• Kijk maar.

    Dat deuntje doet het 'm!

    Nee, maar ongelofelijk huh? Dat ze nou echt op elk klein lullig detail gaan letten bij celebs.
    Buiten dat om is het natuurlijk volkomen onzin allemaal, het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze echt Satanistisch is. En zowel, dan is dat toch geen probleem? Iedereen z'n eigen religie, waarom moet iedereen daar meteen zo'n negatieve ophef over maken?

    Wat denken jullie?


    Scream for mercy!

    Ookal is ze Satanistisch , nouen.


    Vampire Heart.

    Alles wat ik zie kom van de vrijmetselaars,of kan ik verder verklaren zonder 1 keer het word satan te gebruiken.
    Lee gewoon de boeken van Dan Brown en je kent alles wat daar in voor komt.

    En al was ze het,wat maakt dat nou weer uit. Satanisme heeft, dacht ik, niet eens echt met de duivel te maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    lol, hoe vergezocht kun je denken -_-
    edit: dat muziekje is wel eng O_O xD

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 9:44 ]

    Ik werd stiekem een beetje ang van die achtergrondmuziek xp

    Exercitus schreef:
    Alles wat ik zie kom van de vrijmetselaars,of kan ik verder verklaren zonder 1 keer het word satan te gebruiken.
    Lee gewoon de boeken van Dan Brown en je kent alles wat daar in voor komt.

    En al was ze het,wat maakt dat nou weer uit. Satanisme heeft, dacht ik, niet eens echt met de duivel te maken.


    Hmm, nee, volgens mij ook niet. Volgens mij heeft het te maken dat je zegmaar al het aardse 'aanbidt'. Wat op zich ook wel logisch is, aangezien religies als het christendom, de islam etc. zich focussen op het goddelijke, op de hemel. En Satanisme is hier aan de naam al te zien totaal tegenovergesteld van.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Dat muziekje is cool. (cat)


    All was well.

    EstrellaVida schreef:
    Ik werd stiekem een beetje bang van die achtergrondmuziek xp


    Inderdaad, dat muziekje is eng:|
    Maar goed, volgens mij is het gewoon allemaal bullshit(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Damm mensen kunnen dus zinken.


    Some angels have no wings.

    EstrellaVida schreef:
    Ik werd stiekem een beetje ang van die achtergrondmuziek xp


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Dus als zwart-wit tegels satanisme promoten, promoot mijn Christelijke school dat ook?
    Wat een tijdverspilling is dat filmpje. :'D
    ps: Met één ding ben ik het wel eens: Dat jonge kinderen haar teksten zingen, zonder dat ze weten waarover ze zingen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 10:38 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nu word ik boos.. De Illuminati hebben niks te maken met Satan. Het Vaticaan máákt het zo! De Illuminati, betekent letterlijk, de Verlichten. En als je al zo ver bent met Geschiedenis, dan weet je dat de Verlichten eerder wetenschappers zijn dan Duivelaanbidders. Ze denken na, ze geloven niet zomaar wat het Vaticaan zegt.
    Exercitus heeft gelijk; lees de boeken van Dan Brown en kijk op internet. En ook; Satanisme heeft niet altijd met de Duivel te maken. God.. mensen kunnen ver gaan om iemand af te kraken..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind lady gaga zoiezo al eng.
    maar ze heeft wel swagger hahaha, -stijl-
    maar die muziek jonge, daar word ik gewoon bang van.


    Smiling but close to tears.

    Crayon schreef:
    (...)

    Hmm, nee, volgens mij ook niet. Volgens mij heeft het te maken dat je zegmaar al het aardse 'aanbidt'. Wat op zich ook wel logisch is, aangezien religies als het christendom, de islam etc. zich focussen op het goddelijke, op de hemel. En Satanisme is hier aan de naam al te zien totaal tegenovergesteld van.


    Dat klopt ja, mijn vriend is satanistisch.


    Scream for mercy!

    Waw, geweldig deuntje <3<3<3

    Maar om daarom al meteen Satanistisch te zijn? Gheh, dan ben ik ook een Satanist!

    Edit:
    Oh wacht, ik dacht dat het deuntje iets was dat zij had gemaakt en dat ze daarom Satanistisch was. (ik keek niet naar de video. :'D)

    Dat Oog van Horus, klopt niet!
    Horus is een goede god, geen Satanachtige god.
    Dan die geblokte vloer. Hmm, hangt er vanaf. Op een schaakbord herinnert het mij aan de Duivel, maar op een vloer? Zo'n vloer hebben ze bij ons in de kerk, dus ehm... :'D
    Die geitenkop, oké, dat heeft met de Duivel te maken, maar mijn nickname heeft toch ook met de Duivel te maken en ik ben niet Satanistisch?

    De rest ken ik eigenlijk niet, dus daar ga ik niets over zeggen. ;3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 17:36 ]


    Let the Night embrace you

    Ik wil niet dom klinken, maar wat is illuminatie ofzeu? D:
    Cause, i don't get it.


    All this dampness is damp.