• Kijk maar.

    Dat deuntje doet het 'm!

    Nee, maar ongelofelijk huh? Dat ze nou echt op elk klein lullig detail gaan letten bij celebs.
    Buiten dat om is het natuurlijk volkomen onzin allemaal, het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze echt Satanistisch is. En zowel, dan is dat toch geen probleem? Iedereen z'n eigen religie, waarom moet iedereen daar meteen zo'n negatieve ophef over maken?

    Wat denken jullie?


    Scream for mercy!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Alles wat de kerk niet goed vind is meteen duivel aanbidding. Daarom zijn ze zo machtig geworden omdat ze alles als duivels afbeelden en verbieden. Alles dat heidens is is slecht/duivels
    Ze hebben zelfs een lijst met verboden boeken,en die lijst staak op op die lijst.
    Sorry hoor maar dat is echt overdreven

    True. Het Vaticaan gaat erover. Alle respect voor mensen die geloven, maar de paus en het Vaticaan gaan erover.
    Bernini was ook een 'duivelaanbidder', maar hij leefde wel een tijd in het Vaticaan. Ik bedoel maar.. Het klopt allemaal niet --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Jongens als jullie ECHTE Satan tekens willen zien. Kijk maar alle videoclips van Dimmu Borgir. De beste is Progenies of the great apocalypse. Allez of het 100% echt is geen idee maar goed. Er zijn wel dingen die zo zijn. :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Armani schreef:
    (...)
    Dat liedje is gewoon om het geheelwat 'enger' te maken. De Illuminati zijn de Verlichten (geen idee of je het al hebt gezien met Geschiedenis). Het zijn mensen die niet geloven. Ze denken na (gebruiken rede). Het zijn de voorlopers van de huidige wetenschappers.


    Ooh, oké. Dankje. :3 (ik heb het nog niet gezien in geschiedenis)


    All this dampness is damp.

    Ramos schreef:
    (...)

    Ooh, oké. Dankje. :3 (ik heb het nog niet gezien in geschiedenis)

    Ik dit jaar, en ik vond het interessant, dus ik heb het onthouden ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat deuntje is scaring the crap outta me.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Armani schreef:
    (...)
    True. Het Vaticaan gaat erover. Alle respect voor mensen die geloven, maar de paus en het Vaticaan gaan erover.
    Bernini was ook een 'duivelaanbidder', maar hij leefde wel een tijd in het Vaticaan. Ik bedoel maar.. Het klopt allemaal niet --"

    Dat en alle heidenen die als heks werden verbrand. Man ik macht de kerk echt niet(niks tegen Christenen tegen hun heb ik niks!)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat en alle heidenen die als heks werden verbrand. Man ik macht de kerk echt niet(niks tegen Christenen tegen hun heb ik niks!)

    Het waren niet altijd heidenen, het waren soms ook gelovigen die er andere ideeën op na hielden. Dat was gewoon het bang maken van de gelovigen. Als de Kerk de gelovigen bang maakten, dachten ze er niet aan niet te geloven, of eigen ideeën te hebben ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Het waren niet altijd heidenen, het waren soms ook gelovigen die er andere ideeën op na hielden. Dat was gewoon het bang maken van de gelovigen. Als de Kerk de gelovigen bang maakten, dachten ze er niet aan niet te geloven, of eigen ideeën te hebben ^^

    Weet ik. Maar ik doelde op de dingen die in het filmpje staat,zoals het oog van Hourus en iets over Thor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat en alle heidenen die als heks werden verbrand. Man ik macht de kerk echt niet(niks tegen Christenen tegen hun heb ik niks!)


    Ik vind de Illuminatie juist iets goeds. Maar ik
    ben moslim en vind hetzelf eigenlijk ook wel raar
    wat de kerk allemaal uitspookt. Alles wat niet zo
    christelijk is is satanistisch.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Weet ik. Maar ik doelde op de dingen die in het filmpje staat,zoals het oog van Hourus en iets over Thor.

    True ^^ Maar, het Christendom is, deels dan, op andere godsdiensten, ook 'heidense', gebaseerd. Dus ik weet niet waarom de Kerk er zo'n drama van maakt --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Ik vind de Illuminatie juist iets goeds. Maar ik
    ben moslim en vind hetzelf eigenlijk ook wel raar
    wat de kerk allemaal uitspookt. Alles wat niet zo
    christelijk is is satanistisch.

    Ik vind de Illuminati ook iets goeds. Sommige dingen niet, maar toch. Waarom mag je niet je eigen mening hebben, right?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Ik vind de Illuminatie juist iets goeds. Maar ik
    ben moslim en vind hetzelf eigenlijk ook wel raar
    wat de kerk allemaal uitspookt. Alles wat niet zo
    christelijk is is satanistisch.


    Nou, dat is niet waar. Ik ben ook christelijk en ik vind dingen die niet christelijk zijn ook niet meteen satanisch hoor. Mensen mogen van mij geloven wat ze willen, ik wil immers ook dat ze mijn geloof respecteren (=.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Armani schreef:
    (...)
    Ik vind de Illuminati ook iets goeds. Sommige dingen niet, maar toch. Waarom mag je niet je eigen mening hebben, right?


    Uhuh. Ik heb echt niets tegen de kerk, maar ze
    overdrijven wel soms. Laat iedereen zijn eigen mening zeggen en blijf in je eigen kamp. Iedereen
    gelukkig. Man, en ik begrijp nog steeds niet hoe
    het oog van Horus satanistisch is. Het is like, 20000 jaar oud ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Armani schreef:
    (...)
    True ^^ Maar, het Christendom is, deels dan, op andere godsdiensten, ook 'heidense', gebaseerd. Dus ik weet niet waarom de Kerk er zo'n drama van maakt --"

    Dat is waar,vooral de feestdagen.
    De kerk wilt alle macht hebben,daarom is alles en iedereen die anders zijn/denken gevaarlijk voor hun en proberen ze het uitteroeien.

    @amorevampiro
    Eigenlijk zijn zei ook niet helemaal Christelijk,Jezus predikte over naaste liefde,lekkere naaste liefde iemand verbranden. Zij hebben veel regels verzonnen,terwijl dat niet de bedoeling van Jezus was. Dus dat klopt niet helemaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AveMaria schreef:
    (...)

    Nou, dat is niet waar. Ik ben ook christelijk en ik vind dingen die niet christelijk zijn ook niet meteen satanisch hoor. Mensen mogen van mij geloven wat ze willen, ik wil immers ook dat ze mijn geloof respecteren (=.


    Je hebt me verkeerd begrepen. Ik zei de kerk. Niet de christenen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.