• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Faith reageerde al op grace (A)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oeps... haha, ik heb het verbeterd =.=


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Elif - Goede Vampier.
    Ik grinnikte zachtjes toen hij zei dat hij haar eng vond.
    ,,TUurlijk mag je hier slapen.'' Antwoordde ik vervolgens toen hij vroeg of hij kon slapen.
    ,,Ik ga nergens heen dus je hoeft ej niet druk te maken.'' ik glimlachte gerustellend naar hem.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik vond haar stem vreselijk zoet klinken, té zoet, maar ik hield wijselijk mijn mond erover.
    ,,Ah, okay, ik ben Faith.'' ik frunnikte aan een lok haar en keek de kamer rond.
    ,,Ik neem aan dat je deze kamer al toegeëigend heb?'' vroeg ik, ze had mazzel dat hij niet van mij, Odile of Savoy was geweest.

    Dewi - Mens.
    Lew leek wat afwezig, waarschijnlijk dacht hij na over Odile's plotselinge verandering. Of naja, plots was het niet bepaald.. Al een hele poos eerder had ze laten merken dat ze een menselijke kant had, hoe diep die normaal gesproken ook verborgen zat.
    ,,Oké dan, bedankt..'' ik wierp lew nog een vlugge blik toe voordat ik de badkamer inliep en de deur achter me sloot. heel even leunde ik met mijn rug tegen de deur en zuchtte, vervolgens draaide ik de deur maar op slot en draaide de douche maar alvast aan zodat ie alvast warm kon worden. Ik haatte het namelijk als ik eronder ging staat als hij nog koud was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik glimlach naar haar. "Ik snap het. Ik blijf wel even hier." Ik loop naar een van de kasten toe en pak een oud boek van een van de planken, zo heb ik iets te doen. Ik ga op het bed zitten en klop uitnodigend naast me.

    Savoy
    Als ik genoeg gedronken heb loop ik terug naar de villa. Ik loop meteen naar mijn kamer en ram de deur dicht. Ik voel de woede weer oplaaien. Ik ben niet makkelijk boos te krijgen, maar van mijn eten moet je afblijven.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik glimlach en ontdoe mezelf van mijn schoenen en jas. Ik heb nu alleen een zwarte trui aan dat een beetje strak om mijn lijf zit. Ik neem plaats op het bed en maak het mezelf gemakkelijk. Nog steeds durf ik niet onder de dekens te kruipen. Mijn stofmijtenangst stamt terug vanuit mijn jeugd: ik sliep ooit in een bed waar ik het dekbed letterlijk zag bewegen vanwege de hele stofmijten. Ik heb alles bij elkaar gegild en ik vroor nog liever dood dan dat ik daar weer ging slapen. Gelukkig waren mijn ouders sympathiek en mocht ik de nachten tot ik een nieuw bed kreeg bij hen slapen.
    'Meld het als Faith of Savoy voor de deur staan. Zou me niks verbazen als die twee vroeg of laat met een wraakactie komen. Ach je weet wat ze zeggen: no pain no gain.' Ik grijns even en draai me om en sluit de ogen. Ik voel me op mijn gemak op het moment. Het bladeren van van Yue in haar boek werkt kalmerend en ik voel dat ik voor eens in mijn leven geen nachtmerries ga krijgen. Ik sluit de ogen en zak na een tijdje weg van de realiteit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Terwijl Odile slaapt kijk ik in het boek. Het is ontzettend oud, en in het Latijn. Ik herken wel wat woorden, maar het meeste begrijp ik niet. Aan de tekeningen begrijp ik echter dat het een soort boek is over demonen. Een plaatje van een lelijke vrouw op een brandstapel, iets met slangen.. Ik ril even maar kijk snel verder. Ik vraag me af van wie dit boek was. In de kantlijn staan wat kriebels, volgens mij in het Nederlands, maar ze zijn uitgevlekt en moeilijk te lezen. Misschien weet Odile van wie dit kan zijn geweest.

    Savoy
    Als ik genoeg gedronken heb loop ik terug naar de villa. Ik loop meteen naar mijn kamer en ram de deur dicht. Ik voel de woede weer oplaaien. Ik ben niet makkelijk boos te krijgen, maar van mijn eten moet je afblijven.

    Odile - Slechte vampier.

    Mijn hand glijdt naar de kriebel op mijn rug en dat maakt me wakker. Ik besef dat ik op mijn buik lig en al mijn spieren ongelofelijk stijf zijn. Ik rek me uit en draai me om naar Yue, die nog steeds in het boek zit te bladeren.
    'Heb ik rare dingen gezegd in mijn slaap, of geprobeerd je af te slachten?' vraag ik toch maar voor de zekerheid als ik mezelf overeind hijs. Nu zit ik op het bed en mijn ogen glijden over het boek. Ogenblikkelijk denk ik aan de foto van de vampier die hier woonde. Hij was vast de eigenaar hiervan. Behoorlijk duistere dingen, denk ik als mijn ogen over de plaatjes glijden. Dat zijn pas leuke verhaaltjes voor het slapengaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik glimlach naar haar. "Nee hoor, je was hartstikke stil." Ik sla het boek dicht. "Van wie zou dit boek zijn geweest?" Dan herinner ik me de foto weer. Mijn ogen worden groot. "Oh, natuurlijk! Van die knappe vampiergraaf! Misschien deed hij wel aan hekserij ofzo."

    Savoy
    Als ik genoeg gedronken heb loop ik terug naar de villa. Ik loop meteen naar mijn kamer en ram de deur dicht. Ik voel de woede weer oplaaien. Ik ben niet makkelijk boos te krijgen, maar van mijn eten moet je afblijven.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik kijk haar even verbaasd aan. Heb ik helemaal niks gezegd of gedaan? Ik graaf terug in mijn slaap maar ik kan me geen nachtmerries herinneren. Godzijdank, voor het eerst sinds jaren. Ik voel me ogenblikkelijk opgewekt. Ik trek een grijns als ze de eigenaar van het boek weer naar voren haalt. Ineens veer ik overeind. Misschien.. zou het..? 'Mag ik dat boek eens? Misschien staat hier wat in over hoe we de grens kunnen breken. De grens die die ellendige stervelingen hier binnen houdt.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Mijn mond valt open. `Je hebt gelijk!´ Snel geef ik haar het boek. `Ik weet niet zeker of er iets in staat... Ik heb eigenlijk alleen maar naar de plaatjes gekeken. Mijn Latijn is nu eenmaal niet al te best.´

    Savoy
    Als ik genoeg gedronken heb loop ik terug naar de villa. Ik loop meteen naar mijn kamer en ram de deur dicht. Ik voel de woede weer oplaaien. Ik ben niet makkelijk boos te krijgen, maar van mijn eten moet je afblijven.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik bijt gefrustreerd op mijn onderlip.
    'Shit, das waar ook. Ik kan ook geen Latijn. Maar wie wel? Elif misschien,' denk ik hardop. Ik kom overeind. Ik voel er niet veel voor om Lewis nogmaals lastig te gaan vallen. Zijn mensenkind had rust nodig. Dan maar op zoek naar Elif. Ik open de deur met het boek in mijn hand. 'You're in?' vraag ik. 'Ik ga haar opzoeken. Ik heb het vermoeden dat zij deze code wel zo'n beetje kan kraken.' Innerlijk zucht ik. Ik weet dat Elif in de buurt van die andere sterveling is. Dat zal wel weer een behoorlijke marteling gaan worden. Ik sterf gewoon van de dorst. Nou Odile, je moet je even inhouden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik knik. `Ik kom eraan.´ Ik pak het boek en stap van het bed af. `Waar zou Elif zijn?´

    Savoy
    Als ik genoeg gedronken heb loop ik terug naar de villa. Ik loop meteen naar mijn kamer en ram de deur dicht. Ik voel de woede weer oplaaien. Ik ben niet makkelijk boos te krijgen, maar van mijn eten moet je afblijven.

    Grace.

    'Juist, ik geloof niet dat deze kamer al in gebruik was?' Mompelde ik en keek Faith aan. Mijn mond werd steeds droger net als mijn keel en op zulke momenten had ik het liefst een mens bij de hand gehad, maar zo makkelijk lag het natuurlijk niet. Tenzij... 'Zeg, Faith. Heb jij ook een huisdier?' Mijn ogen waren nog steeds op haar gericht en ik wachtte op een antwoord.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Elif - Goede Vampier.
    Ik grinnikte zachtjes toen hij zei dat hij haar eng vond.
    ,,TUurlijk mag je hier slapen.'' Antwoordde ik vervolgens toen hij vroeg of hij kon slapen.
    ,,Ik ga nergens heen dus je hoeft ej niet druk te maken.'' ik glimlachte gerustellend naar hem.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Nee klopt, deze kamer was nog vrij.'' zei ik, dat kwam vooral omdat iedereen het had voorzien op de grotere kamers met eigen badkamers enzo. Vooral ik, ik was wel gesteld op wat luxe, al helemaal op privacy. Ik hield niet van kamers delen. Opeens vroeg ze uit 't neits of ik een ook huisdier had en ik trok mijn wenkbrauw op.
    ,,Huisdier? Ook?'' vroeg ik verbaasd. ,,Wie heeft er hier een huisdier dan?'' ging ik door.

    Dewi - Mens.
    Lew leek wat afwezig, waarschijnlijk dacht hij na over Odile's plotselinge verandering. Of naja, plots was het niet bepaald.. Al een hele poos eerder had ze laten merken dat ze een menselijke kant had, hoe diep die normaal gesproken ook verborgen zat.
    ,,Oké dan, bedankt..'' ik wierp lew nog een vlugge blik toe voordat ik de badkamer inliep en de deur achter me sloot. heel even leunde ik met mijn rug tegen de deur en zuchtte, vervolgens draaide ik de deur maar op slot en draaide de douche maar alvast aan zodat ie alvast warm kon worden. Ik haatte het namelijk als ik eronder ging staat als hij nog koud was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    Ik begon te lachen, 'Nee? Ah, dat is jammer...' Ik begon heen en weer te lopen en ging verder met mijn verhaal. 'Nee, na mijn aankomst heb ik al meteen iemand ontmoet die er wel één had. Haar naam was geloof ik Elif en haar huisdier noemde ze Jamie als ik het goed heb' Ik zuchtte en ging op het bed zitten.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name