• Ja dat vraag ik me af, ik zat een beetje dat topic door te lezen met wat voor make-up iedereen gebruikte en best veel mensen hier gebruiken helemaal geen make-up. En ik vroeg me af waarom. (cat)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik draag het echt altijd.
    als ik het niet draag lijkt het net of ik aan een ernstige ziekte lijd, en ieder moment dood neer kan vallen ofzo ;D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Joh, je bent niet meteen nep, lelijker, "een barbie", een meeloper of al die andere dingen die mensen hier posten als je wat make-up draagt :S
    Jezus, misschien vinden sommige mensen het gewoon fijn of mooi om make-up te dragen?

    Het lijkt net alsof veel mensen hier zich boven mensen die wél makeup dragen verheven voelen ofzo? :S


    ars moriendi

    Happysnail schreef:
    Het past gewoon niet bij mij :') En om diezelfde reden als Sem.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik doe enkel mascara vanboven en soms een lijntje vanboven. En heel soms lipgloss, mihi :3
    Maar ik vind gewoon dat mijn ogen dan beter uitkomen, vooral als ik eens niks draag, ben ik precies een zombie.
    Mijn meter en haar kroost dragen allemaal niks, maar mijn moeder doet altijd een lijntje en soms mascara. Dus het zit er zoieso al wat in bij mij (':
    Ik neem btw de goedkoopste mascara die er is in de winkel, waarom zou ik een superdure moeten hebben? Ik vind 'm best goed :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    ik draag het wel. maar het komt omdat ik het leuk vind, en ik vind het leuk om dingen uit te proberen en als je een goede foundation koopt zie je niks. en klein laagje voor de oneffenheid. en als je weet wat voor basic( mag je zelf weten) koopt en beetje mascara en oogpotlood en soms lichte oogschaduw is juist mooi. en het hoeft nie duur te zijn. en als het niet bij je past. oke maar ik ben geen kontenlikker, dus dat is apart. als je make-up draag ben ik barbier en waar is ken? en trouwens ecteurs/ artiesten hebbenhet ook op.


    Some angels have no wings.

    Kuyt schreef:
    Joh, je bent niet meteen nep, lelijker, "een barbie", een meeloper of al die andere dingen die mensen hier posten als je wat make-up draagt :S
    Jezus, misschien vinden sommige mensen het gewoon fijn of mooi om make-up te dragen?

    Het lijkt net alsof veel mensen hier zich boven mensen die wél makeup dragen verheven voelen ofzo? :S

    Helemaal mee eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik draag wel make-up. :D


    You don't have to change.

    xChanelx schreef:
    Ik draag wel makeup.(krul)


    I solemny swear i am up to no good

    ik draag make-up (A) oog potlood en mascara!!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Ik draag mascara en probeer mijn wallen weg te werken. (:
    Maar foundation moet ik niet hebben, bah.


    wth.

    Ik gebruik geen foundation en zulk soort dingen, alleen mascara en oogpotlood, en heel soms oogschaduw. maar dat komt omdat ik heel slecht tegen foundation kan.


    Destroy what destroys you.

    Ik gebruik ook geen foundation. Wel altijd mascara en oogpotlood, zonder ga ik eigenlijk de deur niet uit. Als ik in het weekend ofzo s avonds weg ga ook wel eens oogschaduw, maar daar blijft t ook wel bij.

    Omdat ik er dan uitzie als een goedkope del.

    Ik draag het wel, elke dag. Anders ga ik écht niet naar school hoor x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jacknife schreef:
    Omdat ik er dan uitzie als een goedkope del.

    Een beetje mascara maakt je echt geen del lieverd :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.