• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia- vampire
    Met een lach op mijn mond verliet ik Zoë's hut en liep ik zelfverzekerd naar die van Zack. Onder de ladder van zijn hut bleef ik staan. Ik lachte even, aan de gedachte over vanavond, nog voordat iemand mij een vraag kon stellen wist ik het antwoord al, ik kon nu eenmaal gedachte lezen. Ik blies op mijn vingers om Zack een seintje te geven dat ik er was. Behendig klom ik de touwladder op en keek ik met een glimlach naar Leah. Ik kende Leah nog van vroeger, ik had haar een lange tijd niet gezien en vond het leuk om haar nu weer te ontmoeten. Ik liep naar Zack en gaf hem een zoen op zijn wang. 'Leuk je weer te zien Zack' zei ik met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 19:06 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Opeens hoorde ik een fluit en rook ik een bekende lucht, vampier.. Ineens kwam emilia naar boven.
    ,,Emilia!'' ik klonk verbaasd en dat was ik ook, ik had haar een hele lange tijd niet gezien en ik was wel blij haar weer te zien. Ze was okay.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik volgde Emilia naar boven en keek naar de rest.
    ,,Hé.'' zei ik met klein grijnsje. Ik vroeg me af wie er kwamen, of waren wij de enige? Nee, Arthur zou vast ook komen. Daar stond hij zo'n beetje om bekend. Ik glimlachte kort bij de gedachte aan de keer dat ik meedeed, het was alweer een tijd geleden, maar ik wist elk detail ervan nog. Misschien als het vanavond leuk was dat ik vaker mee kon doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia- vampire

    Nadat ik Zack gegroet had liep ik naar Leah. 'Leah, lang niet gezien' zei ik met een glimlach terwijl ik haar omhelsde. Vampieren waren niet zo heel klef maar ik had Leah al zolang niet gezien en ze was een vriendin van Peter dus mocht ik haar wel. ( is dat goed als je Peter de vampier kent ??)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 19:15 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ja sure, ik vind alles prima zowat ;p

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik stond op en knuffelde haar terug.
    ,,Inderdaad. Sinds wanneer ben je hier?'' ik keek kort naar 't meisje dat ook verschenen was, ze was eerder al bij Zack in het meer.
    ,,Ben je haar beschermer?'' vroeg ik nieuwsgierig aan Emilia, doelend op het meisje met de rode haren.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Hé Zack, je vind 't vast niet erg als Zoë en ik ook meedoen hè?'' vroeg ik met glimlach, ik keek kort naar Emilia die de vampier, die ik eerder die dag had gezien, bleek te kennen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 19:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - Vampire

    Ik knikte naar Leah. 'En jij die van Zack?' vroeg ik terwijl ik verleidelijk naar hem glimlachte. 'Ruilen?' fluisterde ik zo zacht dat alleen vampier oren het konden horen. 'Ik vind hem wel een lekker hapje' fluisterde ik weer net zo zacht.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 19:23 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Is aan je te zien dat je hem lekker vind.'' fluisterde ik zachtjes terug, alleen voor ons hoorbaar.
    ,,Anyway, we kunenn niet ruilen. En al kon 't wel, dan deed ik 't niet, want ik mag 'm wel.'' voegde ik er nog fluisterend aan toe, en dat was waar. Ik had 't idee dat ik geluk had en met hem nog wel kon lachen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Hé Zack, je vind 't vast niet erg als Zoë en ik ook meedoen hè?'' vroeg ik met glimlach, ik keek kort naar Emilia die de vampier, die ik eerder die dag had gezien, bleek te kennen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire
    Ik lachte. 'To bad, ik had hem graag van je gewild' fluisterde ik. Ik richtte me weer tot de andere en ging naast Zack op een bankje zitten. 'Zo, en nu moet die andere jongen nog komen toch ??' vroeg ik aan zack terwijl ik duidde zijn vriend.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    'Och ja, das waar ook. Maar die komen vast nog wel opdagen.' Ik krab wat zenuwachtig aan mijn hoofd. God, wat ruikt ze lekker. Ik begin alvast de spelregelsspeech. 'Oke lui, welkom bij een nieuwe ronde van het beruchte doen, durven of waarheid. Allereerst de spelr-' 'Gast, je wou toch niet serieus zonder mij beginnen?' Arthur komt ook binnen gewandeld. 'Felix heeft verkenningsdienst gekregen. Alsof die Avaloniërs op vrijdagavond aanvallen. Die hebben het veel te druk met doen, durven of waarheid spelen! Nou, waar wachten we op?' Ik zie hem de ruimte door kijken.
    'Ik was net bezig de spelregels uit te leggen. Dus wees braaf en zit.' Ik wijs op een plaatsje op de grond. Wauw, wat een opkomst vandaag. En wat ziet die Emilia er gei.. geweldig uit.
    'Oke. De spelregels. Doen durven of waarheid a la Norfolkstijl gaat als volgt: iedereen neemt een biertje. Degene die het biertje als eerst op heeft mag starten. Die kiest een persoon naar keuze uit en stelt de vraag: doen, durven of waarheid? Vervolgens gaan we met de klok mee. Het verschil tussen doen en durven is dat je bij durven één keer mag weigeren. Hiervoor krijg je een strafpunt en bij drie strafpunten mag degene die dan aan de beurt is aan het eind van het spel een opdracht verzinnen voor diegene. En deze mag niet geweigerd worden. Aangezien Felix er niet is schrappen we de regel dat er geen onzedelijke handelingen mogen worden verricht. Verkrachting en aanranding niet toegestaan, ik zeg het maar voor de duidelijkheid. En sadomasochistisch getinte opdrachten mogen worden geweigerd zonder strafpunten, dit na aanleiding van wat er de vorige keer gebeurde. Any questions of mogelijke nieuwe toevoegingen aan het spel?' Ik draag de groep op om in de kring te gaan zitten, waar het treetje bier al uitnodigend in het midden staat.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 19:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry lol ik was boodschappen doen. :'D Kan iemand nog een beetje eheheh bijpraten of zo? Of ben ik nu te laat.(nerd)


    everything, in time

    Je bent echt net op tijd haha xD maar we zijn nu gewoon met zijn alle bij Zack !!

    Emilia - vampire
    Ik glimlachte om Zack's gedachte. Het ging super worden!! Met mijn borst vooruit liep ik naar het kringetje en ging ik precies tegenover Zack zitten, zodat ik hem goed in de gaten kon houden. 'Let the game begin !!' zei ik speels.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 19:49 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Haha timing!:3


    everything, in time

    Haha, Zack kickt op Emilia -wbw- ;x
    Btw, kon Emilai niet gedachten lezen? :'D
    Of ben ik in de war? --'' nee toch?

    Zoë zit gewoon bij de rest en Zack heeft net uitgelegd hoe het gaat.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Hmm, dit werd nog wat. Ik ging op de grond zitten en trok mijn mouw op, tevergeefs, want het shirt zakte weer af zodat mijn schouder weer bloot kwam. Ik keek naar het bier, lang geleden dat ik dat op had en eerlijk gezegt had ik er wel zin in.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik ging zitten en keek naar de jongens, dat werd nog wat met die twee. Hun waren echt meesters in opdrachten verzinnen. Ik streek een verdwaalde lok haar achter mijn oor en toen Zack vroeg of iemand nog toevoeging of vraag had schudde ik mijn hoofd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja Emilia kan gedachten lezen en die vind het maar al te leuk wat Zack van haar vind.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    haha, dacht ik al :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik zit te peinzen wat ik ben vergeten. Het lukt me nooit in één keer feilloos de spelregels uit te leggen. Dan kruisen mijn ogen en die van Emilia elkaar. Ik begin weg te zwijmelen. Zack, hou je kop erbij! Wat ben je vergeten, idioot? Wat ben je vergeten? Ik denk na. Oh natuurlijk!
    'Mensen, mensen, even de aandacht. Er is nog één ding dat ik kwijt moet. Na elke ronde wisselen we van plek, de reden lijkt me vrij logisch. Elke keer een opdracht voor dezelfde persoon verzinnen is nogal saai, we gunnen een ander ook wel wat leed. Dus, nog vragen? Kom maar op, ik bijt niet. Ik ben hier niet de vampier.'


    No growth of the heart is ever a waste