• Ja dat vraag ik me af, ik zat een beetje dat topic door te lezen met wat voor make-up iedereen gebruikte en best veel mensen hier gebruiken helemaal geen make-up. En ik vroeg me af waarom. (cat)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik draag altijd mascara.
    en dat kost toch bijna geen tijd?


    Even a white rose has a black shadow.

    omdat ik het niet mooi op men gezicht kan brengen XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb gewoon niet veel tijd 's ochtends :')
    Maar om uit te gaan, doe ik wel eens mascara op, met andere dingen kan ik helemaal niet goed overweg.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik weet niet hoe lang de meesten achter hun spiegel staan, maar ik heb in 5 minuten wel m'n mascara + eyeliner gedaan haha. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben er dol op !!!!!!!
    yeah xD


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Een beetje mascara maakt je echt geen del lieverd :o

    Nou, ik geef je op een briefje dat ik er echt niet uitzie als ik dat op heb. Dat geldt uiteraard niet voor iedereen, maar voor mij echt wel. :')

    Jacknife schreef:
    (...)
    Nou, ik geef je op een briefje dat ik er echt niet uitzie als ik dat op heb. Dat geldt uiteraard niet voor iedereen, maar voor mij echt wel. :')

    Maar dan ben je alsnog geen del haha :'D
    Gekkie.
    Maar dan moet je het niet doen, nee, als je dat zelf vindt :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Maar dan ben je alsnog geen del haha :'D
    Gekkie.
    Maar dan moet je het niet doen, nee, als je dat zelf vindt :')

    Ja, maar zo noem ik het zelf gewoon. En daarom doe ik dat dus inderdaad niet, ha. ;d

    ik gebruik alleen mascara en oogpotlood want mijn huidje is pico bello ;D dan vindt ik het onnodig om foundation op te doen ;)

    ik heb ook bijna geen last van puistjes :D en als ik ze heb, heb ik ze op plekjes waarbij het heeeeel zeer doet

    xx


    Don't stop believing, and you will be happy

    Ik draag altijd make-up. Zonder kom ik niet buiten ;D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik draag altijd.


    -

    Hingucker schreef:
    Omdat ik make-up vooral beschouw voor je rimpels en verouderings-verschijnselen te verdoezelen. Zolang je huid nog strak is en gewoon mooi, is het helemaal niet noodzakelijk om make-up te dragen.
    Alleen wordt 90 procent van de jongeren gestuurd door de maatschappij en doen ze make-up op omdat hun omgeving dat ook doet.
    Maar ze beseffen niet dat ze zonder ook gewoon mooi zijn.
    En die overige 10 procent die denkt als mij, wordt dan aangezien als wereldvreemd en 'niet mee met de tijd en trends'. Stierenstront is dat.
    Ik weet mezef tenminste nog te waarderen en laat me zo weinig mogelijk beïnvloeden door deze alsmaar ziekelijkere maatschappij. Ik ben tenminste niet blind. Niet voor te zien hoe de maatschappij marionetten wil maken van de mens.

    Ik ben het ermee eens dat het pure bullshit is als mensen zonder make-up als wereldvreemd worden gezien, maar ik vind het ook onzin dat je ervan uit gaat dat heel veel, zo niet bijna alle mensen die het wel dragen personen zijn zonder eigenwaarde. Je zou zelf graag gerespecteerd willen worden als individu dat geen make-up draagt en mijn respect krijg je. Maar wees dan ook bereid om anderen te respecteren, want je weet nooit wat er achter iemands uiterlijk schuil gaat, ook al ligt de conclusie misschien nog zo voor de hand :]

    Wat ik nog voor alle duidelijkheid kwijt wil: Samantha blijft iemand die zichzelf respecteert, met of zonder eyeliner. En ik durf te wedden dat ik lang niet de enige ben.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 22:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ik ben het ermee eens dat het pure bullshit is als mensen zonder make-up als wereldvreemd worden gezien, maar ik vind het ook onzin dat je ervan uit gaat dat heel veel, zo niet bijna alle mensen die het wel dragen personen zijn zonder eigenwaarde. Je zou zelf graag gerespecteerd willen worden als individu dat geen make-up draagt en mijn respect krijg je. Maar wees dan ook bereid om anderen te respecteren, want je weet nooit wat er achter iemands uiterlijk schuil gaat, ook al ligt de conclusie misschien nog zo voor de hand :]

    Wat ik nog voor alle duidelijkheid kwijt wil: Samantha blijft iemand die zichzelf respecteert, met of zonder eyeliner. En ik durf te wedden dat ik lang niet de enige ben.

    Mooi gezegd, sluit ik me 100% bij aan.


    ars moriendi

    IK daar wel Makeup :P

    Hmm.
    Ik voel me gewoon prettiger mét make-up op.
    (:


    To infinity and beyond •