• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    If you really knew me, you would know that sometimes I really love to cry. I'm trying to cry, because it makes me feel special. The feeling of crying and knowing that no one will ever see it, hurts me, but makes me feel strong. No one can ever change me.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 23:22 ]


    wth.

    als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik altijd de beste wil zijn, als ik dat niet ben word ik boos.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 18:43 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik vreselijk bang ben om een geliefde te verliezen. Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik bang ben om buiten de groep te vallen. Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik eigenlijk mijn opa haat. Als je me echt zou kennen...

    but you don't.


    It's time to be happy again.

    Als je me echt zou kennen, dan weet je dat ik ontzettend onzeker ben en mensen niet vertrouw. Daardoor voel ik me ontzettend eenzaam.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik helemaal niet zo zelfverzekerd ben en dat het enige in mijn leven waar ik controle over heb, mijn lichaam is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat jij (Juneau) hebt, dat heb ik ook ontzettend erg.


    -

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik onzekerheid zichzelf ben. Ik straal dit niet uit naar de buitenwereld, maar van binnen voel ik dit op zijn best. like know
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik een hekel aan ruzies heb. Ik loop er bij weg of zonder mezelf af.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat de eerste indruk die ik mensen geef (bijna) altijd precies het tegenovergestelde is van hoe ik werkelijk ben. Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik spijt heb van ontzettend veel dingen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf niet ben, behalve als ik schrijf.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mensen niet kwijt wil raken, maar ze wel steeds verder van me afduw omdat ik niemand pijn wil doen. Dan zou je weten dat ik ernstige problemen met eten heb, maar niet binnen de criteria voor een eetstoornis val. Je zou weten dat ik de meeste mensen niet vertrouw en dat ik mensen in het algemeen gewoon super schijnheilig vind. Ook zou je weten dat ik niet mee durf te gymen en zo vaak mogelijk onder de lessen uitkom. Je zou weten wat voor problemen ik thuis allemaal heb op dit moment en hoe ik me voel nu ik hulp ga krijgen. Je zou weten waarom ik soms zomaar boos reageer. Je zou gewoon weten hoe ik ben en waarom ik zo ben..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik vaak nog huil om iemand die 2 jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd.

    Nog een keer. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik eigenlijk nog steeds verliefd ben op mijn ex. Als je me zou kennen, zou je weten dat huilen me sterker maakt. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mijn eigen leven saai vind. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nooit dingen recht in iemands gezicht durf te zeggen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik wegloop van mijn problemen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf nog steeds te dik vindt, ookal moet ik van de dokter nodig aankomen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf nooit mooi zal vinden. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik soms lieg, zodat ik er zelf beter vanaf kom. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik soms zo verdrietig ben dat ik in elkaar zak. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat mijn zusje zó belangrijk voor me is, maar we maken alleen maar ruzie. Waarom? ik weet het niet, maar ik moet er altijd hard om huilen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nooit in het diepe zal springen voordat iemand anders dat al heeft gedaan. Als je me echt zou kennen...


    but you simply don't.


    It's time to be happy again.

    If you really knew me, you would know I always need some attention. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet zonder mijn broertje zal kunnen. You would know that sometimes I'll cry myself into sleep. Je zal weten dat ik de gevoelens van anderen sneller oppak dan wie dan ook. En je zal weten dat ik nooit zal toegeven dat het slecht met me gaat. But no-one knows.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 19:07 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik met meer problemen kamp dat jij denkt. Dan zou je weten dat ik een eetstoornis heb. Ja, als je me echt zou kennen zou je weten dat alles wat ik zeg, één grote schreeuw naar aandacht is, omdat ik geholpen wil worden. Omdat ik gesteund wil worden met wat ik doe.

    Erg tof dat jullie zo snel reageren! Ik heb echt diep respect voor jullie, dat je het hier zo neer kunt zetten. Want zelfreflectie is niet het makkelijkste dat er bestaat. <3

    als je me zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds huil om mijn verleden en het me achtervolgd


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor