• Ik snap serieus niet wat al die jonge mensen moeten met zo'n dure, professionele (dat schrijf ik vast fout) camera. Echt jonge, kind je bent 14 en die camera is net zo groot als je hoofd. Een dure telefoon oké, maar dit is gewoon een hobby en een accesoire wat tegenwoordig een trend is ofzo.
    Nee ik bedoel niet iedereen met een dure camera, wat me vanzelfsprekend lijkt, maar laat ik het voor bepaalde mensen nog even duidelijk maken.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:43 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Dat is gewoon logisch toch :P


    Ja natuurlijk!
    Grafisch Lyceum, opleiding Fotografie is het wel handig ja. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk!
    Grafisch Lyceum, opleiding Fotografie is het wel handig ja. :'D

    Wedden dat ik daar slaag met de camera van mijn koelkast-nokia Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Wedden dat ik daar slaag met de camera van mijn koelkast-nokia Ö


    nou dan ga jij lekker die opleiding 'eventjes' doen met je koelkast nokia? die opmerking was echt kinderachtig en nu klink je echt gewoon alsof je jaloers bent dat je zelf niet zo'n camera hebt...

    SandiClaws schreef:
    (...)

    nou dan ga jij lekker die opleiding 'eventjes' doen met je koelkast nokia? die opmerking was echt kinderachtig en nu klink je echt gewoon alsof je jaloers bent dat je zelf niet zo'n camera hebt...

    Een grapje is moeilijk te herkennen hé.
    Jesus fucking Christ.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn beste vriendin heeft er zo eentje, omdat ze echt teveel foto's maakt, en er gewoon echt van houdt om te doen, maar als die mensen het willen kopen, ookal om stoer te doen, doen ze dat toch? Het is niet mijn geld :D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 23:25 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Waar maak je, je druk over? Laat ze toch zelf doen of zo. Jij moet er toch niet mee rondlopen?
    Djeezes! --"


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Waar maak je, je druk over? Laat ze toch zelf doen of zo. Jij moet er toch niet mee rondlopen?
    Djeezes! --"

    Jonge.
    Waar maak je je druk om? Laat me toch zelf doen ofzo. Jij hoeft er toch niet naar te kijken.
    Djeezes! --"


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    sommige kinderen vinden het leuk?


    Nobody is perfect

    En ze maken hun hobby er misschien wel van?


    Nobody is perfect

    Bullshit schreef:
    (...)
    Jonge.
    Waar maak je je druk om? Laat me toch zelf doen ofzo. Jij hoeft er toch niet naar te kijken.
    Djeezes! --"

    Vrije meningsuiting, never heard of? Tss...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn camera is ook een professionele spiegelreflexcamera. Maar mijn hobby en passie (en toekomstdroom als baan) is ook fotograferen, dus dan is het eigenlijk ook wel weer logisch dat ik met goed materiaal wil werken. (krul)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 1:26 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Springfield schreef:
    (...)
    Vrije meningsuiting, never heard of? Tss...

    Haha schat, je bent zo hypocriet als de pest. :'D
    Die reactie was bedoeld om je te laten zien dat ik precies hetzelfde kan reageren op jouw reactie als jij op mijn topic, maar jij mag dat wel zeggen en ik niet?
    Vrije meningsuiting, never heard of? *Ik weiger om een lage uitspraak als 'Tss' te doen dus dat skip ik even*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vengeance schreef:
    Mijn camera kostte me iets van 750 euro en is ook een professionele spiegelreflexcamera. Maar mijn hobby en passie (en toekomstdroom als baan) is ook fotograferen, dus dan is het eigenlijk ook wel weer logisch dat ik met goed materiaal wil werken. (krul)

    Wow crap Ö Daar moet ik 3kwart jaar voor werken :'D
    Maarja, zoals ik al eerder zei, als je er echt je beroep van wilt maken of er écht een passie voor hebt, is het vrij logisch.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Wow crap Ö Daar moet ik 3kwart jaar voor werken :'D
    Maarja, zoals ik al eerder zei, als je er echt je beroep van wilt maken of er écht een passie voor hebt, is het vrij logisch.


    Dat moest ik ook, ik was zestien en verdiende iets van 100/120 per maand met een bijbaantje bij de Bas v.d. Heijden. Als je iets wilt moet je er wel wat voor over hebben, hè? (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    God, ik snap wat je bedoelt T___T Ik ben dol op fotografie, en een vriendin, die er geen fúck mee doet, krijgt een eos mét drie lenzen. I was like, DUDE?! De camera ligt nu in de hoek van d'r kamer, weg te rotten in zijn tasje.


    You move me ......... Kurt