• Kijk maar.

    Dat deuntje doet het 'm!

    Nee, maar ongelofelijk huh? Dat ze nou echt op elk klein lullig detail gaan letten bij celebs.
    Buiten dat om is het natuurlijk volkomen onzin allemaal, het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze echt Satanistisch is. En zowel, dan is dat toch geen probleem? Iedereen z'n eigen religie, waarom moet iedereen daar meteen zo'n negatieve ophef over maken?

    Wat denken jullie?


    Scream for mercy!

    Als ze dat is, wat is daar dan mis mee?
    Ze mag toch denken wat ze wilt?


    Food.

    Armani schreef:
    Nu word ik boos.. De Illuminati hebben niks te maken met Satan. Het Vaticaan máákt het zo! De Illuminati, betekent letterlijk, de Verlichten. En als je al zo ver bent met Geschiedenis, dan weet je dat de Verlichten eerder wetenschappers zijn dan Duivelaanbidders. Ze denken na, ze geloven niet zomaar wat het Vaticaan zegt.
    Exercitus heeft gelijk; lees de boeken van Dan Brown en kijk op internet. En ook; Satanisme heeft niet altijd met de Duivel te maken. God.. mensen kunnen ver gaan om iemand af te kraken..

    Amen,
    Ik werd ook al helemaal gek van dat gedoe om Sascha Fierce.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Breezy schreef:
    Ik vind lady gaga zoiezo al eng.
    maar ze heeft wel swagger hahaha, -stijl-
    maar die muziek jonge, daar word ik gewoon bang van.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Even off-topic, maar ik zit dat liedje constant te luisteren. :9~


    Let the Night embrace you

    ja en


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind het nogal ver gezocht.. Onzin dus


    Happiness hit her like a train on a track

    Nirvana schreef:
    Pff, wat een bullshit allemaal. Zo vergezocht.


    Inderdaad.
    Btw Pokerface en orale seks? Die tekst slaat op iets héél anders dan dat kind denkt :'D
    But goed ik ga me tussen de Satan - God discussie niet mixen.
    Alleen alst echt om Lady Gaga gaat draaien roepen jullie me maar. Kom ik eens af met mijn bewijzen :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Armani schreef:
    Nu word ik boos.. De Illuminati hebben niks te maken met Satan. Het Vaticaan máákt het zo! De Illuminati, betekent letterlijk, de Verlichten. En als je al zo ver bent met Geschiedenis, dan weet je dat de Verlichten eerder wetenschappers zijn dan Duivelaanbidders. Ze denken na, ze geloven niet zomaar wat het Vaticaan zegt.
    Exercitus heeft gelijk; lees de boeken van Dan Brown en kijk op internet. En ook; Satanisme heeft niet altijd met de Duivel te maken. God.. mensen kunnen ver gaan om iemand af te kraken..

    Alles wat de kerk niet goed vind is meteen duivel aanbidding. Daarom zijn ze zo machtig geworden omdat ze alles als duivels afbeelden en verbieden. Alles dat heidens is is slecht/duivels
    Ze hebben zelfs een lijst met verboden boeken,en die lijst staak op op die lijst.
    Sorry hoor maar dat is echt overdreven


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    hey als ze dat wil zijn laatr lekker


    douw je hoofd in de afvalbak en ruik je toekomst

    Wat een onzin.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    uh ze is wel slim dus ze kan wel weten wat het is enzo maar ik denk dat ze dat niet is, ok kan wel maarja ik ga nog ff verder zoeken dan naar die dingen. ik begrijp een paar dingen ook niet.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Forlan schreef:
    hahaha what the fuck.


    Only losers can act the way you do

    Hahahah. Alleen van dat oog denken ze al dat ze Satanistisch is? En wat dan nog.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind het allemaal ontzettend ver gezocht...
    En als ze satanisch zo zijn: boeien? [A]


    I am an idiot, I move.

    kheb inmiddels al veel filmpjes bekeken en het zit echt overal in ik bedoel alleen peace met de vingers doen heeft al te maken met satan! maar in Telephone zijn er wel veel symbolen te vinden kijk hier http://www.youtube.com/watch?v=-AyJfSrPPU4&feature=related maarja ik weet niet hoor zoveel dingen in het leven hebben er mee te maken. ik blijf wel gewoon een little monster hoor!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 17:55 ]


    You are the dream. I am the dreamer.