• Ik snap serieus niet wat al die jonge mensen moeten met zo'n dure, professionele (dat schrijf ik vast fout) camera. Echt jonge, kind je bent 14 en die camera is net zo groot als je hoofd. Een dure telefoon oké, maar dit is gewoon een hobby en een accesoire wat tegenwoordig een trend is ofzo.
    Nee ik bedoel niet iedereen met een dure camera, wat me vanzelfsprekend lijkt, maar laat ik het voor bepaalde mensen nog even duidelijk maken.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:43 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Desecrate schreef:
    Who cares, laat die mensen lekker fotograferen als ze dat willen? Daar heb jij toch geen last van XD


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bullshit schreef:
    Ik snap serieus niet wat al die jonge mensen moeten met zo'n dure, professionele (dat schrijf ik vast fout) camera. Echt jonge, kind je bent 14 en die camera is net zo groot als je hoofd. Een dure telefoon oké, maar dit is gewoon een hobby en een accesoire wat tegenwoordig een trend is ofzo.
    Nee ik bedoel niet iedereen met een dure camera, wat me vanzelfsprekend lijkt, maar laat ik het voor bepaalde mensen nog even duidelijk maken.


    Dat snap ik niet, een telefoon is toch gewoon goed genoeg als je iemand kan bellen en dat je die persoon nog redelijk kan verstaan?

    MrDERP schreef:
    (...)

    Dat snap ik niet, een telefoon is toch gewoon goed genoeg als je iemand kan bellen en dat je die persoon nog redelijk kan verstaan?

    Ik vind zelf telefoons van 200 euro ook niet nodig, maar ik vind het normaler dat iemand een telefoon, die iedereen heeft, maar dan wat duurder en luxer krijgt, dan dat iemand een camera die eigenlijk alleen voor professionals bedoeld is krijgt. Met Blackberry's enzo vind ik het ook bullshit hoor, dat is ook bedoeld als businesstelefoon.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb een spiegelreflex camera, maar ik wil later ook iets met fotografie doen, dusja.


    live the life you love

    Ik heb ook een hele dure HD camera, omdat ik gewoon een nieuwe wilde en het geld wel had (': De technologie is anno 2010 ook erg luxe dus ik denk niet dat je nog zo'n standaard ding kan vinden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb zo'n camera, en já ik ben 15. Fotograferen is een grote hobby van mij. Ik maak honderden foto's per maand. Natuurfoto's, portretfoto's, gewoon wat ik mooi vind.
    En nee, ik heb deze camera helemaal niet om stoer te doen ofzo, want dan zou ik wel foto's maken waar iedereen bij is.
    Er zullen vast wel kinderen zijn die zo'n camera hebben om ermee te pronken, maar de kwaliteit is gewoon veel beter, het heeft meer functies, en als je zoals ik van fotograferen houdt dan is het echt heel fijn om een camera van goede kwaliteit hebben. (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 12:24 ]


    hoi, jij bent leuk.

    ik ben het eigenlijk wel met je eens.. Een duur fototoestel is nu meer een mode-item dan een hobby-item.

    Mijn papa heeft zo'n freaking dure professionele camera, maar hij doet er niks mee. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Inderdaa, dat vind ik gewoon Bullshit. Er is zo´n jongen bij mij in de klas Die heeft zo´n hele dure gehald. En hij gebruikte em niet meer. Hij heeft minstens ma twee foto´s gemaakt ofzo...En nog erger. Hij heeft een nieuwe gehaald, waar hij ook bijna niks meedoet.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    LALALALALA schreef:
    Als ze dat nou leuk vinden, wat maakt het jou dan uit?


    Alleen maar tranen van geluk

    Bullshit schreef:
    (...)
    Haha schat, je bent zo hypocriet als de pest. :'D
    Die reactie was bedoeld om je te laten zien dat ik precies hetzelfde kan reageren op jouw reactie als jij op mijn topic, maar jij mag dat wel zeggen en ik niet?
    Vrije meningsuiting, never heard of? *Ik weiger om een lage uitspraak als 'Tss' te doen dus dat skip ik even*

    O-m-g!
    Ten eerste zoek 'hypocriet' eens op in een woordenboek want volgens mij weet je niet eens wat dat wil zeggen!
    Ten tweede zeg ik toch niet dat jij dat niet mag zeggen? Van waar the hell haal je dat nu weer? O_o
    En ten derde, wat is er nu in vredesnaam laag aan 'tss'. En als je het niet snapt, da's een retorische vraag!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn pa heeft ook zo'n enorm moderne en professionele camera, maar hij maakt er alleen vakantiefoto's mee. Zelf heb ik gewoon een simpele digitale camera waar je foto's mee kunt maken en that's it. Veel handiger dan zo'n professionele camera, voor als je gewoon even een foto wilt maken!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ok,ik heb ook een camera waar ik fotos mee maak.

    dus whats the problem?.

    MrDERP schreef:
    (...)

    Dat snap ik niet, een telefoon is toch gewoon goed genoeg als je iemand kan bellen en dat je die persoon nog redelijk kan verstaan?


    Eigenlijk heb je wel gelijk, maar stiekem vind ik de spelletjes en het internet en de camerafunctie op mijn Iphone wel heel fijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mensen trekken mischien graag foto's?;D