• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Nee, ik adem nooit. Ik ben niet eens een echt mens. Dus voor mij gaat dat niet op.

    dat bewijst dat je een monster bentxD


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    BIackParade schreef:
    (...)
    Ik denk dat wij users wel gepikeerd blijven tot wij weten wat er is gebeurt.

    Misschien zijn het wel dingen die niet aan zomaar een user aan zn neus gehangen hoeven te worden. Als in privé zaken, dus waarom accepteren jullie het niet gewoon?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:50 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Nou, als Sem er vrede mee heeft.. Of heeft ze dat niet?
    Vrede zal ze er niet mee hebben denk ik. Want ze was kwaad. Maar ik heb verder niets meer van haar gehoord dus geen idee. Ik heb haar ons verhaal verteld en de link van dit topic doorgegeven. Voor de rest weet ik het niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarom maakt iedereen hier zo'n probleem van? Hierdoor verandert er niets hoor. Wees blij dat ze er nog een topic over maken.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Conflate schreef:
    (...)
    Dan ben ik raar, ik word hier namelijk melig van en dan krijgen jullie reacties van: Moeten jullie nooit ademen?(krul) Enzo(krul)

    Nja, dit is nou ook weer niet zo'n situatie waar je om moet lachen, vind ik persoonlijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rose vind je een vreselijk lelijk monster dusja. ach. logisch dat je niet ademt dan.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:54 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    XVanilleStar schreef:
    (...)
    dat bewijst dat je een monster bentxD
    Ghehe dankje (krul)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    BIackParade schreef:
    (...)
    Ik denk dat wij users wel gepikeerd blijven tot wij weten wat er is gebeurt.


    Idd.


    you're my favourite part of the day ~

    appelkirst schreef:
    (...)
    Vrede zal ze er niet mee hebben denk ik. Want ze was kwaad. Maar ik heb verder niets meer van haar gehoord dus geen idee. Ik heb haar ons verhaal verteld en de link van dit topic doorgegeven. Voor de rest weet ik het niet.

    Wow, dan zit het best ingewikkeld in elkaar denk ik? Maar dat vind ik dan wel sneu voor haar.. Maarja, er zal wel reden genoeg achter zitten, denk ikzo. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Misschien zijn het wel dingen die niet aan zomaar een user aan zn neus gehangen hoeven te worden. Als in privé zaken, dus waarom accepteren jullie het niet gewoon?


    Nee okay, maar misschien zitten wij users wel fout. Dan kun je toch beter hardere feiten geven dan ons nu allemaal in ons sop te laten koken.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    appelkirst schreef:
    (...)
    Vrede zal ze er niet mee hebben denk ik. Want ze was kwaad. Maar ik heb verder niets meer van haar gehoord dus geen idee. Ik heb haar ons verhaal verteld en de link van dit topic doorgegeven. Voor de rest weet ik het niet.


    Nee, ik zou ook kwaad zijn, maarja, mss omdat ze nog niet online is geweest verder?


    Smiling but close to tears.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Wow, dan zit het best ingewikkeld in elkaar denk ik? Maar dat vind ik dan wel sneu voor haar.. Maarja, er zal wel reden genoeg achter zitten, denk ikzo. :o
    Ja leuk is anders, maar dit was de enigste en eerlijkste manier hoe we het konden oplossen. Tis sowieso nooit leuk om iemand uit het team te zetten, al denkt iedereen dat hier misschien wel. Want ik vind dit serieus ook echt klote hoor...


    Wie du mir, so ich dir.

    BIackParade schreef:
    (...)

    Nee okay, maar misschien zitten wij users wel fout. Dan kun je toch beter hardere feiten geven dan ons nu allemaal in ons sop te laten koken.

    Of je kunt het aan de kant schuiven en je weer met andere dingen bezig houden. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Ja leuk is anders, maar dit was de enigste en eerlijkste manier hoe we het konden oplossen. Tis sowieso nooit leuk om iemand uit het team te zetten, al denkt iedereen dat hier misschien wel. Want ik vind dit serieus ook echt klote hoor...

    Ja begrijp ik. Dan hoop ik dat Sem het ooit ook kan begrijpen en niet meer boos is, maar ze zal zelf ook wel reageren op dit topic gok ik. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Nja, dit is nou ook weer niet zo'n situatie waar je om moet lachen, vind ik persoonlijk.

    Hmmm, je snapt me denk ik niet.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*