• En blijkbaar vinden de meeste op internet dat;

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    Haha, ze waren wel erg negatief over ons. De meeste vonden vooral dat we erg arrogant waren. Dat kwam volgens hun vanwege onze uiterlijk ( want blijkbaar vinden ze ons erg mooi), onze geschiedenis en intilligentie(krul)

    Edit
    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu heel veel positieve dingen heb opgeschreven :')
    Er waren ook heel veel mensen die gewoon zeiden dat 'Nederlanders verschrikkelijk waren. Veels te arrogant en luidruchtig, en ze zijn het niet waard om bevriend mee te worden'.
    Eentje zei zelfs dat het beter voor de wereld is als alle Nederlanders vernietigd worden -.- .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 12:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Het valt me op hoe negatief veel belgen over Nederlanders zijn. Dat vat ik niet.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 16:02 ]


    ars moriendi

    leuk!het meeste herken ik wel
    ik ben zelf half duits, en daar wordt ik wel eens mee gepest
    wel veel nederlanders haten duitsers, dat vind ik wel kut
    luidruchtig klopt wel :$ arrogant ook wel een beetje
    en kunnen koken is volgens mij persoonsafhankelijk


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    ik kan goed koken!
    en de wereld word er echt niet beter van als wij er neit meer zijn.

    '' wie maakt iedereen dan slim? '' :P


    It's amazing what you can hide, just by putting on a smile.

    Jovi schreef:
    (...)
    Wij willen gewoon niet dik worden. (krul)
    En Nederlanders geven, van de hele wereld, het meeste uit aan goede doelen :'D Dus dat "gierig" dingetje vind ik echt grote bullshit :'D

    ja klopt wij geven miljoenen en andere landen hebben veel minder gegeven wij geven ook hardtikke veel manschappen enzo ookal zijn ze nu weg maar we hebben wel meeste gedaan enzo ook in haiti we geven veel weg ookal zijn we zelf daarvan de dupe dus dat gierig klopt iss echt niet


    Be yourself, before you forget who that is.

    omg ik ben zelf in nl geboren, maar m'n ouders niet ik ben dus buitenlander
    en alles wat hier staat klopt niet met mijn idee en vooral die laatste zin niet!! :O

    ik vind nederlanders/turken/marokanen/italienen/indianen of weet ik veel allemaal okee hoor?? :S
    ik vind iedereen gwn gelijk. Ik geef toe dat ik een bloedhekel heb aan marokanen en turken die misdaden plegen (ben zelf marokaan) maar nederlanders zijn net zo erg

    waar het op uit komt: ik ben bevriend met alleen maar nederlanders zo ver ik weet xd jah oke miss ook halffies ofzo maar ik geniet gwn van het leven ben ook geen extreme moslim die hoofdoekken draagt en 5x per dag bid :P

    naja dat was het dan wel :P

    Wij moeten niet vernietigd worden :'(
    Ik vind het verder goed kloppen (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    effe kijken, welke kloppen er en welke niet:

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.

    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.

    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.-Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.


    wat ben ik dan een slechte nederlander xd
    bij mij komen alle buitenlanders naar bij toe, die onze taal niet kent.
    ik ken maar twee en een halve taal:
    nederlands
    duits
    half engels

    en ik kan best koken.
    wat doen ik niet goed XD

    Hier in België hoor ik ook altijd dat Nederlanders gierig zijn, maar eigenlijk heb ik dat nog niet echt gemerkt.
    En ik zou denken dat meer belgen de duitsers haten(ik zelf niet echt)
    Ik vind wel da ze luidruchtig zijn soms, maar dan weet ik ook direct dat ik hun iets kan vragen in het Nerderlands. Al vind ik wel dat jullie accent grappig is (maar dat vinden jullie waarschijnlijk ook van ons)
    En trouwens Nederlanders hebben Quizlet...


    We are only a moment.

    Pocahontas schreef:
    Hier in België hoor ik ook altijd dat Nederlanders gierig zijn, maar eigenlijk heb ik dat nog niet echt gemerkt.
    En ik zou denken dat meer belgen de duitsers haten(ik zelf niet echt)
    Ik vind wel da ze luidruchtig zijn soms, maar dan weet ik ook direct dat ik hun iets kan vragen in het Nerderlands. Al vind ik wel dat jullie accent grappig is (maar dat vinden jullie waarschijnlijk ook van ons)
    En trouwens Nederlanders hebben Quizlet...

    ja julie accent zijn grappig(ben nederlanders)


    Shoganai i ne~

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Nou, Nederlanders zijn over het algemeen, als je over heel de wereld kijk, Erg ver ontwikkeld. Nederlanders kunnen bvb ook over het algemeen de meeste talen (goed!) spreken.

    Behalve Engels, dat kunnen jullie niet echt xd
    Maar ik hou echt van een nederlands accent, en jullie woordenschat is ronduit geweldig <3


    Save me from myself.

    Nederland vernietigen -___-


    "Promise not to forget."

    Als Belg zal ik eens zeggen welke volgens mij kloppen :'D


    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.

    Al denk ik wel dat Vlamingen beter talen kunnen dan Nederlanders. En dat omdat jullie talen kunnen laten veranderen en dergelijke. Wij krijgen 8 jaar Frans dus ons frans moet toch goed zijn =) enzovoorts =)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 16:29 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Let's see:


    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    Even gekeken wat er bij mij wel klopt en wat niet :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Harmoen schreef:
    Nederland vernietigen -___-


    Topic omhoogschoppen?

    Mwah, volgens mij klopt het beeld van buitenlanders niet echt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat klinkt nog niet zo heel negatief vind ik. lol.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.