• Ik snap serieus niet wat al die jonge mensen moeten met zo'n dure, professionele (dat schrijf ik vast fout) camera. Echt jonge, kind je bent 14 en die camera is net zo groot als je hoofd. Een dure telefoon oké, maar dit is gewoon een hobby en een accesoire wat tegenwoordig een trend is ofzo.
    Nee ik bedoel niet iedereen met een dure camera, wat me vanzelfsprekend lijkt, maar laat ik het voor bepaalde mensen nog even duidelijk maken.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:43 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het is echt niet zo dat ik zo'n camera wil om 'erbij te horen'. Ik weet nou eenmaal dat de kwaliteit stukken beter is :') En dan is een digitale camera niet meer genoeg. Ik heb dan wel zoiets van, waarom krijgen sommigen zomaar van hun ouders zo'n ding? :'D Ik durf dat niet eens te vragen van m'n ouders.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bullshit schreef:
    (...)
    Als het me niets uitmaakte had ik er geen topic over gemaakt, dus vul dat zelf maar in. :')
    Soms denk ik gewoon van, waarom kunnen mensen zich niet een keer met echte problemen gaan bezighouden? Maargoed, dat is niet tegen jou bedoelt ofzo;). Ik heb dat bij heel veel topics hier..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Iedereen die ik ken met zo'n camera is er serieus over. Hetzelfde kun je zeggen over telefoons. Wat heeft het voor nut om een telefoon van 400/500 euro te nemen met allemaal extra dingen? Je kunt ook een standaard nokia kopen, werkt net zo goed. En als je het leuk vind om foto's te maken, dan is het dus een serieuze hobby en als je de foto's nou eenmaal mooier vindt met een duurdere camera -wat ook zo is trouwens-, dan koop je er zo één.

    Je bent een béta. Dan zou je dus moeten hebben begrepen wat ik schreef, maar laat ik het toch maar herhalen: Mensen die het niet als serieuze hobby hebben en het gewoon cool vinden om zo'n camera te hebben. Telefoons van 500 euro vind ik wel een extreem voorbeeld, ik weet er niet eens een op te noemen van 500 euro. Je weet best wat ik bedoel lijkt me.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LALALALALA schreef:
    (...)Soms denk ik gewoon van, waarom kunnen mensen zich niet een keer met echte problemen gaan bezighouden? Maargoed, dat is niet tegen jou bedoelt ofzo;). Ik heb dat bij heel veel topics hier..

    Sorry, ik laat meteen het topic sluiten om af te reizen naar Afrika en daar arme kindjes te helpen. Kom op zeg D:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Sorry, ik laat meteen het topic sluiten om af te reizen naar Afrika en daar arme kindjes te helpen. Kom op zeg D:
    Als je zelf een keer echte problemen krijgt, begrijp je wel wat ik bedoel. Wanneer bijvoorbeeld 1 van je ouders op sterven ligt is 't erg frustrerend als 1 of ander 13jarig kind een topic opent over dat haar leven zo kut is omdat ze vandaag de bus had gemist.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...) Als je zelf een keer echte problemen krijgt, begrijp je wel wat ik bedoel. Wanneer bijvoorbeeld 1 van je ouders op sterven ligt is 't erg frustrerend als 1 of ander 13jarig kind een topic opent over dat haar leven zo kut is omdat ze vandaag de bus had gemist.
    Dat je dat met dit gaat vergelijken..
    Hetzelfde als ik zeg van 'Dit lust ik niet, echt goor', en dat dan iemand tegen me zegt, 'Doe niet zo verwend, kinderen in de 3e wereld hebben helemaal niks'. echt.. BAH.


    I live for the applause, you will die for it.

    dat kan je toch nergens mee naartoe nemen ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bullshit schreef:
    (...)
    Je bent een béta. Dan zou je dus moeten hebben begrepen wat ik schreef, maar laat ik het toch maar herhalen: Mensen die het niet als serieuze hobby hebben en het gewoon cool vinden om zo'n camera te hebben. Telefoons van 500 euro vind ik wel een extreem voorbeeld, ik weet er niet eens een op te noemen van 500 euro. Je weet best wat ik bedoel lijkt me.


    Wat heeft mijn bèta zijnde er nu weer mee te maken? Doe niet alsof ik achterlijk ben aub. Ik snap best dat dat een deel er van is, maar zoals jij het verwoord -vooral in de beinpost- lijkt het net alsof je dat van iedereen vindt. Als het mensen zijn die gewoon denken van 'oh, dat is duur en dus moet ik het hebben, ook al doe ik er geen ene flikker mee. Papa/mama, koop dat voor mij.' dan vind ik het ook raar, maar er zijn genoeg (jonge) mensen waarbij het geen hobby lijkt te zijn waarbij het wel zo is. Zulke ken ik er persoonlijk genoeg, waarbij het geen hobby lijkt te zijn, alsof ze er gewoon mee pronken, maar waar bij blijkt dat het een passie van ze is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kikkeli schreef:
    (...)Dat je dat met dit gaat vergelijken..
    Hetzelfde als ik zeg van 'Dit lust ik niet, echt goor', en dat dan iemand tegen me zegt, 'Doe niet zo verwend, kinderen in de 3e wereld hebben helemaal niks'. echt.. BAH.
    Zo een rare vergelijking is 't niet hoor. 'T gaat allebei over mensen die van een mug een olifant maken, terwijl er veel grotere problemen zijn. En als je weet wat echte problemen zijn, is dat gewoon heel frustrerend.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...) Als je zelf een keer echte problemen krijgt, begrijp je wel wat ik bedoel. Wanneer bijvoorbeeld 1 van je ouders op sterven ligt is 't erg frustrerend als 1 of ander 13jarig kind een topic opent over dat haar leven zo kut is omdat ze vandaag de bus had gemist.

    En wanneer je zelf een chronische ziekte hebt waaraan je kan sterven en elke dag medicijnen moet slikken en elke 2 maanden infuusmedicijnen krijgt waardoor je kanker kan krijgen, telt dat ook?
    Ik heb normaal een hekel aan mensen die hun persoonlijke ervaringen in een discussie gaan gooien, maar vertel mij niet over wat problemen zijn, wil je.
    Ik ben het zowiezo gewoon helemaal eens met Kikkeli.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:44 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LALALALALA schreef:
    (...) Als je zelf een keer echte problemen krijgt, begrijp je wel wat ik bedoel. Wanneer bijvoorbeeld 1 van je ouders op sterven ligt is 't erg frustrerend als 1 of ander 13jarig kind een topic opent over dat haar leven zo kut is omdat ze vandaag de bus had gemist.

    Sorry hoor, maar hier ben ik 't zo niet mee eens. Alsof je al niet eens een topic mag openen over als je een bus hebt gemist. Omdat er ergere dingen op deze aarde zijn. Voor diegene is het op dat moment erg en dan kun je wel altijd denken, 'Ja, er zijn wel ergere dingen.' Maar op zo'n manier kun je gewoon niet leven :/ Als iedereen dat zou denken..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lol, who cares ? Als hun dat willen is dat toch fijn voor hun, ik ga ze niet tegenhouden. ;d


    None but ourselves can free our minds.

    EmilieDeBeta schreef:
    Het is tegenwoordig gewoon 'stoer' ofzo om zo'n oude, vintage camera te hebben. Ofja, zo'n dure, professionele dus.


    effort never betrays you

    Ik krijg er één, maar puur voor mijn opleiding.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    Ik krijg er één, maar puur voor mijn opleiding.

    Dat is gewoon logisch toch :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.