maar ik heb ze al gewonne (A) PECH GEHAD :P

    Ik wens niet meer gepest te worden!

    WordtJeOokNietMeerEnJeWordtHeelPopulairMaarJeWordtDoorDeHeleSchoolAanbidEnAchterVolgtZoErgDatJeS'NachtsZelfsWordtWakkerGehouden.!

    -IkWensDatIkVoortaanGratisNaarAlleTokioHotelConcertenBackstageMag.!-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat mag je , maar je kan geen contact met TH krijgen.

    Ik wens dat de deurbel zo gaat en dat Tom&Bill&Simone daar staan; ze blijven zolang logeren totdat ze een nieuw huis hebben gevonden.

    ZeKomenOokMaarVindenBinnen1UurEenNieuwHuisNaastMy.<3EnErIsNogEenProbleemJouEngels&DuitsIsZoSlechtDatJeNietMetZeKanSpreken.!(A)

    IkWensDatAlexEvansStraxSamenMetDeKaulitzTwinsVoorMijnDeurStaan.!(A)EnMeKamerInKomen.!(H)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ze komen je kamer in en ze zeggen: ieuw de poster van me is zo lelijk koop jij die nog? ze gooien je uit het raam gaan je folteren en ze gaan weg zodat jij nog 'ns zonder ledematen overblijft ( so cruel :P)
    Ik wens dat de opnamens van mijn eerste cd nog lkkr lang duren ( zo'n fun die opnamens )


    i hate everyone

    Ze duren ook heel lang jullie gaan zelfs s'nachts verder met opnemen maar jullie zyn zo moe dat jullie chagrijnig worden en de band uitelkaar gaat[Hoophetniethoor.!:P]

    IkWensDatTomKaulitzMyBeterGaatLerenGitaarSpelenEnHijBillMeeNeemt.!:P

    ^^Inpsiratie loos!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doet hij ook maar Bill heeft geen aandacht voor je en Tom word pissig omdat je niet meewerkt, maar zit te kwijlen. Dus vertrekken ze beiden weer naar huis! of zo iets^^ (k'wist nie egt iets) :P

    Ik wens een tzoen van Tom (K)

    KrygJeOokMaarHyBijtPerOIngelukJeTongAffx]:P

    -IkWensEenTzoenVanBill!(H)-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    krijg je ook, maar hij midden in de zoen moet hij weg en daarna zie je hem nooit mee.

    Ik wens dat ik een eigen CD mag uitbrengen! :)


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    MagJeOokMaarNiemandKooptHem.!

    -IkWensDat14JuniCoolWordtEnBillMeZietStaan(H)-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    14JuniWordCoool,AlleenBillZietJeNietStaan.SakiWelEnWordMeteenSmoorverliefdOpJou:8

    - I Wish; EvenOrignelenbedenken! I Wish; Nooit meer vies te eten, alleen maar lekker en gezond!(H) -

    Je komt in een bak terecht waar allemaal gore, vette en ongezonde dingen in liggen...

    Ik wens dat er een neiuwe wet komt: school is niet verplicht!!!!


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    DeWetKomtMaarJeWordtDom.!:P

    BarbaraIkKrygJeNogWel(A)MyAanSakiKoppelen:P

    -I Wish; EvenWatOrgineelsbedenken!I Wish; Nooit meer alleen tezijn.!!(H)-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je bent voor de rest van je leven alleen.

    ik wens dat ik morgen vrij heb

    HebJeOokMaarJeMoetDanWelDeRestVanHetWeekendNaarSchoolOmdatJe1DagVrijHad.!(A)

    -I Wish; EvenWatOrgineelsBedenken!I Wish: Dat Bill,Tom&Simone naast me komen wonen&we veel contact hebben.!!(H)-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.