• Ja dat vraag ik me af, ik zat een beetje dat topic door te lezen met wat voor make-up iedereen gebruikte en best veel mensen hier gebruiken helemaal geen make-up. En ik vroeg me af waarom. (cat)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kikkeli schreef:
    Make-up is stom en maakt je vaak (niet altijd/iedereen -.-) lelijker.
    + Ik ben nog maar 13 dus ga ik geen make-up dragen. Daarbij denkt iedereen al dat ik mascara draag en blijf ik liever naturel dan dat ik een laag rommel op mijn gezicht heb. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ik vind niet dat make-up je lelijk maakt hoor!
    Als je het gewoon een beetje naturel houdt,
    is het vaak super mooi!


    To infinity and beyond •

    Happysnail schreef:
    Het past gewoon niet bij mij :') En om diezelfde reden als Sem.


    I need you like a heart needs a beat

    Het is slecht voor je, het ziet er niet uit als je met zo'n poederdoos op je hoofd rondloopt, het kost veel te veel tijd, het word op dieren getest, het is duur en ik kan nog wel wat redenen bedenken.

    Ik draag heel af en toe, op speciale gelegenheden, af en toe nog wel eens make-up. Maar dat is dan wel diervriendelijk en dus erg duur. Al heb ik dat er wel voor over.

    Omdat ik niet mag van mijn vader ._.

    Ik doe het op als ik weg ga, als ik thuis ben heb ik het niet op. Ik heb een beautycase vol :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DaKrulliCode schreef:
    Ik blijf liever wat langer liggen en omdat ik het niet vaak doe kan ik ook niet zo goed overweg met make-up :'D. En dat zorgt er weer voor dat ik het niet zo vaak op doe (cat)
    Precies, en dan vooral om het eerste. :'D

    Ik draag bijna altijd make-up. (nerd)


    Your make-up is terrible

    Ik draag wel make-up, voel me eig ook naakt zonder. alleen wat mascara en een likje eye-liner :)

    ik draag soms allen wat Mascara. maar ik ben ook gewoon natuurlijk mooi. (niet tuttig gezien) en meer mensen zijn natuurlijk mooi. (natuurlijk van de natuur danxD)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    hellgirl1417 shreef:
    Het is slecht voor je, het ziet er niet uit als je met zo'n poederdoos op je hoofd rondloopt, het kost veel te veel tijd, het word op dieren getest, het is duur en ik kan nog wel wat redenen bedenken.

    Ik draag heel af en toe, op speciale gelegenheden, af en toe nog wel eens make-up. Maar dat is dan wel diervriendelijk en dus erg duur. Al heb ik dat er wel voor over.



    mascara duurt nog geen 5 min. en esssent (of zo iets) is niet duur. maar word niet op dieren getest.en......ondiervrienlijke make-up. zoo veel dingen worden toch niet meer op dieren getest


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik draag make-up. Ik vind sommige ook net een barbie worden. Maar geen make-up is bij sommige ook niet mooi, omdat ze van die slaapoogjes hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik draag wel make-up.
    Alleen alleen maar mascara en een beetje oogpotlood.
    maar ik ben ook nog maar net 13


    Food.

    Ik vind make-up je juist mooier maken. Oke, je moet het niet superdik zijn maar het mag best opvallen van mij. Ik gebruik alleen mascara en heel soms oogpotlood als ik daar zin in heb (krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Omdat ik vind dat dat niet nodig is. Daar steek je toch teveel tijd in. Dan blijf ik liever een beetje langer in mijn bed liggen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker