• Kijk maar.

    Dat deuntje doet het 'm!

    Nee, maar ongelofelijk huh? Dat ze nou echt op elk klein lullig detail gaan letten bij celebs.
    Buiten dat om is het natuurlijk volkomen onzin allemaal, het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze echt Satanistisch is. En zowel, dan is dat toch geen probleem? Iedereen z'n eigen religie, waarom moet iedereen daar meteen zo'n negatieve ophef over maken?

    Wat denken jullie?


    Scream for mercy!

    Omg. Ik ben nu in Dan Brown's Angels & Demons bezig, en dan gaat dus ook over de Illuminati. eng ö maar ik geloof het niet helemaal hoor, ook al word het erg vaak gezien in haar videoclips.


    Destroy what destroys you.

    Ja echt wel.
    Dat zie je zo. -Sarcasm-


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ramos schreef:
    Ik wil niet dom klinken, maar wat is illuminatie ofzeu? D:
    Cause, i don't get it.


    Dat is een groep mensen, uitvinders, wiskundigen en zo, die volgens mij streden tegen de katholieken kerk. Ten minste, zo begreep ik het x:


    Destroy what destroys you.

    Dat is wel extreem overdreven. Het is idioot dat ze het doen, want hierdoor willen ze GaGa naar beneden halen. Maar eigelijk maken ze haar gewoon beroemder (als ze het slim speelt en nog meer van zulke 'bewijzen' gaat rondstrooien krijgt ze nog meer aandacht :X)

    Een ding vind ik wel waar, dat van die kinderen die haar liedjes meezingen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 17:36 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat dreuntje maakt het echt wel af hoor!
    En ja hoor, Lady Gaga toont haar oog dus aanbid ze Satan.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Pff, wat een bullshit allemaal. Zo vergezocht.

    ze word vooral vergeleken met tekens van de illuminatie. Deze secte heeft echt bestaan, maar was niet satanistisch. zo heeft de kerk ze gewoon genoemd. De Illuminatie was gewoon een groep wetenschappers die onderdrukt werden door de kerk. Er klopt dus geen hol van:8


    Happy Birthday my Potter!

    Possession schreef:
    (...)

    Dat is een groep mensen, uitvinders, wiskundigen en zo, die volgens mij streden tegen de katholieken kerk. Ten minste, zo begreep ik het x:


    Oooh, en wat heeft dat liedje er allemaal mee te maken? (krul) (sorry, maar ik snap er echt niets van)


    All this dampness is damp.

    Dus als ik nu naar iemand knipoog ben ik ook meteen satanisch? -_-'


    Not fitting in gave me a reason to stand out...

    Ramos schreef:
    (...)

    Oooh, en wat heeft dat liedje er allemaal mee te maken? (krul) (sorry, maar ik snap er echt niets van)

    Dat liedje is gewoon om het geheelwat 'enger' te maken. De Illuminati zijn de Verlichten (geen idee of je het al hebt gezien met Geschiedenis). Het zijn mensen die niet geloven. Ze denken na (gebruiken rede). Het zijn de voorlopers van de huidige wetenschappers.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    haha, sorry maar ik vind het best geinig, het slaat helemaal nergens op ! :9~


    we're beautiful and dirty rich

    1 woord: Bullshit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    hahaha what the fuck.


    I live for the applause, you will die for it.

    Best eng he, maar omdat we al zo vaak naar video's kijken en haar muziek luisteren zijn we eigenlijk al gehypnotiseed.
    HET IS TE LAAT *bonst op de muur* *wordt gek*


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oh dat hadden ze toch ook 'gevonden' bij Rihanna enzo.. (: Who cares, dat is wss nog niet eens waar.


    Get outta my head!