• En blijkbaar vinden de meeste op internet dat;

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    Haha, ze waren wel erg negatief over ons. De meeste vonden vooral dat we erg arrogant waren. Dat kwam volgens hun vanwege onze uiterlijk ( want blijkbaar vinden ze ons erg mooi), onze geschiedenis en intilligentie(krul)

    Edit
    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu heel veel positieve dingen heb opgeschreven :')
    Er waren ook heel veel mensen die gewoon zeiden dat 'Nederlanders verschrikkelijk waren. Veels te arrogant en luidruchtig, en ze zijn het niet waard om bevriend mee te worden'.
    Eentje zei zelfs dat het beter voor de wereld is als alle Nederlanders vernietigd worden -.- .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 12:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    w0nderfull schreef:
    Ik vind eigenlijk dat we helemaal niet meer zo nationalistisch zijn en trots op ons land... Ik denk dat niet veel jongeren tegenwoordig nog geintereseerd zijn daarin.. of ze krijgen het gewoon niet meer te weten.
    Bijv. Mijn leraar geschiedenis heeft nu steeds kritiek op ons omdat wij nou xD ik ben al weer vergeten wie maar bijv. piet hein niet kende.
    Dat hadden we niet geleerd op de basis school (lol xP )
    Maar iemand die een imburgerings cursis moet doen moet dit wel allemaal weten.

    Ik mocht geen Nederlander zijn van die test xD Mijn moeder is westlands en mijn vader komt uit Hilversum, maar ik had een 4.5. O,o Goeie test man!


    Alis volat propriis

    fritten kunnen ze niet maken xD
    En hier in België zeggen we dat 'de hollanders' dom en gierig zijn.
    voor de rest onthoud ik me van commentaar.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Eef95 schreef:
    fritten kunnen ze niet maken xD
    En hier in België zeggen we dat 'de hollanders' dom en gierig zijn.
    voor de rest onthoud ik me van commentaar.

    Wij 'Hollanders' zijn soms ook niet altijd even aardig tegen Belgen. Ikzelf trouwens ook niet altijd.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Eef95 schreef:
    fritten kunnen ze niet maken xD
    En hier in België zeggen we dat 'de hollanders' dom en gierig zijn.
    voor de rest onthoud ik me van commentaar.


    Achja, bij ons in Nederland maken we ook grappen over Belgen dat ze niet zo al te slim zijn(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Waarom zouden we in godsnaam duitsland haten? 0_e

    @w0nderfull
    wie is piet heinxD


    Shoganai i ne~

    HAHAHA, ik ben nu veel verder gaan kijken enzo;
    "Ajax is not a toilet cleaner, it is a religion based on a football team. No jokes."
    "Never have I seen a country with so few sports cars."
    "The Dutch have considerable talent with computers. Considering its small size, the Netherlands produces a large number of well-known Internet personalities. The quality of Dutch websites is very high." <--YEEH Q RULES.

    twiddict schreef:
    (...)
    Ik mocht geen Nederlander zijn van die test xD Mijn moeder is westlands en mijn vader komt uit Hilversum, maar ik had een 4.5. O,o Goeie test man!

    ik nog erger een 2,7 o.O


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    ik nog erger een 2,7 o.O

    wtf welke testo.O


    Shoganai i ne~

    Haha oké. Ik haat Duitsland niet, ik wil er gaan wonen na mijn MBO en ik wil er stage gaan lopen :'DD. En ik kan wel koken, al zeg ik het zelf.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hmm , het klopt ?
    behalve dan dat we vernietigd moeten worden ?

    Ik ben niet nederlands maar vind nederlanders verschrikkelijk leuk !
    Ze zijn altijd zo gezellig, en lekker luidruchtig !
    Ik wou dat mijn mede Belgen ook zo waren !

    Jovi schreef:
    (...)
    Niet lullig bedoelt, maar kunnen Belgen dat wel dan? Except for the fries? :-x

    Aan al die kookprogramma's op tv te zien zijn Belgen er wel mee bezig- buiten ik dan, ik kan absoluut niet koken. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    droogheid ^^ alleen dat stukje van: alle nederlanders de wereld uit O.o Is een beetje weird....

    Je moest eens weten wat ik allemaal over jullie denk. (nerd)