• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Milla - Mens.

    Ik lach om de blik waarmee hij terugkijkt. 'We hadden het over verleiding,' grijns ik. Oké, misschien niet helemaal, maar het kwam er wel op neer, toch? Intussen wordt het alweer donker, een hele dag opgebleven dus. Ik ben nog niet eens moe, of dat is de alcohol. Nu pas loop ik weg van de muur, maar blijf wel naar hem kijken en loop zo, achteruit, terug naar de bank. 'Maar we kunnen het ook ergens anders over hebben, of iets leuks gaan doen. Wil je nog een biertje?' vraag ik hem terwijl ik er zelf al een open.


    everything, in time

    Ik ook 8D

    Fjodor - Slechte vampier.

    Het is al akelig druk in de club, maar ik weet feilloos mijn weg naar de bar te vinden. Dan hoor ik ineens iemand wat vragen en ik draai me om. Het is Romy, de heks. Ik schenk haar een klein glimlachje als wijze van begroeting.
    'De whisky is op,' zeg ik als antwoord en draai me om naar de barvrouw. Die vrouw heb ik nog nooit eerder gezien. Vast en zeker een nieuweling. 'Een Johnnie Walker graag, doe maar een dubbele. Jij nog wat te drinken?' vraag ik glimlachend aan Romy en neem al plaats op de barstoel. Binnen de kortste keren is het hier te warm om uberhaupt te kunnen lopen, laat staan dansen. Maar na een paar whisky's zal ik daar hopelijk weinig last meer van hebben.
    'Volgens mij balen die vampiers nogal,' zeg ik grijnzend en werp een blik op het teleurgestelde groepje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Romy - Heks.
    "Een baco alsjeblieft" zeg ik tegen de vrouw achter de bar, dan draai ik me terug om naar Fjodor. "Agh, ze vinden wel een ander slachtoffer" zeg ik grijnzend. Ik kijk ook naar het groepje en zie verlekkerd naar me kijken. "Dus, was je whisky werkelijk op of heb je relatie problemen?" vraag ik daarna grijnzend. Ik hoop zo dat ik hem niet boos maar, het was altijd al een beetje een opvliegend mannetje geweest. Nouja dat niet zo zeer, maar hij kon wel scherp uit de hoek komen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    McKayla - heks

    'verdomme' mompel ik zachtjes als ik zie dat de andere heks met een vampier gaat praten, ze weet dondersgoed dat hij een vampier is en ze wilt hem niet eens afslachten. 'wat denk zexwel niet' al snel krijg ik een geniaal plan in me hoofd en loop ik naar de bar toe 'verras me' meld ik de barvrouw die me even vragend aankijk, jezelf uitnodigen op ongewenste momenten is gewoon vermakelijk. 'hallo' ik glimlach nAar de andere heks; romy en haar 'vriend'. Ik gw even wat gemakkelijker zitten en kijk ze dan aan 'stoor ik, ik ben namelijk nieuw in de buurt en jullie leken me wel aardig'


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik schud het koperachtige goedje even voor ik het in één teug achterover gooi en het op mijn slokdarm voel branden.
    'De whisky is op,' reageer ik nogmaals op haar vraag en veeg een vervelende blonde lok haar uit mijn gezicht. 'Van een relatie is geen sprake,' zeg ik rustig en neutraal, alsof het me niets doet. Maar diep van binnen doe ik mijn uiterste best om tegen het verdriet te vechten.
    Ik draai me om, waar de vrouw de baco klaar heeft en die geef ik vervolgens door aan Romy. Deze keer ga ik voor de wodka. Als het maar sterk is en op de keel brandt, dan is voor mijn part alles goed. 'En wat brengt jou hier?' vraag ik. Niet dat het me zoveel uitmaakt, maar ik doe mijn best het onderwerp een andere kant op te leiden. Ben benieuwd hoe goed die poging gaat slagen. Dan komt tot mijn verbazing een andere vrouw bij ons zitten. Ze is overduidelijk geen vampier. Ik geef haar een kort knikje als begroeting.
    'Nee je stoort niet. Ik ben Fjodor en dit is Romy. Aangenaam.' Ik pers er met moeite een glimlach uit.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 22:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Romy - Heks.
    Ik neem de baco dankbaar aan en kijk naar de vrouw die bij ons kwam zitten. "Hoi" glimlach ik naar haar. Ik draai me terug om naar Fjodor en ga in op zijn vraag. "Ik verveelde me, en ik ben ontslagen bij Merlotte's dus besloot ik me hier maar te gaan vermaken. Eigenlijk in de hoop Allison te treffen, maar die was er niet, dus ja, toen ging ik vampiertjes opgeilen" zeg ik grijnzend en neem een slok van mijn baco. Dan kijk ik naar het meisje dat naast ons kwam zitten. "Ken ik jou ergens van?" vraag ik twijfelend. Ik ken haar ergens van, ik weet vrijwel zeker dat ik haar eerder heb gezien.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 22:30 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik trek een mondhoek omhoog.
    'Dat is je dan aardig gelukt,' zeg ik droogjes als ik een blik werp op de groep. Ik word op mijn schouder getikt en de vrouw geeft me de wodka in handen. 'Je houdt wel van sterk spul, of niet soms?' vraagt ze dan met een glimlach terwijl ze wat naar voren buigt. Ik trek even uit verbazing een wenkbrauw op. Ze giechelt vermakelijk.
    'Deze is van de zaak.' Ze geeft me een knipoog en nog voor ik wat kan zeggen is ze weg. Ik blijf even stil zitten terwijl ik bedenkelijk voor me uit kijk. Waarvoor was ik hier ook alweer? Juist. Om alles te vergeten. Daarop gooi ik de wodka achterover, sta resoluut op en wring me door de menigte en begin op de muziek te dansen, nu een zwaar elektronummer. Het duurt niet lang of een meisje komt bij me dansen. Trek ik ze aan of zo? vraag ik me geërgerd af. Fjodor, niet zo zeiken, geniet van je avond. Ze danst tegenover me en voert steeds verleidelijker bewegingen uit als ze me indringend aankijkt. Het nummer eindigt en er komt een langzamer nummer voor in de plaats. Ze glimlacht, pakt zonder enige aarzeling mijn handen vast en legt ze in haar zij.
    'Waarom zo verlegen?' vraagt ze met een grijns. De zelfverzekerdheid heeft ze waarschijnlijk te danken aan het feit dat ze een vampier is, anders was de kans aanzienlijk groot dat ze zo dadelijk werd leeggezogen. Ik glimlach even en trek haar dan naar me toe. Ik buig me naar voren en fluister in haar oor: 'Ik verlegen? Dacht het niet.' En we dansen rustig op de maat van de muziek.
    'Ik heb je nog nooit eerder gezien hier. Nieuw?' vraagt ze. 'Lang niet geweest. Jij?' Ze giechelt. 'Ook een tijdje niet geweest.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik neem nog een biertje aan en drink al snel een paar slokken. "We kunnen doen wat we willen." Ik kijk haar aan, en glimlach. "The night is young, and so are we." Ik drink de rest van het blikje leeg en kijk gelukzalig voor me uit. De kater die me te wachten staat zal vast enorm zijn, maar daar wil ik nu nog niet aan denken.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Ik knik hard.
    'Dat kan inderdaad. Dus, heb je ideeën?' grijns ik. We zouden zoveel kunnen doen, oneindig veel mogelijkheden. Maar ik wil weten wat híj wil doen.
    'We kunnen de deur uitgaan, of juist hier blijven, lekker hangen,' zeg ik nog steeds met een grijns terwijl ik naast me op de bank klop.
    Waarom waren we ook alweer begonnen met drinken? Ik weet het al niet eens meer. Ach ja, denk ik bij mezelf als ik mijn schouders ophaal. Het is nu in ieder geval gezellig.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik grijns naar haar. "Ik weet niet of het slim is voor mij om nu naar buiten te gaan. Ik betwijfel of ik het einde van de straat zou halen zonder om te valen." Ik ga wat dichter bij haar zitten en strijk de haren uit haar gezicht. "Maar ik heb genoeg andere ideeën." zeg ik glimlachend, en ik aai zachtjes over haar wang.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    'Hahah, dat had ik anders ook graag willen zien,' lach ik. Dan komt hij dichterbij me zitten en strijk mijn rode lokken uit mijn gezicht. God, wat heeft hij zachte handen. Ik leg mijn hand voorzichtig op de zijne.
    'Dan ben je niet de enige met ideeën,' antwoord ik zachtjes. Doe het Milla, er is niets dat je tegenhoudt. Ik breng mijn gezicht nog dichter naar het zijne en trek hem even terug, maar druk na één laatste blik naar hem toch mijn lippen zacht op de zijne.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik ruik haar heerlijke, vrouwelijke lucht als ze dichterbij komt, en sluit mijn ogen als ze me kust. Het is een zachte, onzekere kus, die ik zacht beantwoord door mijn lippen op de hare te drukken. Ik aai door haar haar, en dan over haar arm. Ik verbreek de kus, en kus haar zacht in haar nek. Ik breng mijn lippen weer naar de hare, en zoen haar, nog steeds voorzichtig, op haar mond.


    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Voel jij je nu ook zo'n verrader?:'D

    Milla - Mens.

    Wanneer hij me terug kust gaat er een golf van blijheid door me heen en ben ik blij dat hij me niet wegduwt. Zijn handen glijden over mijn arm en zijn lippen van mijn mond, naar mijn nek en vervolgens weer terug naar mijn lippen. De zoen blijft voorzichtig, maar dat verandert als ik mijn lippen iets feller op de zijne duw en mijn handen van zijn rug naar zijn krullen laat glijden en zo heen en weer.
    Normaal zou dit geen fijne zoen zijn, aangezien er veel alcohol gebruikt is. Maar aan de andere kant maakt dat nu juist niet uit, omdat we het beide ophebben en de geur daardoor niet opvalt. Het kan mij sowieso niets schelen, als ik hem maar vast kan houden.


    everything, in time

    Lol, ik ga gewoon dom door met posten :'D

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik weet niet hoe lang ik heb staan dansen, en als ik wodka nummer zoveel achter de kiezen heb moet ik moeite doen om overeind te kunnen blijven. Ik ben het alcohol drinken kennelijk verleerd. Ik voel hoe iemand de arm om me heen legt en voorkomt dat ik tegen de vlakte ga. De muziek bonkt gestaag door.
    'Alles goed?' Het is de vrouw van daarnet. Ik knik. Ze schenkt me een glimlachje. 'Volgens mij heb je iets teveel wodka gehad, Fjodor Kharkov.' Weet ze mijn naam? Ik kan mezelf wel vervloeken. Ik had een valse naam op moeten geven! 'Hoe heette je ook alweer?' vraag ik. Ze giechelt. 'Dat heb je al twee keer gevraagd. Ik ben Vanessa. Kom, je moet even zitten. Laten we..' Ze draait zich om naar achteren, waar de VIPruimtes zijn. 'Laten we het ons gemakkelijk gaan maken.' Ze trekt me aan een arm mee, nog voor ik de kans heb gehad om nog wat te bestellen. We lopen een gang in en ze schuift een deur open die naar een privéruimte leidt. Als ze de deur sluit kan ik wel juichen van blijdschap. Eindelijk ben ik verlost van die muziek. Ik kreeg er koppijn van. Hoewel de wereld nog er nog niet uitziet zoals hij eruit hoort te zien begin ik weer stukje bij beetje grip op de werkelijkheid te krijgen.
    'Kom je,' zegt ze met een verleidelijke glimlach en klopt naast zich op de bank. 'Ik eh.. ik zit hier wel goed,' zeg ik en wimpel het voorstel af. 'Niet zo verlegen, grote jongen.' Ze komt overeind en trekt me mee naar de bank, waar ze me neerzet. Ik voel me een kasplant en ik wil het liefst slapen. Maar zij heeft duidelijk andere plannen. Ze schuift haar jurk een beetje omhoog en gaat met haar benen aan weerzijden van mijn schoot op me zitten. Nog voor ik wat kan zeggen buigt ze zich naar me toe en zoent me.
    'Vanessa, ik..' 'Ssht, rustig maar. Ik ga het je aangenaam maken.' Ze laat haar hand over mijn bovenbeen glijden.
    'Heel aangenaam.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Op de een of andere manier vind ik het vet zielig van Milla :']
    Want die wordt straks weer nuchter, en dan heeft ze zoiets van.. NEE, wat heb ik gedaan D:

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik voel haar handen over mijn rug glijden, en ik merk dat ik het warm krijg als ze me harder zoent. Ik aai door haar haar, langs haar schouders en haar rug. Ik stop even met zoenen om in haar ogen te kijken. Ik glimlach naar haar, en druk een kusje op haar voorhoofd. Daarna zoen ik haar weer op haar mond. Ze stinkt een beetje naar alcohol, maar ik ben er zeker van dat ik nog veel erger stink, dus maakt het me niet uit.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.