• Ik snap serieus niet wat al die jonge mensen moeten met zo'n dure, professionele (dat schrijf ik vast fout) camera. Echt jonge, kind je bent 14 en die camera is net zo groot als je hoofd. Een dure telefoon oké, maar dit is gewoon een hobby en een accesoire wat tegenwoordig een trend is ofzo.
    Nee ik bedoel niet iedereen met een dure camera, wat me vanzelfsprekend lijkt, maar laat ik het voor bepaalde mensen nog even duidelijk maken.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 21:43 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    waarom irriteer je je daar uberhaupt aan?

    heb het idee dat je nogal snel op je teentjes bent getrapt

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 17:18 ]

    Foto's maken. Logisch toch?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    loveprinses schreef:
    waarom irriteer je je daar uberhaupt aan?


    Ik snap het wel hoor. Als jij ergens gek op bent en het niet kunt betalen, maar een ander heeft er niet veel mee en krijgt het zo in zijn handen gedrukt ... .
    + Ik vind zelf als hobby fotografe (hopelijk later beroeps) ook dat zulke camera's te makkelijk gegeven worden aan kinderen/mensen die er niet veel mee/aan hebben ... Dat beïnvloed de foto/kunstwereld wel en niet altijd op een positieve manier. Het is allemaal té makkelijk aan het worden. :/

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 17:19 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb gewoon een fototalent, en omdat ik het enorm leuk vind om te doen (Koken is ook een hobby, en daar kopen mensen toch ook belachelijk dure dingen voor)

    Ik was acht ofzo toen ik fotograveren leuk begon te vinden, op zolder had ik zo'n hele oude gevonden. Ik maakte allemaal foto's van de bloemetjes in de tuin. Om mn 11e kreeg ik een simpele digitale camera en ik heb nu een goeie camera waar ik veel leuke foto's mee maak. Ik vind mezelf zeker geen amateur meer! Fotograveren is nu nog gewoon een hobby van me, maar ik wil miksschien er later mijn beroep van maken.

    Wel serieus erover nadenken als je echt enorm dure camera's gaat kopen. Ik heb nu een niet al te prijzige, want ik ben niet altijd even voorzichtig met mijn spullen. Als ik ouder ben, ga ik er zeker eente kopen!


    We'd be forever young, think of it!

    Vengeance schreef:
    (...)

    Ik snap het wel hoor. Als jij ergens gek op bent en het niet kunt betalen, maar een ander heeft er niet veel mee en krijgt het zo in zijn handen gedrukt ... .
    + Ik vind zelf als hobby fotografe (hopelijk later beroeps) ook dat zulke camera's te makkelijk gegeven worden aan kinderen/mensen die er niet veel mee/aan hebben ... Dat beïnvloed de foto/kunstwereld wel en niet altijd op een positieve manier. Het is allemaal té makkelijk aan het worden. :/


    dat heb ik ook met de blackberry. ik wil hem echt heel graag hebben. maar met mijn inkomen gaat het gewoon niet. dan ga ik toch ook niet dom doen tegen mensen die het wel kunnen betalen. tuurlijk is het kut maar gun die mensen het gewoon.

    Jemig ja. Ik zit ook geregeld te fantaseren over zo'n camera maar ik vind dat je pas zo'n camera moet hebben als je weet hoe je ermee om moet gaan. En als leek is dat niet makkelijk. Diafragma aanpassen, ISO and so on. Ik zat me ook laatst te bedenken dat zulke dingen ook eigenlijk te leen zouden moeten zijn om mee te oefenen maar goed, dan heb je weer het risico dat die dingen nooit terug komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jungle schreef:
    (...)
    O-m-g!
    Ten eerste zoek 'hypocriet' eens op in een woordenboek want volgens mij weet je niet eens wat dat wil zeggen!
    Ten tweede zeg ik toch niet dat jij dat niet mag zeggen? Van waar the hell haal je dat nu weer? O_o
    En ten derde, wat is er nu in vredesnaam laag aan 'tss'. En als je het niet snapt, da's een retorische vraag!

    Ik weet precies wat hypocriet is, en dat is hoe je doet. Dat jij vind dat ik dat niet mag zeggen, haal ik van de manier waarop je op mijn reactie reageert; Dat is niet bepaald een instemmende reactie, vind je wel? Ik vind 'tss' laag, fijn voor je als jij dat niet vindt. Het moeilijke woord dat je er tussen propt voegt geen waarde toe aan je argument.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Courtesan schreef:
    Als fotografie een serieuze hobby van je is, dan neem je zo'n camera. Dat is precies hetzelfde als de telefoons waar je het over hebt.

    Tja, wat maakt het uit als ze zelf zo'n camera willen..? :$ Ik snap eigenlijk niet echt waar je je aan ergert..

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 19:50 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    loveprinses schreef:
    waarom irriteer je je daar uberhaupt aan?

    heb het idee dat je nogal snel op je teentjes bent getrapt

    Daar heb je gelijk in, en ik denk dat dat komt doordat ik vind dat het niveau hier op Q echt verschrikkelijk aan het dalen is, en daarom heb ik zin om iedereen af te snouwen. Trek het je vooral niet persoonlijk aan ofzo.
    Oja, en daarnaast ben ik ook ongesteld en chago omdat de kapster steeds afzegt :'D
    Waarom ik me daaraan irriteer, heb ik volgens mij al uitgelegd in het topic en in verdere reacties, is het niet :'D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 19:51 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in, en ik denk dat dat komt doordat ik vind dat het niveau hier op Q echt verschrikkelijk aan het dalen is, en daarom heb ik zin om iedereen af te snouwen. Trek het je vooral niet persoonlijk aan ofzo.
    Oja, en daarnaast ben ik ook ongesteld en chago omdat de kapster steeds afzegt :'D

    poor you ;] Hopelijk gaat de kapster de volgende keer níet afzeggen :)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Die wannabe's willen 'famous' worden zoals ze het zelf noemen en trekken foto's van zichzelf om op internet te plaatsen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Clear schreef:
    (...)
    poor you ;] Hopelijk gaat de kapster de volgende keer níet afzeggen :)

    Ik hoop dat dat niet sarcastisch was, want ik heb echt zelfmedelijden om mijn haar :'D Ik wil het geverfd, damnit. Nouja, morgen komt mijn zus. ^^
    Vet offtopic, sorry moddertjes.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jaa, serieus; soms zijn er zo mensen die dan foto's van zichzelf trekken in de spiegel met zo'n gigantische camera... Vind ik overdreven, en vooral dan van mensen die ermee willen opvallen , fsoo... Ik vind het geldverspilling, maar dat is mijn mening
    Maar als ze er echt hun werk van willen maken, of gewoon als hobby vind ik het totaal niet erg (;

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 20:03 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Bullshit schreef:
    (...)
    Ik weet precies wat hypocriet is, en dat is hoe je doet. Dat jij vind dat ik dat niet mag zeggen, haal ik van de manier waarop je op mijn reactie reageert; Dat is niet bepaald een instemmende reactie, vind je wel? Ik vind 'tss' laag, fijn voor je als jij dat niet vindt. Het moeilijke woord dat je er tussen propt voegt geen waarde toe aan je argument.

    Het heeft geen zin op wat ik hier ook zeg. --" Je lijkt net zo iemand die àltijd gelijk móet en zàl hebben. --" Ik zeg niet dat je dat bent maar dat je zo lijkt.
    Dus het is de moeite niet dat ik hier nog woorden aan vuil maak. --" Alleen wil ik nog zeggen dat ik dus totaal geen hypocriet ben, integendeel tot jou...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Laat hun gewoon


    Nobody is perfect