• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Ik grinnikte zachtjes toen hij zei dat hij haar eng vond.
    ,,TUurlijk mag je hier slapen.'' Antwoordde ik vervolgens toen hij vroeg of hij kon slapen.
    ,,Ik ga nergens heen dus je hoeft ej niet druk te maken.'' ik glimlachte gerustellend naar hem.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik leunde met mijn rug tegen de muur terwijl ik haar verhaal aanhoorde, wta had die ELif haar wijsgemaakt zeg?
    ,,DIe jongen, Jamie, is niet haar huisdier. Zij en nog een paar andere fakers beschermen de mensen die hier naar binnen zijn gekomen.'' ik keek haar aan, zo te horen stond ze in ieder geval aan ozne kant.. Als ze een huisdier zocht en daarmee mensen bedoelde, dat was in ieder geval een teken dat ze geen mensenvriend was. Een glimlach speelde rond mijn lippen.

    Dewi - Mens.
    Lew leek wat afwezig, waarschijnlijk dacht hij na over Odile's plotselinge verandering. Of naja, plots was het niet bepaald.. Al een hele poos eerder had ze laten merken dat ze een menselijke kant had, hoe diep die normaal gesproken ook verborgen zat.
    ,,Oké dan, bedankt..'' ik wierp lew nog een vlugge blik toe voordat ik de badkamer inliep en de deur achter me sloot. heel even leunde ik met mijn rug tegen de deur en zuchtte, vervolgens draaide ik de deur maar op slot en draaide de douche maar alvast aan zodat ie alvast warm kon worden. Ik haatte het namelijk als ik eronder ging staat als hij nog koud was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    We lopen de gang op en ik neem even de tijd om de geur van Elif te lokaliseren. 'Die kant op,' zeg ik dan tegen Yue en na een tijdje door de gangen te hebben gezworven kom ik aan bij Elif's kamer. Ik ruik dat de jongen er ook is. Ik neem een hap lucht en klop aan. Ben benieuwd of ze open doet, ik weet dat ze me voor geen goud vertrouwt. Ergens heb ik toch gelijk gehad toen ik tegen Lew sprak. Vertrouwen eenmaal geschaad is heel moeilijk weer te herstellen. Maar anderzijds vind ik dat ze goedbedoelde hulp uit onverwachte hoek niet links moet laten liggen. Ik verklaar mezelf al voor gek dat ik me uberhaupt als een behulpzame vampier opstel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Grace.

    'O...' Dat was duidelijk iets dat ik níet had verwacht. 'Dus... hoeveel mensen zijn hier?' ik spuugde het woord "mensen" uit. Ik zag hen namelijk alleen als voedsel en ik kon dus niet begrijpen waarom sommigen vampiers er de tijd voor namen om hen te beschermen.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Elif - Goede Vampier.
    Ik grinnikte zachtjes toen hij zei dat hij haar eng vond.
    ,,TUurlijk mag je hier slapen.'' Antwoordde ik vervolgens toen hij vroeg of hij kon slapen.
    ,,Ik ga nergens heen dus je hoeft ej niet druk te maken.'' ik glimlachte gerustellend naar hem. Opeens rook ik Yue en.. Odile. Meteen stonden al mijn zintuigen op scherp om ze in te gaten te houden, vooral toen de geur steeds sterker werd. Ineens hield het op en ik keek even verbaasd, al helemaal toen er geklopt werd. Ik twijfelende, stond toen op en bleef even besluiteloos voor de deur staan. Uiteindelijk zuchtte ik zachtjes en deed de deur open, klaar om elke aanval te blokkeren als het nodig was.

    Faith - Slechte Vampier.
    Blijkbaar had ze het niet verwacht en zo te merken stond ze aan onze kant.
    ,,Momenteel twee.. Er kunnen er altijd nog meer bijkomen, of verdwijnen natuurlijk.'' ik grijnste scheefjes, ik had trek..
    ,,Maar elke keer als we ze bijna hebben krijgen ze hulp uit onverwachte hoek en dergelijke.'' zei ik geïrriteerd en zuchtte.
    ,,Maar we krijgen ze wel, althans, als jij aan onze kant staat natuurlijk.''
    ik zweeg een paar tellen en toen schoot me een belangrijke vraag binnen.
    ,,Wat is je gave eigenlijk?'' ik hoopte dat ze het me zou vertellen, ik had het namelijk niet zo met verrassingen.

    Dewi - Mens.
    Lew leek wat afwezig, waarschijnlijk dacht hij na over Odile's plotselinge verandering. Of naja, plots was het niet bepaald.. Al een hele poos eerder had ze laten merken dat ze een menselijke kant had, hoe diep die normaal gesproken ook verborgen zat.
    ,,Oké dan, bedankt..'' ik wierp lew nog een vlugge blik toe voordat ik de badkamer inliep en de deur achter me sloot. heel even leunde ik met mijn rug tegen de deur en zuchtte, vervolgens draaide ik de deur maar op slot en draaide de douche maar alvast aan zodat ie alvast warm kon worden. Ik haatte het namelijk als ik eronder ging staat als hij nog koud was.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 14:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik hou het boek voor haar neus.
    'Hiervoor ben ik hier. Kun je Latijn?' Ik laat het boek weer zakken en leun tegen de deurpost aan. 'Het is hoogst irritant als zich een geniaal plan in je hoofd ontvouwt maar de taal ineens een onverwachte barriere blijkt te zijn. Ik vermoed dat dit één of ander spreukenboek is, uit oudere tijden. Er staan zelfs indicaties in van vampiervervolgingen lang geleden. Mijn theorie: wellicht staat hier ook wat in over hoe we deze grens kunnen breken.' Ik zie ook haar me wantrouwend aankijken. Ik zucht en doe exact hetzelfde als ik bij Lew deed. Ik haal het mes tevoorschijn, leg het op bed naast het mensenkind en ga met gestrekte armen en benen voor haar staan.
    'Ik maak geen geintjes. Fouilleer me maar.'

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 14:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jamie.

    Hij had zijn trui en broek al uit getrokken toen Odile de kamer binnen kwam. Zwijgend keek hij haar aan en vroeg zich af wat ze hier in godsnaam moest. Toen hij merkte dat ze voor Elif kwam, kroop hij onder de dekens.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik schudde mijn hoofd. ,,Ik geloof je wel.'' merkte ik droogjes op en dacht na.
    ,,Wat voor geniaal plan?'' vroeg ik, nog steeds wat wantrouwend. Hetw as vast iets tegen de mensen, maar waarvoor kwam ze dan bij mij..? Iets klopte er niet.
    ,,En nee, ik kan geen Latijn.'' voegde ik er nog aan toe. heel even keek ik over mijn schouder naar Jamie die in ebd was gaan liggen en toen richtte ik mijn aandacht weer op Odile.

    Faith - Slechte Vampier.
    Blijkbaar had ze het niet verwacht en zo te merken stond ze aan onze kant.
    ,,Momenteel twee.. Er kunnen er altijd nog meer bijkomen, of verdwijnen natuurlijk.'' ik grijnste scheefjes, ik had trek..
    ,,Maar elke keer als we ze bijna hebben krijgen ze hulp uit onverwachte hoek en dergelijke.'' zei ik geïrriteerd en zuchtte.
    ,,Maar we krijgen ze wel, althans, als jij aan onze kant staat natuurlijk.''
    ik zweeg een paar tellen en toen schoot me een belangrijke vraag binnen.
    ,,Wat is je gave eigenlijk?'' ik hoopte dat ze het me zou vertellen, ik had het namelijk niet zo met verrassingen.

    Dewi - Mens.
    Lew leek wat afwezig, waarschijnlijk dacht hij na over Odile's plotselinge verandering. Of naja, plots was het niet bepaald.. Al een hele poos eerder had ze laten merken dat ze een menselijke kant had, hoe diep die normaal gesproken ook verborgen zat.
    ,,Oké dan, bedankt..'' ik wierp lew nog een vlugge blik toe voordat ik de badkamer inliep en de deur achter me sloot. heel even leunde ik met mijn rug tegen de deur en zuchtte, vervolgens draaide ik de deur maar op slot en draaide de douche maar alvast aan zodat ie alvast warm kon worden. Ik haatte het namelijk als ik eronder ging staat als hij nog koud was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    Een grijns verscheen op mijn gezicht, ‘Wel… maak je geen zorgen, ik sta aan jullie kant hoor’ ik stond op van het bed en liep dichter naar Faith toe. ‘Dus... je vraagt om mijn gave?’ Mijn stem klonk nonchalant. ‘Ik kan het je laten zien al je wilt’ Ik keek haar recht in de ogen en voor een minuut leek alsof alles om ons heen was vervaagd en alleen wij op een kale vlakte stonden, na dat werden haar ogen groot en keerde ik terug naar de ware omgeving om me heen. Faith was totaal afwezig en zakte neer op de grond met glazige ogen, ze beleefde op dit moment haar ergste nachtmerrie en kwam haar grootste angst onder ogen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 14:50 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Odile - Slechte vampier.

    Och jezus, ze snappen er echt geen flikker van.
    'Goed. Ik zal het nogmaals uitleggen. Ik heb het vermoeden dat hier in het boek allerlei zaken geschreven zijn over de vampierwereld. En ik durf te wedden dat vast wel ergens een hoofdstuk staat over gaven en hoe je ze kan breken. Het is onmogelijk dat vampiers onoverwinnelijk zijn. Elke gave valt vast wel op de één of andere manier te manipuleren.' Hoe meer ik aan het vertellen ben, hoe enthousiaster ik word. Dat zou kunnen betekenen dat zelfs ík me kan verweren tegen Faith's martelingen, mocht die info in dat boek staan. 'Maar ik heb met m'n huishoudschool nooit Latijn geleerd en ik dacht dat jij dat wel kon. Jij dan?' Ik wend me tot het mensenkind die verscholen onder de dekens ligt. Als hij bij mij in bed zou kruipen - wat echt geen hond zou willen - werd ik helemaal gek van zijn geur. Ik kan er echt niet bij dat Elif bij hem kan blijven zonder hem leeg te willen zuigen. Nog steeds lijkt hij te overdonderd om ook maar iets te zeggen. Ik kreun even geërgerd.
    'Listen up. Ik ben niet van plan je leeg te zuigen, hoe graag ik ook zou willen. En ik ben niet van plan om jullie te naaien, want dat is mij vaak genoeg gebeurd. Kortom: ik, Odile Lavossa, probeer jullie te helpen, goddamnit. En zoals ik al zei: geen geintjes. Ik vertrouw die nieuwe niet.'

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 14:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, ELif is traag van begrip :Y)
    (omg, ik houd van die smiley)

    Elif - Goede Vampier.
    Ik luisterde zwijgend en vroeg me af sinds wanneer zij het licht had gezien. Maar ik hield er mijn mond over, dat ze aan onze kant stond was teminste goed nieuws en ik wilde het niet verpesten. Natuurlijk bleef de mogenlijkheid dat ze mij in de val wilde laten lopen ook nog in mijn achterhoofd. Ik volgde haar blik naar Jamie.
    ,,Volgens mij heeft niemand in dit vervloekte huis Latijns gehad.'' ik beet zachtjes op de binnenkant van mijn wang.
    ,,Als dat zo is kan iemand naar de bieb, misschien zijn er boeken met vertalingen of iets dergelijks.''

    Faith - Slechte Vampier.
    Blijkbaar had ze het niet verwacht en zo te merken stond ze aan onze kant.
    ,,Momenteel twee.. Er kunnen er altijd nog meer bijkomen, of verdwijnen natuurlijk.'' ik grijnste scheefjes, ik had trek..
    ,,Maar elke keer als we ze bijna hebben krijgen ze hulp uit onverwachte hoek en dergelijke.'' zei ik geïrriteerd en zuchtte.
    ,,Maar we krijgen ze wel, althans, als jij aan onze kant staat natuurlijk.''
    ik zweeg een paar tellen en toen schoot me een belangrijke vraag binnen.
    ,,Wat is je gave eigenlijk?'' ik hoopte dat ze het me zou vertellen, ik had het namelijk niet zo met verrassingen.

    Dewi - Mens.
    Lew leek wat afwezig, waarschijnlijk dacht hij na over Odile's plotselinge verandering. Of naja, plots was het niet bepaald.. Al een hele poos eerder had ze laten merken dat ze een menselijke kant had, hoe diep die normaal gesproken ook verborgen zat.
    ,,Oké dan, bedankt..'' ik wierp lew nog een vlugge blik toe voordat ik de badkamer inliep en de deur achter me sloot. heel even leunde ik met mijn rug tegen de deur en zuchtte, vervolgens draaide ik de deur maar op slot en draaide de douche maar alvast aan zodat ie alvast warm kon worden. Ik haatte het namelijk als ik eronder ging staat als hij nog koud was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ SoulEater: Faiths post mag worden aangepast aangezien ThatStory voor mij heeft gereageerd 8D Ben wel benieuwd naar Faiths reactie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ik bedacht dat me net ook :'D
    Zit steeds te dneken waar ik haar bang voor zal laten zijn :')
    Iemand interessant ideetje?
    Mijn zieke kop werkt niet echt mee.

    -poked- Ik had ook al gereageer by Bindin a/d Roodbloeden 8D
    Als je geen inspiratie hebt moet je het zeggen, post ik lekker door x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Beterschap D:

    Ehr.. dat ze getuige is geweest van een moord dicht bij haar in de buurt toen ze nog heel jong was? :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Jamie.

    Hij had zich helemaal verstopt onder de dekens en luisterde ondertussen naar Odile en Elif. ' Je hebt ook internet. ' mompelde hij droogjes, toen ze een oplossing probeerde te vinden voor het ontcijferen voor de het latijnse gebrabbel wat in het boek stond.

    Odile - Slechte vampier.

    'Eh ja. Had ik. Mijn verbinding is naar de klote geholpen op de één of andere manier en ik was nog bezig een nieuwe Mac aan te sluiten. Het lijkt wel of die serveridioten me door hebben. Like I'm hacking the goddamn Pentagon! En dan komt er nog bij dat het waarschijnlijk niet eens op internet te vinden ís. Ik loop lang genoeg op deze wereld om door te hebben dat met vampiergeheimen niet zomaar gestrooid wordt.' Ik erger me rot aan het feit dat die twee me zitten aan te gapen in plaats van dat ze ook eens de handjes laten wapperen. Ik snuif even en daardoor waait er een lok haar weg. 'Ik zeg je, die nieuweling is niet te vertrouwen. Die maakt je af als ze de kans schoon ziet. Ik zie het in de ogen van een vampier. Maar niemand gelooft me natuurlijk want de grote boze duivel ben ik.' Ik gris mijn mes weer van tafel en steek het in mijn zak. Het heeft geen zin om verder te praten want ik zie nog steeds de wantrouw. 'Fine, ik ga naar de leesruimte. Misschien is er wel iets over te vinden of een Latijns woordenboek.' Ik draai me om en loop de gang uit. Ondertussen blijft die mierzoete glimlach van de nieuweling zich als een film afspelen in mijn hoofd. Nee. Ik vertrouw haar voor geen cent.


    No growth of the heart is ever a waste