• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik dagelijks achtervolgd wordt door trauma's, en dat ik ontzettend bang ben.


    your eyes are like stars in the night.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heus niet altijd vrolijk ben, maar mijn verdriet gewoon niet graag deel & dat ik (bijna) nooit voor andermans ogen zal huilen.


    everything, in time

    Anoniem binnengekomen:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heel erg bang ben om mijn vrienden te verliezen. Hierdoor ben ik heel erg twijfelachtig, en ga ik mijn vrienden soms onterecht behandelen.

    Oh, en ik heb er nog één.
    Als je me echt zou kennen, kom je mij dan even vertellen wie ik nou eigenlijk ben? _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik bij een psycholoog loop.

    maar dat weet niemand behalve de mensen op Q nu.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    If you really knew me, you would know that I am afraid of everything. Afraid of my mum. Afraid of my future. Afraid of never finding someone who is made to be with me. Afraid of getting hurt. Afraid of failing. Afraid of myself. Afraid of losing people. Afraid of life.


    wth.

    als je me echt kent kan je gedachtenlezen want dat is de enige manier om me echt te kunnen kennen


    (Be)lieve in (you)rself

    Als je me écht zou kennen:
    - Zou je weten dat ik vrijwel altijd een masker draag en totaal niet zeker ben van mezelf.
    - Zou je weten dat ik het echt haat dat ik langer ben dan gemiddeld.
    - Zou je weten dat ik al dat kleffe gedoe tussen vriendjes en vriendinnetjes maar stom vind.
    - Zou je weten dat ik bindingsangst heb.
    - Zou je weten dat mijn haaienfobie soms echt in de weg zit, zo, dat ik een gewoon zwembad al niet meer in durf en naar bed gaan een probleem is.
    - Zou je weten dat ik niet boos kan worden op de mensen wie ik het meest lief heb. Of in ieder geval niet lang.
    - Zou je weten dat ik soms bang ben voor mijn vader.
    - Zou je weten dat ik er vaak dingen uit flap.
    - Zou je weten dat, wanneer ik me irriteer, mezelf knijp of zelfs mijn nagels in mijn vel steek, zodat mijn frustratie ergens anders op gericht is.
    - Zou je weten dat ik zuig in gym.
    - Zou je weten dat ik altijd wil presteren en door zal gaan tot het me lukt.
    - Zou je weten dat ik niet de beste ben in omgaan met kritiek, ik wist al dat ik dat fout deed, bedankt dat je me er nogmaals op wijst.
    - Zou je weten dat ik ongelooflijk naïef en eigenwijs ben.
    - Zou je weten dat ik me dom gedraag bij mensen waarvan ik wil dat ze mijn vrienden worden.
    - Zou je weten dat ik vaak lieg, zodat iedereen tevreden is.
    - Zou je weten dat ik mijn problemen niet snel vertel. Ik zie niet in wat de ander eraan heeft.
    - Zou je weten dat ik ontzettend twijfel, zelfs tussen de stomste dingen zoals links of rechts.
    - Zou je weten dat ik een hekel heb aan oneven getallen. Niet dat ik denk dat ze ongeluk brengen, ik mag ze gewoon niet.
    - Zou je weten dat ik er een hekel aan heb dat ik allergisch ben voor huidschilfers, ik moet en zal een huisdier hebben.
    - Zou je weten dat ik nooit iets als eerste zou doen, ik wacht eerst af.
    - Zou je weten dat ik snel bang ben, al helemaal in het donker.
    - Zou je weten dat ik nogal goedgelovig ben.
    - Zou je weten dat ik me soms in slaap huil.
    - Zou je weten dat ik vaak zo graag andere help, dat ik mezelf vergeet. Iedereen staat op de eerste plaats, ik op de tweede.
    - Zou je weten dat ik niet graag in de spotlights sta.
    - Zou je weten dat eten & mijn gewicht altijd al een probleem zijn geweest voor mij.
    - Zou je weten dat ik een vriendin heb verloren aan zelfmoord.
    - Zou je weten dat ik bang begin te worden als één of beide van mijn ouders vroeger thuis is, sinds de laatste keer dat dat gebeurde en ik te horen kreeg dat mijn moeder borstkanker had.
    - Zou je weten dat ik het ontzettend eng vind mezelf bloot te moeten leggen. (Ja, ik weet dat ik dit nu doe, maar ik ben een angst aan het overwinnen.)
    - Zou je weten dat ik nooit goed genoeg zal zijn.


    everything, in time

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik eigenlijk veel te veel doe en altijd moe ben.


    Life is hard and then we die

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik supertrots ben op mijn vrienden als ze iets overwinnen. Maar als ik hetzelfde zou doen, zou ik me zwak voelen.

    Ik vind jullie superlief, en supergoed dat jullie je angsten hier neer leggen. <3

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik dat ik heel erg bang ben om alleen te zijn ,nu en in de toekomst.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Als je me echt zo kennen, zou je weten dat ik een gruwelijke hekel heb aan mensen die denken dat ze mij goed kennen.
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik een erg slecht ben op het afstappen van jongens.
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me soms schaam om mezelf hoe ik doe.


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    If you really knew me.
    Zou je weten dat ik soms nog huil om mijn overleden oma en zou je weten dat ik bindingsangst heb.


    it's so empty living behind these castle walls

    Philosophic schreef:
    If you really knew me, you would know that sometimes I really love to cry. I'm trying to cry, because it makes me feel special. The feeling of crying and knowing that no one will ever see it, hurts me, but makes me feel strong. No one can ever change me.

    Inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    ik ben bang om iemand te kwetsen met dingen die ik zeg , ik ben ook altijd bang als ik iets aan iemand moet vragen..
    nou ja , ik ben niet bang als ik bv het zout moet vragen , maar gewoon , serieuze dingen , iedereen is toch altijd boos op mij..
    ik vind het echt niet leuk om over de dood te praten.
    ik denk veel te snel dat er iets ergs gebeurd is met iemand die ik ken.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 20:37 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H