• Ik snap serieus niet wat al die jonge mensen moeten met zo'n dure, professionele (dat schrijf ik vast fout) camera. Echt jonge, kind je bent 14 en die camera is net zo groot als je hoofd. Een dure telefoon oké, maar dit is gewoon een hobby en een accesoire wat tegenwoordig een trend is ofzo.
    Nee ik bedoel niet iedereen met een dure camera, wat me vanzelfsprekend lijkt, maar laat ik het voor bepaalde mensen nog even duidelijk maken.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:43 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Foto's maken misschien? (krul)


    -

    Ik wil anders ook eentje, want ik ben gek van fotograferen. Ik ben dan wel 18, maar OK. Ik weet zeker dat ik 't zal gebruiken en niet voor van die 'amateuristische' foto's.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ook zo'n camera, i love it!
    maar ik maak graag foto's en mijn ouders gingen het voor mijn birthday halen!
    Ik ben ze eeuwig dankbaar, ben vijftien by the way.
    Maar ik snap het wel, sommigen hebben er echt hobby aan


    Don't dream your life, but live your dream!

    Sommigen willen er ook hun beroep van maken he :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als fotografie een serieuze hobby van je is, dan neem je zo'n camera. Dat is precies hetzelfde als de telefoons waar je het over hebt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Desecrate schreef:
    Sommigen willen er ook hun beroep van maken he :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Villain schreef:
    Ik wil anders ook eentje, want ik ben gek van fotograferen. Ik ben dan wel 18, maar OK. Ik weet zeker dat ik 't zal gebruiken en niet voor van die 'amateuristische' foto's.

    So do I


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb een HD videocamera, maar ik hou gewoon van dingen filmen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als ze dat nou leuk vinden, wat maakt het jou dan uit?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    hun dromen achterna gaan? (krul)

    Ach,ik heb dan zoiets van;Zolang ze niet komen stoefen of opschepperig doen,ben ik blij voor hun. Maar dat heb ik met ongeveer alles


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Courtesan schreef:
    Als fotografie een serieuze hobby van je is, dan neem je zo'n camera. Dat is precies hetzelfde als de telefoons waar je het over hebt.

    Dat is het hem nou juist; Van de meeste is het niet eens een echt serieuze hobby. Tegenwoordig heeft iedereen het als hobby omdat het gewoon populair is ofzo, en een telefoon waarmee je jezelf voor al je kennissen bereikbaar maakt is iets heel anders dan een camera van soms honderden euro's omdat je het toevallig net als 70% van de bevolking leuk vindt om foto's te maken, en geen genoegen neemt met een normale digitale camera. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LALALALALA schreef:
    Als ze dat nou leuk vinden, wat maakt het jou dan uit?

    Als het me niets uitmaakte had ik er geen topic over gemaakt, dus vul dat zelf maar in. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het is tegenwoordig gewoon 'stoer' ofzo om zo'n oude, vintage camera te hebben. Ofja, zo'n dure, professionele dus.


    Only losers can act the way you do

    Who cares, laat die mensen lekker fotograferen als ze dat willen? Daar heb jij toch geen last van XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Dat is het hem nou juist; Van de meeste is het niet eens een echt serieuze hobby. Tegenwoordig heeft iedereen het als hobby omdat het gewoon populair is ofzo, en een telefoon waarmee je jezelf voor al je kennissen bereikbaar maakt is iets heel anders dan een camera van soms honderden euro's omdat je het toevallig net als 70% van de bevolking leuk vindt om foto's te maken, en geen genoegen neemt met een normale digitale camera. (:


    Iedereen die ik ken met zo'n camera is er serieus over. Hetzelfde kun je zeggen over telefoons. Wat heeft het voor nut om een telefoon van 400/500 euro te nemen met allemaal extra dingen? Je kunt ook een standaard nokia kopen, werkt net zo goed. En als je het leuk vind om foto's te maken, dan is het dus een serieuze hobby en als je de foto's nou eenmaal mooier vindt met een duurdere camera -wat ook zo is trouwens-, dan koop je er zo één.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.