• Wensverpester nummer 1 is gesloten omdat het 300 berichten heeft bereikt. Dus maak ik de nieuwe wansverpester. Het gaat zo:
    Jij zegt bijvoorbeeld ik wens dat ik een hond heb
    En de volgende zegt: Die krijg je maar gaat na één week dood.
    Dat is dus wensverpester. Het spel was heel populair dus maak ik er een deel 2 van.. Veel plezier!


    i hate everyone

    hij is onbreekbaar maar IK gooi hem opt stort en zo zie je je wens nooit nie meer :P

    IK WENS DUS DA TOM AAN MEN ZIJ STAAT NIEMAND KAN HEM AFPKKKN EN HIJ BLIJFT VOOR ALTIJD EN VRIJWILLIG AAN MEN ZIJ STAAN EN NIEMAND KAN DIT BREKEN ZELFS DE PAUS NIET !EN DAT TOM EN IK ONSTERFELIJK ZIJN !(H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tom staat daar wel, maar hij krijgt constant andere meisjes ´op bezoek´.

    Ik wens... Dat Bill Kaulitz verliefd op me word, niemand hem af kan pakken, we onsterfelijk zijn, het nooit uitgaat, we ons nooit vervelen, alijd heel gelukkig met elkaar zijn. (en hij is weer beter en kan niet meer ziek worden)

    okok en ja jullie zijn glukkig maar.....tom,georg en gustav zijn VERCSHRIKKELIJK kwaads op julile omda jullie nooit iets met hen doen en daardoor denke julie dat alles goe is maar jullie hbbn het mis !

    IK WENS DUS DA TOM AAN MEN ZIJ STAAT NIEMAND KAN HEM AFPKKKN EN HIJ BLIJFT VOOR ALTIJD EN VRIJWILLIG AAN MEN ZIJ STAAN EN NIEMAND KAN DIT BREKEN ZELFS DE PAUS NIET !EN DAT TOM EN IK ONSTERFELIJK ZIJN >EN DA WE NIE WORDE LASTIG GEVLLN DOOR WEET IK WEEL WIE


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    je krijgt wat je wenst, maar Tom zit wel constant te bellen... vrijwillig, dus het is geen lastigvallen.

    Ik wens... Dat Bill Kaulitz verliefd op me word, niemand hem af kan pakken, we onsterfelijk zijn, het nooit uitgaat, we ons nooit vervelen, alijd heel gelukkig met elkaar zijn. (en hij is weer beter en kan niet meer ziek worden) en dat we vaak genoeg leuke dingen doen met de band en nou ja, de anderen met wie we omgaan.

    ok dit komt allemaal uit maar je word bekogeld door jaloerse fns met tomatn !

    IK WENS DUS DA TOM AAN MEN ZIJ STAAT NIEMAND KAN HEM AFPKKKN EN HIJ BLIJFT VOOR ALTIJD EN VRIJWILLIG AAN MEN ZIJ STAAN EN NIEMAND KAN DIT BREKEN ZELFS DE PAUS NIET !EN DAT TOM EN IK ONSTERFELIJK ZIJN >EN DA WE NIE WORDE LASTIG GEVLLN DOOR WEET IK WEEL WIE/+DAT OOK NIEMAND HEM VRIJWILLIG BELT OF HEM UITNODIGT VOOR IETS EN DA WE OOK NOG MET ANDERE VRIENDE VEEL FUN MKN MA DA HIJ ME NOOIT LAAT VLLN !(H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    oke, die komt uit:) maar jij zelf bent neit onsterfelijk (duivels)dus,,, nouwjah laat ik het leif houden... jij word in een kerker gestopt en mag tom niet meer zien spreken en zelfs niet meer aan hem dnekenXD

    ik wens dat ik later heeeel bekent word met toneel spelen en in films spelenXD


    It's not too late, It's never too late!

    hmm het klopt niet wat ik zeiXD


    It's not too late, It's never too late!

    hij is onbreekbaar maar IK gooi hem opt stort en zo zie je je wens nooit nie meer :P

    IK WENS DUS DA TOM AAN MEN ZIJ STAAT NIEMAND KAN HEM AFPKKKN EN HIJ BLIJFT VOOR ALTIJD EN VRIJWILLIG AAN MEN ZIJ STAAN EN NIEMAND KAN DIT BREKEN ZELFS DE PAUS NIET !EN DAT TOM EN IK ONSTERFELIJK ZIJN !(H)

    haha! je hebt hem toch gebroken! dus het klopt niet! opnieuw!


    i hate everyone

    nee ik heb hem niet gebrokn gwn weggegooit !logisch denke :P whah srry

    ik wens da de vakantie nie stopt !aub laat hem niet stoppn:(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    de vakantie stopt ook niet... maar je verveelt je dood...

    Ik wens: DAT ER IEMAND GVD ME QUIZZIES WIL DOEN... EN ZE LEUK VINDT...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ze vinden ze leuk en ze worden zoveel gemaakt dat je computer ontploft haha.

    ik wens 1 ijsje

    je krijgt er 1 maar het is wel gesmomltn

    ik wens tom!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    die krijg je alleen hij vindt je te lelijk...

    ik wens: Dat me quizzies einelijk wordt gemaakt en me pc dan nii ontploft


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    dat gebeurt ook,, maar ze vinden hem niet goed:P

    ik wens dat er iet goe op tv te zien is... >.<


    HaveFun!

    ok is goed mar dan is dat wel op ELKE zendr waardoor het begint tgn te stkn !

    ik wens een zalige kus van tommiboii!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....