• En blijkbaar vinden de meeste op internet dat;

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    Haha, ze waren wel erg negatief over ons. De meeste vonden vooral dat we erg arrogant waren. Dat kwam volgens hun vanwege onze uiterlijk ( want blijkbaar vinden ze ons erg mooi), onze geschiedenis en intilligentie(krul)

    Edit
    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu heel veel positieve dingen heb opgeschreven :')
    Er waren ook heel veel mensen die gewoon zeiden dat 'Nederlanders verschrikkelijk waren. Veels te arrogant en luidruchtig, en ze zijn het niet waard om bevriend mee te worden'.
    Eentje zei zelfs dat het beter voor de wereld is als alle Nederlanders vernietigd worden -.- .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 12:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    hmm ik vind eigleijk nergens op slaan hoe ze over ons denken bij sommige nederlanders klopt die beschrijving heel goed en die maken de naam van nederlanders slecht want niet alle nederlanders zijn arrogant zitten gewoon een paar tussen die opvallen en ik ken veel nederlanders die goed kunnen koken, luidruchtig zijn we ook niet allemaal meestal alleen als mensen zat zijn je hebt er natuurlijk ook mensen bij die het wel zijn maar wat doe je eraan en ik vind dat veel buitenlanders veel en dan ook veel arroganter zijn dan wij nederlanders mja ik weet niet of je het nu over de buitenlanders hebt die hier wonen of niet in nl maar als ze hier wonen zou ik zeggen als nederlanders zo zlecht zijn moeten ze maar lekker terug naar hun eigen land en voor de buitenlanders in het buitenland blijf lekker uit nl weg
    nou sit was dan mijn mening xD
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.

    MysticFool schreef:
    hmm ik vind eigleijk nergens op slaan hoe ze over ons denken bij sommige nederlanders klopt die beschrijving heel goed en die maken de naam van nederlanders slecht want niet alle nederlanders zijn arrogant zitten gewoon een paar tussen die opvallen en ik ken veel nederlanders die goed kunnen koken, luidruchtig zijn we ook niet allemaal meestal alleen als mensen zat zijn je hebt er natuurlijk ook mensen bij die het wel zijn maar wat doe je eraan en ik vind dat veel buitenlanders veel en dan ook veel arroganter zijn dan wij nederlanders mja ik weet niet of je het nu over de buitenlanders hebt die hier wonen of niet in nl maar als ze hier wonen zou ik zeggen als nederlanders zo zlecht zijn moeten ze maar lekker terug naar hun eigen land en voor de buitenlanders in het buitenland blijf lekker uit nl weg
    nou sit was dan mijn mening xD
    xx


    Het gaat over de buitenlanders die nog nooit in Nederland zijn geweest :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    o ja en dat kunnen koken nou ik ben vanmiddag in belgie geweest en het was nou ook niet echt lekker en in america ook niet echt ik ben in zoveel landen geweest en hier vind ik het eten toch echt het lekkerst dusja.
    en als iemand hulp nodig heeft help ik zoveel mogelijk en buitenlanders help ik graag maar dan moeten ze wel engels of nederlands kunnen anders versta ik ze neit echt xD en duitsland/duitsers haat ik niet echt wel hun voorouders door de oorlog en hitler enzo mja das voorbij dus heb ik weinig te haten xD
    dusja dat was de rest van mijn mening
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.

    Language schreef:
    (...)

    Het gaat over de buitenlanders die nog nooit in Nederland zijn geweest :')

    okey hmm mischien moeten ze dan geen vooroordelen hebben en een keer langskomen dan kunnen we ze laten zien dat ze onglijk hebben (A)


    Be yourself, before you forget who that is.

    Ik heb geen haat aan Duitsers Wil alleen wel me opa's fiets terug

    Ik denk dat de beschrijving wel redelijk klopt, hoewel we wel lekker kunnen koken (ik vind oerhollandse stamppot tenminste best lekker), alleen een beetje dat nederlanders trots zijn op hun geschiedenis en nationaliteit klopt denk ik niet (meer) helemaal. Als ik zie hoeveel mensen over balkenende heenvielen toen hij het had over de VOC-mentaliteit (voor wie het zich nog kan herinneren), zie ik wel dat onze geschiedenislessen en achtergrond worden verzaakt.

    hahaa k ben eeen buitenlander en toen ik deze lijst voorlas aan mijn vader zei hij dat ze allemaal bijna klopten. :P


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    haha een deel klopt wel X]


    Love is louder than the pressure to be perfect

    Alle nederlanders vernietigen? -.-''
    vage buitenlanders (:

    maar verder kloppen die dingen wel


    Femke; Genieten van het leven, Nathalie:Chillen

    Jovi schreef:
    (...)
    Niet lullig bedoelt, maar kunnen Belgen dat wel dan? Except for the fries? :-x

    OWNESS.
    Naar de Belgen moet je sowieso niet luisteren, want die lopen altijd te zeiken over Nederland. Als je je aangevallen wilt voelen moet je dat zelf weten, maar dat is gewoon zo.
    Maar daarbuiten, hebben ze op sommige gebieden ook wel gewoon gelijk hoor. Alleen dat niet kunnen koken snap ik niet helemaal :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    dit klopt niet bij mij:

    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn. --> juist niet, wij hebben een uitwisselingsstudend die nederlands wilt leren en we zijn allemaal erg open naar hem.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    ze kennen ons gewoon niet :')


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    dit klopt niet bij mij:

    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn. --> juist niet, wij hebben een uitwisselingsstudend die nederlands wilt leren en we zijn allemaal erg open naar hem.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken

    ze kennen ons gewoon niet :')


    Je noemt nou alleen de slechte dingen op :'D Wou je zeggen dat je wel slim en mooi bent en veel talen kan etc maar geen van de slechte dingen? :8


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nederlanders zijn vergeleken met andere nationaliteiten veel gieriger.
    voorbeelden:-1 koekje bij de koffie/thee


    I Lick The Gun When I'm Done, Cuz I Know That Revenge Is Sweet

    Ik vind Nederlanders juist niet mooi..


    I live for the applause, you will die for it.

    SizeMatters schreef:
    Nederlanders zijn vergeleken met andere nationaliteiten veel gieriger.
    voorbeelden:-1 koekje bij de koffie/thee

    Wij willen gewoon niet dik worden. (krul)
    En Nederlanders geven, van de hele wereld, het meeste uit aan goede doelen :'D Dus dat "gierig" dingetje vind ik echt grote bullshit :'D


    ars moriendi