• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik best veel problemen heb en heb gehad. Dan weet je dat ik een eetstoornis had, dat ik een ex-vriendje heb die meer deed dan ik wou, dat ik al een jaar lang chronisch vermoeid ben, dat ik moeite heb met alleen zijn, dat ik een erg negatief zelfbeeld heb en dat ik eigenlijk alleen maar mooi wil worden gevonden. Mooi en slim.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Als je me echt zou kennen, zou je moeten weten dat ik het enorm moeilijk heb om met mezelf te leven. Ik accepteer niet dat ik zo klein ben, ik accepteer niet dat ik er zo uitzie. Ik ben niet tevreden met mijn uiterlijk. En als niemand daar opmerkingen zou over maken, zou het me geen bal schelen. Mijn uiterlijk ik ontzettend belangrijk voor me, omdat ik het me te veel aantrek wat anderen zeggen. Ik heb superveel vrienden, maar mijn verleden is enkel negatief. And, ik denk te veel na. Mijn hoofd kan het niet meer aan, zo veel dingen waar ik aan moet denken. :v


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik vreselijk onzeker ben. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik zo op kijk tegen andere mensen en mijzelf daardoor wegcijfer. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat er achter al die lolligheid iets heel anders schuilt. En als je mij zou kennen, dan zou je weten dat creatief bezig zijn, mijn uitlaatklep is :'D En als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik zo blij ben met Quizlet. :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat praten over Justin Bieber alleen maar een masker is, dat ik geen mensen vertrouw.


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik, wanneer ik iets drastisch heb gedaan (zoals het uitmaken), ik daar later altijd spijt van heb en terug probeer te gaan naar het oude, terwijl dat niet kan.


    ars moriendi

    Iedereen weet dat ik niet over vroeger praat maar niemand weet waarom niet ..


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik bang ben om me te binden. Ik ben bang om me op iemand te storten om vervolgens te worden gedumpt. Ik heb daarom ook nog nooit verkering gehad al ben ik toch wel een aantal keer gevraagt.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik mensen te snel vertrouw en daarom eigenlijk niet over mijn leven wil praten omdat dat mensen niks aangaat. Tenzij ik dat echt wil (krul)


    -

    Villain schreef:
    Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik vreselijk onzeker ben. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik zo op kijk tegen andere mensen en mijzelf daardoor wegcijfer. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat er achter al die lolligheid iets heel anders schuilt. En als je mij zou kennen, dan zou je weten dat creatief bezig zijn, mijn uitlaatklep is :'D En als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik zo blij ben met Quizlet. :9~

    Totaly true!

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik een ontzettend overgevoelig, overanalythisch mens ben die dat probeert te verbergen en huilen als een teken van zwakte ziet, alleen voor zichzelf. Iemand die door het harde leven een dikke huid heeft gekregen, maar ergens nog steeds dat onzekere meisje van twaalf is. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik dingen goed probeer te doen voor zowel anderen als mijzelf maar het vaak op een onhandige manier uit, dat ik bang ben me helemaal open te stellen voor mensen omdat als mensen te dichtbij komen, kunnen ze me kwetsen. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik enorm verlang om in een stabiel gezin te wonen. Als me je echt zou kennen zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen en daardoor harder ben voor mezelf dan voor anderen.
    En als je me echt zou kennen, dan zou je me soms beter kennen dan ikzelf.

    That should be enough now.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 19:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    If you'd really know me, you would know that I'm not even showing 10% of who I actually am. You would know I were a mask almost 24/7 and find it hard to tell people how I really feel. If you'd know me, you would know my biggest fear is to be standing alone, while a group is hurting me. Then you would know I'll always try to make everybody happy, except for myself.
    If you'd really know me, you would know that every day I think about suicide. You would know I've got an Eating Disorder, that I'm depressed, suicidal, self-harming and that I don't even want to live. If you'd really know me, you would know that the only thing that I want in this whole wide world, is to be loved and feel safe and sacred. You would know I just want to belong somewhere, be able to finally call a place 'home'.


    For all those who've responded on this topic, you're so brave and you will get out, I'm sure ! <3


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    Als je me echt, écht zou kennen, zou je mijn verleden weten. Als je me zou kennen zou je weten wat ik gedaan heb, wat ik gedacht heb. Als je me echt zou kennen, zou je weten waarom ik het deed. En als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mijn hele leven lang al enorm veel (en grote) leugens vertel.
    Maar dit was niets anders dan de waarheid.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als je me echt zou kennen, besta je niet.
    Niemand kent me, zelfs ikzelf niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik sluit mij helemaal aan bij Tanzdiktator en LoveLithium. Soms kunnen anderen nog beter vertellen dan jijzelf.

    als je me zou kennen zie ik nog steeds dingen negatief als je me zou kennne kunnen pesterijen mij niks die maar dingen die mij geliefde zeggen wel als je me zou kennen ben ik nie altijd de feest beest


    Shoganai i ne~