• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je smeert er wat tandpasta op en het puistje krimt daardoor omdat het uitdroogd en zo kun je als nog naar je gala.

    Je slaap en droomt dat je je hoofd stoot tegen je nachtkastje, je wordt wakker en stoot daadwerkelijk je hoofd tegen het nachtkastje, waardoor er een glas water op je hoofd valt en je klaar wakker bent!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doordat je nu klaar wakker bent om 4 uur in de nacht zie je sinterklaas+paart+zwartenpieten in je kamer staan
    En begint te smeken of je extra kadootjes krijgt. Naar 2 uur smeken geven ze de moed op en geven alle kadootjes aan jou!


    Je word ontvoert door de smurfen en nadat ze je blauw geverft hebben en je met een krimpstraal hebben verkleint dwingen ze je om met neurd-smurf te trouwen!


    BANANA POWER !

    Maar Neurd-Smurf wil dat helemaal niet, dus schiet alle andere smurfen dood zodat jij vrijuit kan gaan.

    Je hebt je huiswerk niet gemaakt en de leraar vindt dat je moet nablijven, als je het laatste uur terug komt en de klas binnen loopt, richt hij met een pistool op je


    It ain't broke, so don't fix it.

    er komt allen een beetje poeder uit :') en dan slaa jij hem in elkaar met en kungfu actie :'D


    ik loop naar huis en opeens zit er een tornado 50 m voor me Ö


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gelukkig gaat die tornado naar het huis van je ergste vijand en heb jij er verder geen last meer van.

    Justin Bieber is dood, en alle fan en de politie denken dat jij hem vermoord hebt en een fan blijkt bewijs te hebben!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Er zit een vlek op de foto waardoor het niet te zien is en je vrij uit gaat

    Je hebt maandag een proefwerk waar je niks van snapt en je staat al net een 4.5


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Je breekt in in de schoolcomputer en veranderd je cijfer in een 9.

    Ik word achternagezeten door Ronald McDonald die een aardappelschilmes in mijn nek probeert te steken.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 21:16 ]

    Ronald McDonald pakt een skippybal, en probeerd je zo achtervolgen. Maar jij bent sneller en neem de bus naar Canada. Waar je Justin Bieber toch levend aantref. Je droom was uitgekomen maar jammer genoeg steekt Ronald McDonald hem dood. En nu is hij écht dood. Maar daarna wordt alles zwart, omdat ik wordt ontvoerd wordt door levende bananen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 22:39 ]


    you are beautiful, in every single way, words can't bring you down.

    Supperman red je doordat hij alle banane in een mixer stopt en daarna drinken jullie samen bananashake!

    Al het eten in de hele wereld is opgegeten door een levendevuilnisbak! en je hebt net zo'n honger haha


    BANANA POWER !

    Superman verslaat de levendevulnisbak, waardoor al het eten uit de lucht komt vallen. Opeens komt er een reuze mailskolf op jou afrollen ..
    Je slaakte een gil. 'Waarom moes het altijd de beste zijn!' mompelde voor je waarschijnlijke dood nee, je wist het zeker. Want Superman was nu opgehangen ..

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 22:29 ]


    you are beautiful, in every single way, words can't bring you down.

    xxFantasy schreef:
    Superman verslaat de levendevulnisbak, waardoor al het eten uit de lucht komt vallen. Opeens komt er een reuze mailskolf op jou afrollen ..
    Je slaakte een gil. 'Waarom moes het altijd de beste zijn!' mompelde voor je waarschijnlijke dood nee, je wist het zeker. Want Superman was nu opgehangen ..


    Let erop dat je de situatie moet oplossen en niet moet aanvullen ;) En dat je daarna zelf een situatie bedenkt.

    Gelukkig was het een pop van superman en kwam superman als nog om te redden.

    Je hebt 3x achter elkaar een 1 voor natuurkunde gehaald en nu moet je dat aan je ouders gaan uitleggen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:

    Let erop dat je de situatie moet oplossen en niet moet aanvullen ;) En dat je daarna zelf een situatie bedenkt.

    Gelukkig was het een pop van superman en kwam superman als nog om te redden.

    Je hebt 3x achter elkaar een 1 voor natuurkunde gehaald en nu moet je dat aan je ouders gaan uitleggen.


    Oke, zal daarop letten ;)


    you are beautiful, in every single way, words can't bring you down.

    ik schrijf het op een briefje naar mijn ouders. hopen dat ze het begrijpen als je zegt dat je heel goed hebt geleerd, en dat ze woorden met een klein spelfoutje heeft foutgerekend..:P

    je computer wordt voor een week afgepakt, wegens slechte cijfers. Helaas gaat je moeder je mail in de gaten houden, om te kijken of je op de com bent geweest. Hoe kom je er onderuit?


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    opeens komt er een alien langs die neemt me moeder voor een week mee naar een verre land. en ik heb de computer terug(duivel)


    de duivel heeft aliens naar de aarde gebracht. en ze komen jouw hallen en de duivel wild met jouw trouwen Ö


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dan blijkt de duivel eigenlijk je crush te zijn in een kostuum. Samen trouwen jullie en worden gelukkig

    Je bent verliefd op de broer van je vriendin. Alleen valt hij op jongens:$


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~