• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt zou kennen zou je weten hoeveel schrik ik heb om mijn vriend te verliezen. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik nog altijd kwaad op je ben maar normaal tegen je doe. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik schrik heb om mijn vriendin te verliezen aan een andere vriendin. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik het niet fijn vind dat mensen me vaak uitlachen als ik weer iets dom doe. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik graag een betere band met een bepaald persoon zou willen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vanbinnen gebroken ben.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik 's ochtends vrijwel altijd wakker wordt met de tranen op mijn wangen.


    It's time to be happy again.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog altijd niet over mijn ex ben.


    None but ourselves can free our minds.

    Als je me écht zou kennen zou je weten dat:
    - Ik bijna altijd een masker opheb waar ik me anders voordoe dan ik eigenlijk ben.
    - Ik verschrikkelijk onzeker ben.
    - Ik zo goed mensen kan doorgronden dat ik diegene mijd als ik hem door heb.
    - Ik heel goed kan liegen en iedereen behalve mijn vader daar intrapt
    - Ik mijn opa te handtastelijk vind
    - Ik vroeger zo erg gepest ben dat ik daar een litteken aan over heb gehouden.
    - Ik altijd eerst andere mensen help, zelfs als ik zelf al problemen heb, vergeet ik mezelf.
    - Ik heel eigenwijs ben.
    - Ik een doorzetter ben.
    - Ik liever lol heb met mijn vriendinnen dan populair proberen te zijn.
    - Ik me stoerder voordoe dan ik ben, ik ben een watje.
    - Ik mezelf niet snel op de voorgrond zou plaatsten.
    - Ik me verschrikkelijk snel gekwetst voel.
    - Het altijd beter kan.
    - Ik heel geduldig be.
    - Ik beter naar anderen kan luisteren naar mezelf.
    - Ik me soms zo verschrikkelijk gebruikt voel dat ik heel erg kan flippen.
    - Ik een boekenwurm ben
    - Alle meiden uit mijn klas lagen make-up op hebben of alleen maar opscheppen en ik daar niet aan meedoe.
    - Ik mezelf voor anderen niet wil veranderen.
    - Ik nooit met mijn ouders praat, bang voor hun reactie.
    - Ik zo op kijk tegen andere mensen en mijzelf daardoor wegcijfer.]
    - Iemand mij ooit zo diep heeft gekwetst dat ik daar nooit overheen ben gekomen.
    - Ik een hele goede vriendin had, die ik nu zo nodig heb, maar ik niet meer kan spreken.
    - Ik bijna nooit zal huilen bij vrienden, al zou ik dat graag willen.
    - Ik een angst voor slangen heb zoals niemand die heeft.
    - Schrijven mijn uitlaatklep is, iets wat mij rustig maakt, en waar ik mijn gevoelens van me af kan laten "stromen"
    - Ik gesloten ben en niet praat over mijn echte diepste gevoelens.

    - Ik op dit moment tranen in mijn ogen heb omdat dit zo oplucht.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 18:29 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vanbinnen onzeker ben, maar dat niet laat merken. Dat ik in lastige/emotionele situaties met niemand durf te praten en zeg dat het goed met me gaat terwijl ik vanbinnen wel keihard kan janken. Ik loop weg voor mijn problemen.Je zou weten dat ik super vaak nadenk over stomme fouten die ik heb gemaakt. Ook zou je weten dat ik er van hou om alleen te zijn en muziek te luisteren. En niemand weet eigenlijk dat ik schrijf, op de een of andere manier durf ik dat niet te vertellen.


    T O K I O H O T E L < 3

    Als je me zou kennen nou je weten :
    -dat ik bang ben om iedereen teleur te stellen, daardoor faal ik vaak als alle ogen op mij gericht zijn.
    - Dat ik helemaal niet goed ben in spreekoefeningen en daardoor vaak tekst doorelkaar sla en begin te stotteren
    - Dat ik een heel laag zelfvertrouwen heb en in mijn eigen ogen niets goed kan doen
    - dat ik héél graag gedichten, liedjes en verhalen schrijf en maar een van mijn vrienden op school dat weet
    - zou je weten dat ik héél jongensachtig ben en mijn beste vrienden ook jongens zijn

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 11:54 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    if you would really know me, you would know pretty much actually xD
    you would know I onjce fell in love with my best friend
    you would know that I once thuogh "drop dead", and that that person actually died
    you would know that I'm paramoid and have nightmares everyweek, nightmares where my friends hate me and dump me
    you would know I still cry over a horse


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    OHMYGEORG schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mensen niet kwijt wil raken, maar ze wel steeds verder van me afduw omdat ik niemand pijn wil doen. Dan zou je weten dat ik ernstige problemen met eten heb, maar niet binnen de criteria voor een eetstoornis val. Je zou weten dat ik de meeste mensen niet vertrouw en dat ik mensen in het algemeen gewoon super schijnheilig vind. Ook zou je weten dat ik niet mee durf te gymen en zo vaak mogelijk onder de lessen uitkom. Je zou weten wat voor problemen ik thuis allemaal heb op dit moment en hoe ik me voel nu ik hulp ga krijgen. Je zou weten waarom ik soms zomaar boos reageer. Je zou gewoon weten hoe ik ben en waarom ik zo ben..


    + Je zou weten dat ik zelfs na 7 maanden nog niet over mijn ex kan komen en het jammer vind dat ik toch niet zwanger van hem ben.
    Damn, dat weet echt niemand.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik terug verlang naar de tijd dat ik anorexia had. Dat ik verslaafd ben aan eten en er niet meer mee kan stoppen. Dat ik tevaak, teveel pijnstillers slik. Dat ik bang ben dat mensen dit lezen en vragen of alles wel goed gaat.


    Your make-up is terrible

    If you really knew me, you would know I try my best to be real, to be me, but it's so damn hard sometimes, when you get judged.
    If you really knew me you would know that I would let you use me just to have you close and make me feel loved. I do it every time.
    If you really knew me you would know that I barely feel anything, that I am heading for a breakdown and it's getting so close.But you wouldn't believe that would you ?
    If you really knew me you would know I am incapable to feel love, and that I don't believe in love because I am afraid it might never happen to me.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 18:51 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Dit is best een goed topic vind ik.


    Your make-up is terrible

    If you really knew me, zou je weten dat ik bang ben om dingen verkeerd te doen, zou je weten dat ik echt om mensen geef, van wie ik zeg dat ik van ze hou. Als je me kent, weet je dat ik vaak huil in mijn bed, dat ik huil om mensen die ik zelf niet ken. Je zou weten dat ik zo ontzettend verlegen ben, dat ik eigenlijk de hele dag thuis wil zitten; chatten. Als je me echt kent, weet je dat ik overal op internet accounts heb aangemaakt, gewoon omdat ik hier gewoon mezelf kan zijn, kan zeggen wat ik denk, wat ik voel. Ik ben ontzettend onzeker en zeg vaak niet wat ik echt denk. Daardoor ga ik me soms ontzettend kut voelen en dan ga ik weer huilen... Ik hou ontzettend veel geheim voor mijn vriendinnen. Ook voor mijn bff. Alleen omdat ik bang ben voor de mening van anderen.


    So much people don't know the real me.....

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 19:24 ]


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik het haat dat ik zo hard mijn best doe -vooral bij dansen- terwijl niemand het ziet.
    en dat ik niet trots op mezelf ben, wanneer ik te horen krijg dat alles netjes/goed is. Alleen maar omdat ik soms iets te veel van mezelf eis of anderen dat van mij doen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 19:24 ]

    als je me zou kennen zou je weten dat ik nog met een knuffel slaapxD


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..