• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker.

    Ik heb niet gewacht op antwoord, omdat ik wat hoorde ritselen. Ik draai me gelijk richting het geluid en zie iemand weglopen. 'Hé! Wacht eens even!' Zo snel als ik kan klim ik uit het water, Ruby alleen achterlatend.
    'Ben jij zo'n vieze Avaloniër die ons probeert te bespieden? Want ik kan je vertellen, mijn vrienden en ik slaan je af. Ik ben wel een meisje, maar ik ben geen softy, dus kom maar tevoorschijn,' zeg ik fel terwijl ik mijn handen tot vuisten knijp.


    everything, in time

    Emilia- vampire

    Ik schrok van het plotselingen verschijnen van het meisje. Vijandig stond ze voor me terwijl ze haar handen tot vuisten kneep. 'Rustig' fluisterde ik tegen haar. Het amulet om haar hals scheen nu fel. 'Kijk naar me, zie ik eruit alseen avaloniër' zei ik tegen haar terwijl ik duidde op mijn lichte huidskleur en de rode kleur van mij ogen.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Aanpassing van hoe de mensen wonen -grin-
    Ik ga 't zo neerzetten in beginbegricht ;D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Fine with me, maar als je wat van plan bent met je vriendin, waarschuw me dan.'' merkte ik droogjes op.
    ,,En je vind het vast niet erg als ik even wat aan doe, hmm?'' Vroeg ik, aangezien iknog steeds enkel ondergoed aan had. Ik was best nieuwsgierig naar het dorp, ik had het nooit gezien, bang om dus die persoon te ontmoeten, Zack dus. Gelukkig klampte hij zich niet aan mijn vast als een abnge kleuter en gelukkig was 't ook geen kluns die zich elke dag wel een keer of 10 stootte, althans, hij zag er niet uit als een kluns.
    ,,Trouwens, je bent best sexy in je boxer maar misschien is 't handig als jij ook wat aandoet. Nietwaar?''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Voor ik het wist was ze verdwenen, blijkbaar had ze iets gehoord of iets dergelijks. Ik klom het water uit en trok mijn jurk aan, mijn jurk was nu wel nat maar ik stoorde me er niet aan, hij zou vanzelf wel drogen. Ik begon terug te lopen naar 't Norfolk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is het nu de volgende dag of middag nog of nacht?


    What is youre favo scary movie?

    Aawh.. het begint langzaam avond te worden? :'D
    Zeg maar rond 5 uur..

    Check weetjes 1 & 2!
    Kan je zien hoe ze leven, lol xD

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia- vampire

    'Ik ben geen avaloniër Zoë, kijk dan naar me' zei ik zacht. Ik pakte haar pols vast om haar te laten voelen, hoe koud ik aanvoelde.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker.

    Geschrokken trek ik mijn pols terug. Damn, dat is koud. Ik voel dat het amulet om mijn hals begint te gloeien. 'O nee, niet dat,' zucht ik. Dat kan niet, deze vampier is een vrouw en ze zag er veel jonger uit dan ik. Oké, het was een vampier, dus ze zal waarschijnlijk sowieso wel ouder zijn, maar lichamelijk bleef ze jonger en dat betekent voor mij dat ze ook geestelijk jonger is. Dit kon je toch niet werkelijk menen?


    everything, in time

    Emilia- vampire

    'Je vind het belachelijk dat ik je beschermer ben ? is dat het?' 'Je denkt dat ik jonger dan jou ben, maar ik kan je verzekeren, dat ben ik niet!' 'Dus alsjelieft Zoë, maak het niet moeilijker dan het al is en laat mij gewoon mijn werk doen, oke?'

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 16:31 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Ik begin te lachen.
    'Don't worry, ik heb geen vriendin dus het is redelijk rustig bij mij. M'n pa, remember.. Als ik met een meisje aan zou komen zetten is het meteen: wanneer verloven jullie je? Behoorlijk vervelend. Maar goed, er zijn nog zat andere leuke zaken des levens. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.' Ik trek mijn broek aan en wend de rug naar haar toe, zodat ik haar de ruimte geef om zich ook aan te kleden. Met mijn gezicht naar de struiken praat ik verder. 'Dus.. hoe zit dat eigenlijk als vampier zijnde? Je zorgt ervoor dat ik niet in de ellende kom en mezelf geen pijn doe, right? Lijkt me vervelend met een suïcidale beschermeling. Anyway, wat krijg je ervoor betaald? En waarom zou het je wat kunnen schelen of ik de pijp uit ga? Kijk, als ik toevallig word afgeslacht door één of andere Avaloniër ben jij mooi weer vrij, dus dat is een aantrekkelijke optie om te overwegen. Oh wait, volgens mij ben ik hier dingen aan het voorstellen die niet bevorderlijk zijn voor mijn gezondheid. Fuck.. die zon doet rare dingen met me.' Ik draai me om. Kennelijk is de vampier nog niet klaar met omkleden. Ik begin te fluiten. 'Mooi lijf!' zeg ik met een zowel enthousiaste als bewonderenswaardige toon. 'Maar goed, ik zal me wel weer om draaien.'

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 20:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoooo, die praat graag :'D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik luisterde zwijgend naar naar zijn verhaal terwijl ik me aankleedde, doordat ik me zo focuste op wat hij allemaal ratelde was ik trager dan normaal. Daarom was ik ook nog maar halverwege toen hij zich omdraaide en begon te fluiten. Ik trok een wenkbrauw op en keek naar 'm.
    ,,Niet nodig, je hebt 't nu toch al gezien.'' zei ik en trok mijn shirt over mijn hoofd, ik blies een lok haar voor mijn ogen weg en raapte mijn zwaard op dat ik zorgvuldig weer wegstak in de schede. Vlug wierp ik een blik op mijn waterspiegeling en deed mijn haren goed.
    ,,Anyway, ik ga je niet doden.'' stelde ik hem gerust. ,,Net zoals dat amulet van jou een soort aantrekkingsgracht heeft weerhoudt het me er ook van om jou te doden, dan heb ik ook nog het probleem dat ik jouw pijn voel.. En ik voel niet graag de pijn die je doormaakt als je vermoord woordt.'' Ik glimlachte flauwtjes, het was waarschijnlijk nog pijnlijker dan in de zon wandelen.
    ,,En anders moet je me maar een goede reden geven om je niet te vermoorden.'' ik knipogote en grijnste toen. ,,Nou, gaan we nog naar 't dorp?''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Voor ik het wist was ze verdwenen, blijkbaar had ze iets gehoord of iets dergelijks. Ik klom het water uit en trok mijn jurk aan, mijn jurk was nu wel nat maar ik stoorde me er niet aan, hij zou vanzelf wel drogen. Ik begon terug te lopen naar 't Norfolk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolk.

    Ik glimlach vals. 'Je werk doen? Dan krijg je het rustig, want ik zit niet snel in de problemen. En als ik in de problemen zit, dan kom ik er zelf wel uit.' Ik voel me ontzettend onderschat, maar ik weet dat ik hier niet onderuit zal komen. 'Dus, is het nu soms ook al de bedoeling dat je bij mij komt wonen? Want ik deel mijn ruimte niet graag met vreemde. Maar wat moet, dat moet.'


    everything, in time

    Yay, ik heb internet 8D

    Kay - Norfolk, gematched met Melinda
    Als ik geritsel hoor sta ik meteen stil. Geruisloos pak ik een pijl en span mijn boog. Het puntje van mijn tong komt tussen mijn lippen uit, wat altijd gebeurd als ik geconcentreerd bezig ben. Veel mensen vinden het grappig of schattig, maar ik vind het doodirritant. Dan zie ik een hert lopen en ik laat de pijl los. Met een zoevend geluid vliegt hij door de lucht en raakt het hert.

    Eden - Avaloniër
    Als de dorpsoudste ons roept kom ik snel kijken. Terwijl hij zijn praatje houdt kijk ik dromerig een andere kant op. De laatste keer dat we de Norfolkers hebben aangevallen is al een tijdje geleden. Ik jaag liever op Norfolkers dan op dieren, omdat dieren weerloos zijn. Natuulijk zijn we sterker dan Norfolkers, maar ze hebben tenminse een kans. Dat maak ik mezelf in ieder geval wijs. Ik zucht. Ik heb zelf nog nooit last gehad van de Norfolkers, maar mijn moeder heeft me ervan verzekerd dat het slechte mensen zijn. Ze hebben mijn oudere broer gedood, nog voor dat ik geboren was. Mijn moeder is er nooit echt over heen gekomen.

    May~Avaloliër.

    Maar ik verstopte me goed, ik dacht dat het hem was, maar het was gewoon een dier. Zuchtend ga ik terug zitten, en fluit beetje met de vogels mee.
    Ineens hoor ik gekraak. "Wat is dat?" Ik sta op en loop naar het geritzel toe. "Hallo?" Een meisje springt op en kijkt me geschrokken aan. "Ik doe je echt niets." Het meisje kijkt me angstig aan. "Hoe heet je?" Maar het meisje rent al snel weg. Zuchtend loop ik maar verder. Waarom ben ik geen normale mens, waarom moet ik een Avonliër zijn?
    Ik schop een steentje weg.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 18:42 ]


    What is youre favo scary movie?

    Peter Vampier

    Met een grijns keek vanaf een afstandje naar Emilie en haar 'beschermeling' ik heb te doen met haar, haar leven is zojuist verpest door een Norfolker. Toen ik zag dat ze zichzelf begonnen omkleedde deed ik een paar stappen naar achter en rende ik naar een ander deel van het eiland toe. Ik wil nooit, maar dan ook nooit een beschermeling hebben.Het kan je het leven kosten, meteen vliegen mijn gedachten naar Jasmine. Ik sta abrupt stil en laat me dan in een soepele beweging op de grond vallen, Jasmine is dood, Ze beschermde haar mens, en dat heeft haar leven gekost. Het is al een paar jaren geleden gebeurt, maar door mijn o zo geweldige geheugen herriner ik me nog alles. 'Nogmaals, vervloek die NorFolkers'


    Trust me. I'm the doctor

    Komt zo nieuw stukkie :)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 18:57 ]


    What is youre favo scary movie?