• Wensverpester nummer 1 is gesloten omdat het 300 berichten heeft bereikt. Dus maak ik de nieuwe wansverpester. Het gaat zo:
    Jij zegt bijvoorbeeld ik wens dat ik een hond heb
    En de volgende zegt: Die krijg je maar gaat na één week dood.
    Dat is dus wensverpester. Het spel was heel populair dus maak ik er een deel 2 van.. Veel plezier!


    i hate everyone

    je hebt zijn nummer maar je raakt je gsm kwijt! omdat je het niet kan kwijtraken en ie afspreken leuk vind gingen jullie naar een fuif en dan werd tom dronken en hij zei: oooh wie ben jij hij pakt je gsm uit en wist je nummer en hij zegt als je me nog 1 x belt zeg ik tegen me agent dat je de bak in vliegt

    Ik wens: NOEMONOEMOENOEMOE's en die blijven eeuwig


    i hate everyone

    je krijgt ze ma jij bent nie eeuwig dus sterf je zelf (lol)

    IK WENS TOM AAN MEN ZIJ->EN TOM STAAT DAAR VRIJWILLIG !!(H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    maar dan pakt bill tom af om aan zijn kant te staan

    Ik wens noemoenoemoenoe's voor euwig en ik ben eeuwig en kan niet dood en niks maar ook NIKS kan misgaan


    i hate everyone

    ok ok er kan nix misgaan maar alleen met u en u dingskes daar maar u familie en vrienden beginne een complot tgn jou omda....je immer met die dinges bezig bent!

    IK WENS TOM AAN MEN ZIJ EN NIEMAND KAN HEM AFPKKN EN TOM STAAT AAN MEN ZIJ VRIJWILLIG !(jajonges hoelang moet ik die wens nog mkn zoda niemand die kan verpesten ?)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    niemand pakt tom af maar jij niest melk uit je neus en tom haat dat en heeft al 10.0000.00000 x eeen breuk gehad door dat dus jij verliest hem ook
    en noemoenoemoenoemoe's zijn kleine beestjes
    Ik wens Shaniehamiehamie's


    i hate everyone

    en da zijn???jonges van 10 !altijd tzelfde :Pokok ge krijgt die dinges maar u ma gooit ze in de vuilnisbak en zo belanden ze op tstort

    en oeeee nu moet ik hem nog meer anpassn

    IK WENS DUS DA TOM AAN MEN ZIJ STAAT NIEMAND KAN HEM AFPKKKN EN HIJ BLIJFT VOOR ALTIJD EN VRIJWILLIG AAN MEN ZIJ STAAN EN NIEMAND KAN DIT BREKEN ZELFS DE PAUS NIET !(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hahah de paus die breekt het toch op een hele gemene manier.

    Ik wens weer met een hele groep in de stad te lopen en half bezopen naar spoorloos te gaan :D.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Hahah de paus die breekt het toch op een hele gemene manier.

    Ik wens weer met een hele groep in de stad te lopen en half bezopen naar spoorloos te gaan :D.

    zeg meneerke ik had wel gezegd da de paus hert nie kan brkn dus klopt je vrpesting nie !:P

    en meneerke zatlap omda ge zoo dronke zijt loopt ge allemaal ondr den trein en niemand zal het merkn da je weg bent !(oe die is gemeen :P)

    IK WENS DUS DA TOM AAN MEN ZIJ STAAT NIEMAND KAN HEM AFPKKKN EN HIJ BLIJFT VOOR ALTIJD EN VRIJWILLIG AAN MEN ZIJ STAAN EN NIEMAND KAN DIT BREKEN ZELFS DE PAUS NIET !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tom gaat dood na dat 1 dag gedaan te hebben.

    ik wil beter worden (benziek)

    je bent genezen maar dn moet je terug naar school,, en alles bijschrijven en nablijven voor extra lessen godsdiends(of een andrs oersaai vak ;)

    ik wens dat de leerkracht top ,, in het ziekenhuis ligt met 2 gebroken benen,ribben,armen,... zodat ze de maandag geen les meer kan geven,, en ik heb dan een 2 lesuren studie vn de leukste leerkracht vn de school:P


    HaveFun!

    okee die leraar top (wat het ook is) breekt alles in z'n lichaam maar samen met alle aardige leraren en zo krijg je 's werelds ergste leraar.

    ik wens dat ik iets te doen heb.

    Dat heb je ook en dan is het af en heb je niets meer te doen:P

    ik wens...: Dat ik eens wens heb:P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hij ontmoet je maar rent weg.

    Ik wens dat ik nog meer snoep had

    ??????een plectrum is wel dat waarmee je gitaar speelt è!

    je krijgt meer snoep maar dan ook meer afsprkn bij de tandarts !

    IKKE WENSE PLECTRUM VAN TOMMIBOII(baby)


    soorry zat bij de verkeerde pagina te kijken

    je hebt niet overal aan gedacht je spreekt met hem af en krijgen verkering de volgende dag gaat hij vreemd (die was je vergeten)

    ik wens dat het al volgende week zondag was want dan is het 1 dag voor kamp met de hele klas!

    maar juist als je naar dat zondagse kamp ofzo wilt vertrekken en staat de tijd stil en is 1 second 1 jaar en dan moet je 10 jaar w8en


    i hate everyone

    ik wens een onbreekbare wens! :P haha!


    i hate everyone