• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Ik zucht geïrriteerd. "Dat Allison, is mijn pyjama. Vind je hem niet sexy?" vraag ik grijnzend. "Maar nee, Allison, daar is geen spreuk voor. Ik kan niet tussen liefde komen. Ik kan ze wel allemaal terug het huis in halen, maar dat lijkt me niet de bedoeling, Milla huilt niet voor niks. Wat is er gebeurd dan?". Ik kijk Allison nieuwsgierig aan, terwijl ik op de bank ga zitten.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Allison vampier

    Ik begin te grijnzen 'natuurlijk is je pyama ubersexy' als ze de vraag stelt wat er is gebeurd haal ik me schouders op 'ik heb werkelijk geen idee, fjodor is hier iniedergeval niet zijn geur is het sterkst in de kelder maar daar kon die niet zijn daar was de geur weer te zwak voor' bedenkzaam kijk ik naar voren 'zou fjodor haar gebeten hebben? Dat ze huild van de pijn en fjodor is gevlucht?'


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Haar leegzuigen was een gedachte die niet eens in me opkwam. Wat verbaasd kijk ik hem aan. Wat moet ik zeggen? Het antwoord weet ik al. Omdat ik van haar hou. Maar ik zwijg en blijf voor me uitkijken. Ik zie het al licht kleuren aan de horizon en ik bedenk me dat hier blijven waarschijnlijk geen goeie optie is. Langzaam kom ik overeind en begin terug naar huis te wandelen.
    Toch draai ik me even om naar Gerard. Het moet toch gezegd worden, ook al klinkt het zwak en afgezaagd.
    'Omdat ik van haar hou,' zeg ik en draai me weer om, waarna ik mijn weg richting huis weer vervolg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    "Ik hoef niet weg hoor." Ik glimlach naar haar. "Maar als het een subtiele hint was dat ik weg moet gaan, dan laat ik je wel alleen." Ik gaap. "Het is sowieso maar eens tijd dat ik naar bed ga. Mijn kater wordt erg genoeg, daar hoef ik niet ook nog slaap tekort bij." Ik hik weer, en grinnik. Ik loop er vast bij als een bezopen idioot. Which I actually am.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Ik wil niet dat hij wegging, want dan zou ik alleen zijn. En dat wil ik niet, maar aangezien hij duidelijk straalbezopen is, zit ik daar ook niet echt op te wachten. Hoe ga ik hem dat nou subtiel zeggen? Want ik wil hier sowieso weg, ik sta nog steeds voor het huis van Fjodor en ik weet dat ik daar gewoon weg moet. Hoewel ik niet recht voor zijn deur sta, sta ik nog steeds op zijn terrein.
    'Het was geen stille hint, maar ik loop wel door. Moet je toevallig ook die kant op?' vraag ik subtiel terwijl ik naar de weg die naar mijn eigen huis leidt wijs. Dat heb je goed opgelost, Milla.
    Ik kijk hem aan en probeer me op hem te concentreren, maar allemaal rare gedachtes dringen mijn hoofd binnen. Eerst weet ik ze nog te negeren, maar langzaamaan verzamelen ze zich en wordt het te druk om niet te kunnen horen. "Fjodor hoeft je niet meer. Waarom zou je ook bij hem willen zijn? Hij is een vampier, vroeg of laat had hij je toch wel vermoord. Waarschijnlijk hield hij meer van jouw bloed dan van jou als persoon. Je zou bang van hem moeten zijn. Echt walgelijk dat je zo ver met hem bent gegaan. Het is een vampier, een moordenaar. Hij is eng, geen echt mens. Gevaarlijk. Ja, gevaarlijk, dat is het juiste woord hem te omschrijven. Vergeet hem, je bent hem niet waard. Iemand van zijn soort heeft jou je moeder afgepakt. Vergeef hem dat nooit en vergeet het al helemaal niet. Dat soort wezens zijn allemaal hetzelfde; door en door slecht."


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Het duurt lang voor ik weer thuis ben en als ik de woonkamer binnenstap, loop ik in één straal door richting mijn bed. Als ik de slaapkamerdeur opendoe hangt Milla's geur nog onmiskenbaar in de kamer. Ik bijt op mijn lip en vecht tegen mijn verdriet. Ik slaak een verloren zucht, ontdoe mezelf van mijn kleding en ga in bed liggen. Ogenblikkelijk stromen allerlei herinneringen mijn hoofd binnen. Akelige emoties, vooral die waarin ik vervloekt word. Ik knijp de ogen dicht en woel als een bezetene. Toch kan ik de slaap niet vatten. Het is haar geur. Het lijkt of ze nog steeds naast me ligt. Mijn ogen schieten open en ik staar naar een lege plaats naast me. Ik kalmeer mezelf en sluit de ogen weer. Ik heb het beste gedaan voor haar. Ik heb haar leven veiliger gesteld. Uiteindelijk lijken mijn tegenstrijdige emoties vrede met elkaar te hebben gevonden en val ik in slaap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hej, neem dat is terug. Allison is niet meer z'n bad-ass toch? Allison wordt goed te goed 0.o haha


    Trust me. I'm the doctor

    Lol

    allison vampier

    Uit het niets kont Fjodor opeens langsgelopen, hij lijkt zo verdrietig dat hij mijn en Romy niet eens opmerkt. Ik geef Romy een vragende blik en sein dan naar Fjodor, fjodor is verdrietig en milla dus ook. Dat kan maar een paar dringen bedenken, ze hadden een discussie. Milla is half leeggezogen of ze hebben een break-up. 'rommy' fluister ik zo zacht mogelijk wanneer Fjodor weer weg is 'we moeten denk ik gaan, vampiers worden snel wakker' ik knipoog even naar haar en sluip dan zo zachtjes mogelijk door de kamer


    Trust me. I'm the doctor

    Romy - Heks

    Ik bekijk met opgetrokken wenkbrauw het hele tafereel. Ik denk dat ik maar eens een bezoekje aan Milla ga brengen. Shit, waar woont ze eigenlijk?.
    Ik kijk toe hoe Allison het huis verlaat en volg haar snel, in het voorbij gaan zie ik Gérard en glimlach even naar hem. "Wat gaan we doen? Zullen we naar Milla gaan en vragen wat er is gebeurd?" ik kijk Allison afwachtend aan. Dan kijk ik naar de lucht en zie dat het al een beetje licht begint te worden. "Mm, ik denk dat jij je maar beter ergens kan verschuilen voor de zon".

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 11:56 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    "Ja, ik moet ook daarheen. Ik loop wel even mee." Ik kijk even naar haar gezicht, en het valt me op dat ze best mooi is. Ook al kijkt ze verdrietig, haar rode haren en mooie gezicht geven haar toch wat vrolijks. "Ik kan je wel een lift geven als je wilt..? Ik ben toch op de fiets." Ik glimlach in een poging haar op te beuren.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Ondanks dat hij al aardig aangeschoten is, vind ik het niet erg dat hij mee wil lopen. Fijn juist, nu hoef ik niet alleen. Hij glimlacht en biedt me een lift aan.
    'Graag,' glimlach ik nu ook. 'Als dat niet te veel moeite is natuurlijk,' aan zijn blik zie ik dat het dat niet is en ik wacht tot hij langzaam fietst. Als hij dat doet, spring ik voorzichtig achterop, bang dat ik te zwaar voor deze fiets ben. Ik geef hem mijn adres zodat hij weet waar ik heen moet. 'Het is niet ver, en echt enorm bedankt voor de lift. Ik maak het wel goed met een drankje, als je tijd hebt. Ik kan wel wat drinken gebruiken,' grinnik ik, want wat moet een mens nu zonder zelfspot?


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    "O, ja, een drankje zou heerlijk zijn." Ik hik nog een keer en maak een zwabber met de fiets. "Sorry. Niet dat ik nog niet dronken genoeg ben ofzo." Ik grinnik en fiets verder. Als ik bij haar huis ben aangekomen stap ik af. "Mooi huis heb je." merk ik op. Ik zet mijn fiets tegen een boom en draai de sleutel al uit het slot. "Vind je het echt niet vervelend als ik binnen kom? Ik wil me niet opdringen."

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Hij zwabbert met zijn fiets, en inplaats van dat ik het eng vind, moe kogel genoeg lachen. 'Hou het recht, hè,' grinnik ik.
    'Je kunt nooit dronken genoeg zijn,' zeg ik. Dat is niet iets wat ik snel zou zeggen, maar ik heb nu zin om dronken te worden, alleen dan kan ik Fjodor even vergeten. 'En nee, het lijkt me juist gezellig als je komt. Ik kan wel wat gezelschap gebruiken,' glimlach ik naar hem, voor ik van de fiets afspring en mijn deur openmaak, ik loop zelf eerst naar binnen en hij vervolgens de deur voor hem open. 'Doe alsof je thuis bent, wat wil je drinken?'


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik loop achter haar het huis binnen. Het is gezellig ingericht, en ik voel me meteen op mijn gemak. "Doe maar een biertje." zeg ik, en ik glimlach naar haar. Ze lijkt haar verdriet even vergeten te zijn, en de lach op haar gezicht maakt haar alleen maar knapper.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    'Een biertje heb ik wel,' zeg ik voordat ik het ook werkelijk ga halen. Normaal gesproken drink ik zelf geen bier, dat vind ik meer een jongensdrankje, maar nu maakt het me niets uit en neem ik een hele krat mee. 'Zo hoef ik niet de hele tijd op en neer te lopen,' leg ik Runako uit als ik zie dat hij me een tikkel raar aankijkt. Ik ben van plan me helemaal lam te zuipen, zodat ik nergens meer aan hoef te denken.
    Ik neem twee blikjes, maak ze open en geef er één aan mijn gezelschap. Vervolgens plof ik neer op de bank en klop met een hand naast me, als teken dat hij ook mag gaan zitten. 'Proost, op het dronken zijn!'


    everything, in time