• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt zou kennen wist je dat ik bang ben om iemand te verliezen.
    Als je me echt zou kennen wist je dat ik bang ben voor ongelukken (Waarbij ik iemand kan verliezen) Zo denk ik heel vaak: Dit zou zomaar het einde kunnen zijn. (Van mij of iemand anders)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik helemaal gek ben van muziek en altijd loop mee te zingen, maar me daar veel te veel voor schaam (eigenlijk schaam ik me voor bijna alles) en zou je weten dat ik heel anders ben dan hoe mensen mij altijd zien.


    What can I do?

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik altijd bang ben om een auto-ongeluk te ondergaan en doodga als ik in de auto zit. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik dan altijd denk aan hoe ik dan zou sterven, wat ik allemaal gedaan heb en hoe ik het anders had kunnen doen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik elke keer opgelucht ben als ik de auto uitben.


    wth.

    Als jij mij echt zo kennen, zou je weten dat ik zo mijn best doe om spontaan te zijn, om erbij te horen en dat ik het echt verschrikkelijk vind dat ik het simpel weg niet kan.


    I am an idiot, I move.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heel onzeker ben over mijn lichaam. Dat ik de drang heb om alles goed te doen en als dat niet lukt, ik daar nog heel lang mee kan blijven zitten. Ook zou je weten dat ik helemaal niet zo hard ben als dat iedereen denkt en dat ik wél kan huilen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    BRIDE schreef:
    Als je me écht zou kennen:
    - Zou je weten dat ik vrijwel altijd een masker draag en totaal niet zeker ben van mezelf.
    - Zou je weten dat ik het echt haat dat ik langer ben dan gemiddeld.
    - Zou je weten dat ik al dat kleffe gedoe tussen vriendjes en vriendinnetjes maar stom vind.
    - Zou je weten dat ik bindingsangst heb.
    - Zou je weten dat mijn haaienfobie soms echt in de weg zit, zo, dat ik een gewoon zwembad al niet meer in durf en naar bed gaan een probleem is.
    - Zou je weten dat ik niet boos kan worden op de mensen wie ik het meest lief heb. Of in ieder geval niet lang.
    - Zou je weten dat ik soms bang ben voor mijn vader.
    - Zou je weten dat ik er vaak dingen uit flap.
    - Zou je weten dat, wanneer ik me irriteer, mezelf knijp of zelfs mijn nagels in mijn vel steek, zodat mijn frustratie ergens anders op gericht is.
    - Zou je weten dat ik zuig in gym.
    - Zou je weten dat ik altijd wil presteren en door zal gaan tot het me lukt.
    - Zou je weten dat ik niet de beste ben in omgaan met kritiek, ik wist al dat ik dat fout deed, bedankt dat je me er nogmaals op wijst.
    - Zou je weten dat ik ongelooflijk naïef en eigenwijs ben.
    - Zou je weten dat ik me dom gedraag bij mensen waarvan ik wil dat ze mijn vrienden worden.
    - Zou je weten dat ik vaak lieg, zodat iedereen tevreden is.
    - Zou je weten dat ik mijn problemen niet snel vertel. Ik zie niet in wat de ander eraan heeft.
    - Zou je weten dat ik ontzettend twijfel, zelfs tussen de stomste dingen zoals links of rechts.
    - Zou je weten dat ik een hekel heb aan oneven getallen. Niet dat ik denk dat ze ongeluk brengen, ik mag ze gewoon niet.
    - Zou je weten dat ik er een hekel aan heb dat ik allergisch ben voor huidschilfers, ik moet en zal een huisdier hebben.
    - Zou je weten dat ik nooit iets als eerste zou doen, ik wacht eerst af.
    - Zou je weten dat ik snel bang ben, al helemaal in het donker.
    - Zou je weten dat ik nogal goedgelovig ben.
    - Zou je weten dat ik me soms in slaap huil.
    - Zou je weten dat ik vaak zo graag andere help, dat ik mezelf vergeet. Iedereen staat op de eerste plaats, ik op de tweede.
    - Zou je weten dat ik niet graag in de spotlights sta.
    - Zou je weten dat eten & mijn gewicht altijd al een probleem zijn geweest voor mij.
    - Zou je weten dat ik een vriendin heb verloren aan zelfmoord.
    - Zou je weten dat ik bang begin te worden als één of beide van mijn ouders vroeger thuis is, sinds de laatste keer dat dat gebeurde en ik te horen kreeg dat mijn moeder borstkanker had.
    - Zou je weten dat ik het ontzettend eng vind mezelf bloot te moeten leggen. (Ja, ik weet dat ik dit nu doe, maar ik ben een angst aan het overwinnen.)
    - Zou je weten dat ik nooit goed genoeg zal zijn.

    The faaaahck' 8O Ik herken me echt bijna óveral in wat jij daar allemaal opschrijft. Jezus, how weard.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als jij mij echt zou kennen...
    Dan wist je dat ik tijdens het lezen van deze confessions tranen in mijn ogen had omdat ik na dacht over mezelf. Als je me echt zou kennen dan zou je me serieus nemen wanneer ik iets wil, vertel, voel. bijvoorbeeld dat ik een depressie had. Je zou dan niet denken dat ik loog of me aanstelde.
    Als je me echt zou kennen wist je dat ik breekbaar ben. Vat baar ben, maar nu inmiddels sterker. Dat ik vroeger, of slechts een aantal jaar terug, mezelf heb bloot gegeven voor een jongen die ik slechts kende via internet. Ik verlangde naar aandacht. Herkenning. Je zou weten dat ik dit toen heb gedaan omdat ik dacht dat hij de enige was die echt van mij hield, maar altijd daar mijn twijfels over heb gehad. Dat ik er nu langzaam over deze gevoelens heen groei.
    Toch weet je ook dat ik hem zag als een geschenk, omdat ik daarvoor zo vaak heb gehuild. Ik dacht dat ik nooit iemand zou vinden die op z'n manier van mij kon houden.
    Uiteindelijk weet je dus ook dat dit allemaal te maken heeft mijn jeugd, toen niemand met mij wilde spelen en zo vaak gepest ben.
    Maar als je me echt zou kennen dan wist je nog veel meer van mij, maar dit vind ik eigenlijk nu te veel om te vertellen.


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    BRIDE schreef:
    - Zou je weten dat ik vaak lieg, zodat iedereen tevreden is.

    Dat doe ik ook ;(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als je me echt zou kennen (deze weet niemand), dan wist je dat ik erg donkere/valse/foute gedachtes kan hebben.
    Als je me echt zou kennen, dan wist je dat je echt geen ruzie met mij moet zoeken.
    Als je me echt zou kennen, dan wist je dat ik er niet tegen kan als je me negeert. Dan word ik zo chagerijnig als de pest.
    Als je me echt zou kennen, dan wist je dat als je ruzie met mij hebt, ik er helemaal niet mee zit -srsly never-. Want dan heb ik zó'n grote haat aan je, dat ik er gewoon geen spijt van heb.
    Als je me echt zou kennen, dan wist je dat ik moeilijk onder de indruk ben te krijgen.
    Als je me echt zou kennen, dan wist je dat je dat ik absoluut geen heilig boontje ben, en dus erg grof kan praten. -Ik hou me nog altijd in hier op Q met taalgebruik. Héél soms laat ik me gaan.-
    uh.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 20:52 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je me echt zou kennen dan wist je dat ik altijd en overal maar doe alsof het goed ga en nooit vertel hoe ik me echt voel


    dream, dare, fly!

    Goed bezig iedereen. <3

    Als je me echt zou kennen, dan wist je dat ik heel verlegen wordt en totaal mezelf niet meer kan zijn bij mensen die ik niet ken.


    <3

    Als je me echt zo kennen zou je weten dat mijn grootste angst is dat mijn moeder doodgaat en ik en mijn broertje wezen zouden worden.


    Alis volat propriis

    Profusion schreef:
    Als jij mij echt zo kennen, zou je weten dat ik zo mijn best doe om spontaan te zijn, om erbij te horen en dat ik het echt verschrikkelijk vind dat ik het simpel weg niet kan.

    Daar sluit ik mij bij aan (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als je me écht zou kennnen;

    - Zou je weten dat niemand deze dingen kenden. Nee niemand, zelfs mijn állerállerállerbeste vriendin weet deze dingen niet.

    - Dat ik een pestkop ben. Niet, dat ik iemands hoofd in de wc duw, maar dat ik vaak héél grof omga met vrienden en ik krijg vaak ruzie.

    - Dat ik bindingsangst heb. Zó erg, dat ik verliefd ben, maar bang ben om verkering te hebben.

    - Dat ik altijd normaal reageer als ik hoor dat iemand verliefd op me is. De laatste keer antwoorde ik zo; "Moet ik dan nu trouwen met hem ofzo?"

    - Dat ik vérre van feminist ben. Ik val altijd op badboys, pestkoppen, enzovoort.

    - Ik een hekel heb aan Barbies. Ja, de poppen, én de mensen.

    - Dat ik een gedragsstoornis heb sinds kindertijd en de puberteit niet echt veel effect op me heeft.

    - Ik geen respect heb.

    - Mensen die niet op mijn berichten antwoorden maar wel op die van anderen erg haat.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 18:02 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.