• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    als je me echt zou kennen zou je weten dat ik bang ben voor de dood. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik ontzettend jaloers ben op het feit dat een van mijn beste vriendinnen alles heeft wat ik nooit zal krijgen. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik al 3 jaar verliefd ben op een jongen die me niet ziet staan. als je me echt zou kennen zou je zien dat mijn leven minder perfect is dan mensen denken. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik mezelf haat en er alles aan doe om mezelf te veranderen

    het is een hele lijst maar alles is waar


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mag ik nog een keertje? :Y)

    Als je me zal kennen, zou je weten dat ik me dood erger aan mensen die zichzelf altijd ophemelen en doen alsof ze de beste zijn. 'Ik ben zó slim, ik kan dit en dat zó goed...' maar ook aan uitspraken van mensen zoals: 'Ja, ik kan mensen zo geweldig goed aanvoelen want ik ben oh-zo gevoelig' of 'ja, ik ben paranormaal begaafd, en ik kan aura's zien en ik heb met geesten gesproken...'
    Dat soort uitspraken maken me altijd heel onzeker, die personen maken bij mij dan zo de indruk alsof ze oh-zo speciaal zijn en dat ik zelf maar gewoon een simpele ziel ben en en en...

    Verder niets tegen de mensen die ''echt'' geesten, aura's, spoken zien of heel gevoelig zijn, maar goed, daarom zou ik het eigenlijk normaal ook niet echt zeggen omdat ik ook weer bang ben om mensen te kwetsen en dat ik daardoor weer ruzie krijg, mensen tegen me zijn of me gaan haten. Ik trek alles me zo aan, alsof deze hele wereld mijn schuld is en fft, mag ik wat zelfvertrouwen van iemand lenen?

    Sjongejonge, dan is dit alweer het einde van dit topic!
    Dat had ik echt nooit verwacht,
    bedankt allemaal. <3

    Ik zou zo graag van alles neer pleuren maar ik wil gewoon niet dat bepaalde mensen het lezen, zo uit een topic.


    Your make-up is terrible

    Assasin, je mag het naar mij PB'en en dan zal ik het ooit een keer plaatsen? Ik moet sowieso nog wat dingen plaatsen in het nieuwe topic, die anoniem zijn. (:

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik verhalen bij elkaar heb gelogen om interessanter over te komen, dat ik al sinds mijn tiende geen maagd meer ben, dat ik mijn leven maar verschrikkelijk saai vind en verlang naar een totaal ander, spannender leven. Dat ik een hekel heb aan de groep maar er stiekem toch bij wil horen omdat het dan allemaal zo veel makkelijker is... dat ik doe alsof ik lach om de starende blikken en giechelende opmerkingen om mijn kledingstijl maar het me toch écht raakt, dat ik hopeloos graag een vriendje wil maar mezelf te lelijk vind om ook maar ooit te verwachten dat zoiets met mij gebeurt, dat ik een hekel aan de maatschappij heb en het liefst ver weg in een hutje zou willen wonen, ver van alles en iedereen...
    Maar niemand kent me zo goed.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 22:19 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja, zal ik doen, dankjewel.


    Your make-up is terrible

    Ardency schreef:
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik verhalen bij elkaar heb gelogen om interessanter over te komen, dat ik al sinds mijn tiende geen maagd meer ben, dat ik mijn leven maar verschrikkelijk saai vind en verlang naar een totaal ander, spannender leven. Dat ik een hekel heb aan de groep maar er stiekem toch bij wil horen omdat het dan allemaal zo veel makkelijker is... dat ik doe alsof ik lag om de starende blikken en giechelende opmerkingen om mijn kledingstijl maar het me toch écht raakt, dat ik hopeloos graag een vriendje wil maar mezelf te lelijk vind om ook maar ooit te verwachten dat zoiets met mij gebeurt, dat ik een hekel aan de maatschappij heb en het liefst ver weg in een hutje zou willen wonen, ver van alles en iedereen...
    Maar niemand kent me zo goed.


    Ach meisje toch... Het komt allemaal goed, je mag me altijd pb'en hoor <3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ach meisje toch... Het komt allemaal goed, je mag me altijd pb'en hoor <3


    Awww dankje <3 Maar het gaat nu eigenlijk wel redelijk goed, ik ben nu op uitwisseling met een groep mensen die ik écht niet mag, en mijn uitwisselingsstudente is zo mogelijk nog erger, maar veel sms´en met vrienden en vrolijke muziek luisteren helpt ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ardency schreef:
    (...)

    Awww dankje <3 Maar het gaat nu eigenlijk wel redelijk goed, ik ben nu op uitwisseling met een groep mensen die ik écht niet mag, en mijn uitwisselingsstudente is zo mogelijk nog erger, maar veel sms´en met vrienden en vrolijke muziek luisteren helpt ^^



    Mooi zo, muziek is de laatste tijd zo'n beetje mijn enige vriend en ik weet hoe erg het kan helpen. Mocht ik maar op uitwisseling! Bekijk het van de zonnige kant: je ziet de mensen op school even niet :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)


    Mooi zo, muziek is de laatste tijd zo'n beetje mijn enige vriend en ik weet hoe erg het kan helpen. Mocht ik maar op uitwisseling! Bekijk het van de zonnige kant: je ziet de mensen op school even niet :D


    Alle leuke mensen zijn naar andere steden en alle kutjes zijn met mij mee naar Barca. Maarja... Het valt op zich wel mee, zolang je maar niet bij die grote groep gaat staan, die zijn echt té erg. Gisteren moest ik met ze mee shoppen en it was like hell. Blij dat ik uiteindelijk weg kon. Het voelt gewoon zo ´fout´ om bij hen te staan, alsof het zeg maar niet mezelf is... /vaag


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Pssssst, door al mijn enthousiasme is er een deel twee!

    Ik herken mezelf echt in bijna alles dat jullie zeggen! Sterkte allemaal!

    If you knew me than you would know I love all my friends, even though I don't show it sometimes. Dan zou je weten dat ik een soort van eetstoornis heb. Dan zou je weten dat ik nog niet over mijn ex heen ben. Dan zou je weten dan ik een tijd gehad heb dat ik mijn nagels in mijn arm zette tot bloedens toe omdat ik gefrustreerd was.

    And I am so glad to say some people know me!(flower)


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik hartstikke onzeker ben, niet meer in de liefde geloof en dat ik al mijn hele leven wordt gepest, zelfs thuis . Dat ik heel graag model zou willen worden. Dat ik me het liefst heel anders zou kleden. Dat ik zo graag iets belangrijks wil worden later, alleen maar om alle pesters te laten zien dat ik beter ben dan zij.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 17:05 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je me echt zou kennen,zou je weten dat ik me nutteloos,misplaatst en onzeker voel. Dat ik twijfel aan alles. Vooral aan vriendschap en liefde.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.