• Nou, ik zoek mensen, die in het zelfde schuitje zitten als ik.
    Ik wordt gepest omdat ik tokio hotel fan ben, en da's natuurlijk hartstikke kut!
    Ze schelden me uit, en ze maken th belachelijk. Zo'n ander meisje bij mij op school is ook fan, en die wordt in elkaar geslagen omdat ze fan is. Ze hebben haar een hersenschudding geslagen, en ook vaak bloedneuzen.
    Ik ben bang dat het mij overkomt, want zover is het bij mij nog niet.
    Ik durf niks van th aan te doen.
    En heb 3 jaar geheimgehouden dat ik tokio hotel fan was.
    Nu weten een paar kinderen het.


    xx
    Misschien is het interesant om met elkaar te praten ofzo, die dit ook hebben.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik word op sgool ook gepest...

    Ik heb niemand die Th fan is ...
    Mr kheb wel vriende..Maar zy haten th ook..
    En kakke ze alty uit -_-
    Gwn negere...!
    X.

    Ik word gepessttt!! Maar ik pest wel terug omdat zij rihanna(6)fans zijn, xD ze hebben me al bedreigt nzo,maar ik ben niet bang van die R'n B hoertjes xD

    Xx.


    Let's do this poo

    Ik werd gepest...
    Maar nu niet meer :D
    Ik ben tegen hun[de pesters]uitgevlogen en geslagen xD
    Nu hebben ze bang van mij xD


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    ik kom er ni voor uit dat ik fan ben *Blush*
    ik lig zo al niet zo goed in de groep, maar dit zou echt erg kunnen worden moesten ze het weten. Daarom heb ik besloten er niets over te zeggen, alleen mijn beste vrienden weten het, maar die pesten me daar niet mee :D Mijn beste vriendin vindt TH maar kak, en Bill een wijf. Dan kan ik ze wel slaan -_-"
    er zijn wel een paar TH-fans op school, maar die worden ook gepest en nageroepen, en dit wil ik helemaal niet.
    Ik ben fan met mijn hele hart, ook al weet niet iedereen dit :P
    xx

    Ik word niet gepest. Veel mensen uit mijn klas weten het niet echt ofzo.. xD Maar in mijn 'vriendengroep' maken ze soms wel opmerkingen enzo, maar daar zitten ook 2 andere fans in dus op zich maakt het niet echt uit.
    Ik vind het echt hartstikke sneu dat mensen gaan pesten, ik bedoel, hallo, het is gewoon een band. De meesten kennen maar 1 liedje, dan kun je er niks over zeggen. ''Ze zijn meisjes.'' ''Ze zijn gay.'' Weet ik veel, dat slaat nergens op. Wij pesten hun toch ook niet omdat ze fan zijn van weet-ik-veel-wat.
    Maagoed, t zal wel. Ik word iig niet gepest.. (A)
    xx


    Twincest Dominated our world. x'3

    Ik word niet gepest, soms wel geplaagd, als ik een tas van TH bij heb ofzo zegt Joshua(H) "Je tas is vies" en daar moet ik dan altijd om lachen xD


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    ik ben een th fan maar word niet gepest
    toch denk ik dat je er je gewoon niks van aan moet trekken, de pesters hebben waarschijnlijk nog nooit hun muziek gehoord en alleen maar naar hun stijl gekeken. ( die ook helemaal niet verkeerd is hoor

    jip ik ook :P als ik een shirt van ze draag hoor ik duizend maal het woord homo's en vieze duitser om me hoofd

    ja ik ook.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    mm bij mij is het nog ni zoo erg
    maar wa nki is , kan nog kome :(
    dingen aan doen van TH durf kni
    bang voor de reacties van andere
    maar thuis knal TH door men boxen xD

    er zijn een paar meisjes en die beginnen nu ook tegen mij
    maar ik ken hun nie en zei mij ook nie
    maar mijn maten weten wel da nen keer da ze mij slaan da ze het drievoud terug hebben
    ze gaan dan wel zwijgen

    Nouja, echt gepest word ik er niet mee. Maar toen ze erachter kwamen zeiden ze de hele tijd: Trough the monsoon. Ready set go. En: Ik durf te wedden dat die Bill een meisje is!
    En dat hebben ze.. 5 minuten gedaan.
    Het zijn gewoon enorme LOSERS!


    rules don't stop me

    Haters zijn niet origineel, voor het laatst zei iemand: Tokio Hotel zijn wij...
    en ik maakte zijn zin zo af en toen was hij stil.

    Je moet anders aan mensen vragen wat hun leuk vinden voor muziek en als ze iemand zeggen die jij niet kan uitstaan, dan moet je daar iets negatiefs over terug zeggen. Als ze dan weer iets over TH zeggen dan zeg je: Ja dat weet ik al, je raakt je originaliteit kwijt.

    Neen nie echt gepest.. Maar gwn de meeste dingen van "omg zie die zanger zijn haar, Just ene die int stopcontact is blijven steken.." Maar ik trek mij daar allemaal nx van aan.. dat zij denken wat ze willen hé ;) xx


    Tanya is de beste.

    Je moet anders aan mensen vragen wat hun leuk vinden voor muziek en als ze iemand zeggen die jij niet kan uitstaan, dan moet je daar iets negatiefs over terug zeggen. Als ze dan weer iets over TH zeggen dan zeg je: Ja dat weet ik al, je raakt je originaliteit kwijt.


    Das een goeie :)


    Twincest Dominated our world. x'3