• En blijkbaar vinden de meeste op internet dat;

    -Nederlanders erg mooie mensen zijn qua uiterlijk. Vooral de vrouwen.
    -Ook vinden ze dat hoe ouder de mensen worden, hoe mooier ze worden.
    -Nederlanders erg arrogant zijn. Ze vinden dat wij denken dat we alles weten.
    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg slim zijn.
    -Dat van heel de wereld Nederlanders de meeste talen kunnen.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat het moeilijk is als buitenlander (die de taal hier nog niet kent) om bevriend te worden met Nederlanders. Ze vinden ons niet erg open. Volgens hun komt dat omdat we 'voorzichtig' willen zijn.
    -Dat als iemand hulp nodig heeft. Dat we dan wachten en kijken of iemand anders diegene wilt helpen. En als niemand diegene helpt, dat we dan pas zelf helpen.
    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    Haha, ze waren wel erg negatief over ons. De meeste vonden vooral dat we erg arrogant waren. Dat kwam volgens hun vanwege onze uiterlijk ( want blijkbaar vinden ze ons erg mooi), onze geschiedenis en intilligentie(krul)

    Edit
    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik nu heel veel positieve dingen heb opgeschreven :')
    Er waren ook heel veel mensen die gewoon zeiden dat 'Nederlanders verschrikkelijk waren. Veels te arrogant en luidruchtig, en ze zijn het niet waard om bevriend mee te worden'.
    Eentje zei zelfs dat het beter voor de wereld is als alle Nederlanders vernietigd worden -.- .

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 12:16 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    nou ja niet kunne koken! mij vader kan heel goed koken en de meeste amerikanen kopen gewoon junkfood van de mc donalds of zo :P


    iemand met vleugels, hoefd niet te kunnen vliegen

    Vernietigt worden is net zo overdreven want vet veel buitenlanders komen in ons land wonen ;p
    En de rest klopt wel zo'n beetje

    genius

    Ik ben geboren Nederlandse. En álles klopt bij mij. Met dat Duitsland haten ook.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.

    Dat heb ik al gemerkt (A)

    Ik had het hier laatst ook met iemand anders over en die vond toen deze lijst.

    Lijst met 100 typisch Nederlandse dingen


    Het komt wel goed schatje <3

    ieder land/cultuur heeft z'n eigen manier van koken..
    Dus soms kan het niet gek zijn dat mensen vinden dat nederlanders niet kunnen koken... aangezien ze er niet gewend aan zijn


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Smeagol schreef:
    haha
    Dit klopt er niet bij mij:

    (...)

    De rest klopt eigenlijk wel(krul)


    Turn it up! *

    Dit zijn de dingen die ik herken- ik bedoel, de dingen die ik in België ook hoor over jullie (ik zeg niet dat ik het er mee eens ben):

    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    En tja, dat is echt hoe wij jullie zien. (A) Zeker dat luidruchtig zijn. En over dat niet kunnen koken is het bijvoorbeeld ook zo dat die paar keren dat ik al in Nederland ben geweest en in een restaurant ging eten het nooit erg lekker was. Ik weet wel dat dat niet wil zeggen dat alle Nederlanders niet kunnen koken, maar het wel wel iets zeggen. :x


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xJelena schreef:
    Dit zijn de dingen die ik herken- ik bedoel, de dingen die ik in België ook hoor over jullie (ik zeg niet dat ik het er mee eens ben):

    -Dat bijna alle Nederlanders Duitsland haten.
    -Dat Nederlanders erg luidruchtig zijn. Vooral aan de telefoon in de bus of trein.
    -Dat bijna alle Nederlanders niet kunnen koken.

    En tja, dat is echt hoe wij jullie zien. (A) Zeker dat luidruchtig zijn. En over dat niet kunnen koken is het bijvoorbeeld ook zo dat die paar keren dat ik al in Nederland ben geweest en in een restaurant ging eten het nooit erg lekker was. Ik weet wel dat dat niet wil zeggen dat alle Nederlanders niet kunnen koken, maar het wel wel iets zeggen. :x

    Niet lullig bedoelt, maar kunnen Belgen dat wel dan? Except for the fries? :-x


    ars moriendi

    Ik vind net dat jullie heel open zijn. Het is veel makkelijker om vrienden met jullie te worden (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    De meeste nederlanders die ik ken zijn heel erg gemeen tegenover de buitenlanders,,Dt vind k opsich niet so leuk vn hun maar se hoeven niet so allemaal te zijn..

    Het meeste klopt wel, ja.


    Great minds think alike.

    -Dat we erg trots zijn op onze geschiedenis en nationaliteit.

    Iedereen zegt toch altijd juist dat we heel nuchter zijn?


    Great minds think alike.

    Sommige dingen kloppen wel Ja.xD
    maar dat we niet kunnen koken is absurt,sommige kunnen het niet Nee,maar Ja.(A)
    En dat Arrogant kan wel kloppen en van dat helpen van andere mensen KLopt ECHT wel!_O_


    Love is louder than the pressure to be perfect. <3