• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Aandachtig luister ik naar Zack's gedachte en lach in mezelf. Ik vond het een compliment dat hij mijn lichaam zo bewonderde. Opeens begint trekt hij me tegen zich aan en voel ik zijn armen plotseling over heel mijn lichaam. Ik wilde hem en ik wilde hem nu. 'Ik wil je Zack, je mag mijn lichaam hebben' fluisterde ik hijgend. Mijn lichaam trilde als een gek van verlangen. Het voorspel had lang genoeg geduurd, ik wilde hem nu.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 19:32 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik steek mijn hoofd boven de vensterbank uit, mes in de aanslag. Maar ik zie enkel wat mensen op het plein, die zo te zien nu allemaal weer hun eigen weg gaan. Ik zucht. Ik overdreef misschien een beetje met dat mes, maar ik wil gewoon veilig zijn.

    Eden - Avaloniër
    Ik glimlach naar Rana bij wijze van afscheid en loop met de beelden naar mijn moeder, die binnen zit. Als ze me ziet springt ze haast op en loopt snel naar me toe. "Ach Eden, ik was zo ongerust.. Is alles goed gegaan?" Ik knik en geef haar de beelden aan. "Ik ga naar boven. Ik ben moe." Ze glimlacht en knikt. "Natuurlijk lieverd. Ontzettend bedankt." Ze geeft me een kus op mijn wang en ik loop naar boven. Ik ga op mijn bed liggen en krul me op in een foetus-houding. Ik kan mijn gedachten niet afhalen van het stamhoofd. Zo kalm, zo beheerst, en vriendelijk terwijl we zijn mensen hebben aangevallen.

    Zack - Norfolker.

    Er gaat een rilling van opwinding door me heen als ze op me ligt en me aankijkt. "Ik wil je, Zack. Je mag mijn lichaam hebben," fluisterde ze me smekend. Ze wil dit echt. Maar de vraag is: wil ík dit wel? Ik hoef er niet lang over na te denken. Ik wil niets liever dan haar in mijn armen, maar ik vind het te vroeg om me nu al aan de daad te wagen. Mijn conservatieve opvoeding bepaalt wel degelijk mijn keuzes, vooral op dit gebied merk ik zo. Ik zie aan Emilia's uitdrukking dat ze hier niet op zit te wachten. Natuurlijk geniet ik van haar lichaam en elke aanraking ervan, maar dit is te vroeg voor mij.
    'Luister, ik.. ik wil nog niet.. nog niet verder gaan dan dit.' Ik kijk haar diep in haar ogen aan. God, wat is ze mooi. 'Ik vind het nog te vroeg.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Bam, het voelde als een klap in mijn gezicht, een afwijzing. Met een ruk stond ik op. Was hij helemaal gek in zijn hoofd, mij een beetje opwinden en dan zeggen dat hij niet verder wil gaan. Maar ja misschien is hij nog wel maagd en misschien was hij wel bang om het te doen met een vampier, ik bedoel dat maak je ook niet elke dag mee. Ik zuchtte. 'Het maakt niet uit, het is goed dat je nog wilt wachten'zei ik met tegenzin. Het liefst lag ik tot zonsopgang met hem in bed , maar als hij er nog niet klaar voor was respecteerde ik die keuze. 'Ik ga even, ik moet even afkoelen' zei ik beschamend terwijl ik naar hem toe boog en hem een vederlicht kusje gaf. 'Ik kom zo terug, maak je maar geen zorgen.'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zoë - Norfolker.

    Eindelijk. Eindelijk ben ik verlost van dat vreselijke voedsel. Ik ben er tussenuit geglipt, het was gewoon te smerig. Dat mensen zoiets werkelijk kunnen eten! Bovendien kan Rico die vijf laatste darmen ook zelf wel vullen, hij heeft dat veel sneller gedaan dan ik.
    Ik strompel uitgeput naar mijn hut. Nog één biertje en dan ga ik slapen. Als ik net de touwladder op ben, komt Emilia naar buiten. Al te blij ziet ze er niet uit, maar ik heb geen zin om haar iets te vragen of nog erger; naar haar te moeten luisteren.
    Vandaar dat ik lomp doorloop en mijn biertje eindelijk in mijn handen neem. Ik neem een slok en draai me om naar mijn bed, waar geheel onverwacht iemand in ligt. 'ZACK! Wat doe jij nou weer hier? Of daar?' wat moet hij in mijn hut? gelijk schieten mijn gedachten naar Emilia. Ho. Aaah, gadverdamme! 'Hebben jullie... In míjn bed? Godsamme Zack! Je hebt verdomme toch een eigen hut? Jij mag een nieuw bed voor mij maken, samen met Emilia, als je toch zo goed met haar kunt opschieten. Ga uit mijn bed, smeerlap!'

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 11:27 ]


    everything, in time

    8D Ahahahaha.

    Zack - Norfolker.

    Ik voel me een verrader als Emilia de hut uit loopt. Ik wilde zeggen; het spijt me, maar ze is alweer weg. Ik heb het verknald en flink ook. Niets is zo vervelend als afgewezen worden. Ik had het niet moeten doen, verdomme! Waar ben ik eigenlijk bang voor? Ik ga de opties af. Om te falen. Daar ben ik bang voor. Ik heb te weinig tijd met haar doorgebracht om me compleet op mijn gemak te kunnen voelen en ik ben bang haar tekort te schieten. Ik ben een jongen van 22 met nul ervaring op dit gebied. Ze zou me uitlachen. Ik slaak een zucht en laat me achterover zakken. Ineens komt Zoë de hut binnen.
    "ZACK! Wat doe jij nou weer hier? Of daar?" FUCK! Ik schiet overeind en grijp de deken om voor mijn lijf te houden. "Hebben jullie... In míjn bed? Godsamme Zack! Je hebt verdomme toch een eigen hut? Jij mag een nieuw bed voor mij maken, samen met Emilia, als je toch zo goed met haar kunt opschieten. Ga uit mijn bed, smeerlap!" Geen probleem. Ogenblikkelijk luister ik en spring uit Zoë's bed, nog steeds de deken voor mijn lijf houdend.
    'Dit is niet wat je denkt dat het is.' God als ze dit aan mijn vader vertelt ben ik de lul! 'We hadden niet..' Ik voel me rood worden. Ja, you're busted, dipshit, scheld ik mezelf toe. 'We hadden het niet gedaan. Echt niet.' Ze gelooft me niet. De kans is best reëel dat ze Emilia tegenkwam en die zag er niet zo vrolijk uit. Jezus, straks denkt ze nog dat ik haar heb verkracht! Klote.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoë - Norfolker

    Zack vliegt uit mijn bed en kleurt rood, ondertussen blijf ik hem met mijn goed getrainde bitchface aankijken. 'Dit is niet wat ik denk dat het is? Oh, dat denk ik toch van wel! Dat is echt ranzig, hoewel ik begrijp dat je het liever niet thuis doet vanwege je vader. O. Mijn. God. Jouw vader! Weet hij er al van?' Zack kleurt nog roder dan dat hij al was en dat zorgt ervoor dat ik het antwoord al weet. 'Niet dus. Mooi. Ik zal mijn mond houden, als jij..' Wat zal ik hem eens laten doen? Ik hoef het niet bij deze ene keer te houden, ik kan hem hier zo vaak mee chanteren als ik zelf wil. 'Als jij een nieuw bed voor me maakt. Met je eigen handen! Ik hoef niet in dat bed waar jouw witte goedje in ligt. O, en je doet een week lang mijn was. Ook met je blote handen. Hebben wij een deal?' zeg ik, nog steeds met een grijns van oor tot oor.
    'Trouwens, volgens mij ben je er niet erg goed in, Zack. Emilia leek niet echt tevreden.'


    everything, in time

    Zack - Norfolker.

    Oh fijn, ook dat nog. Ik zucht. Hoe ga ik dit haar ooit aan haar verstand brengen? Ze noemt een hele rits karweitjes op die ik moet gaan doen om te voorkomen dat zij het mijn vader vertelt. Ik word met de seconde nerveuzer. Mijn ogen glijden naar mijn broek, die hulpeloos in de hoek van de kamer ligt. No way in hell dat ik die deken laat zakken. "Trouwens, volgens mij ben je er niet erg goed in, Zack. Emilia leek niet echt tevreden." Ik zucht.
    'Dat is 't 'm juist, het is er helemaal niet van gekomen. Je bed is schoon, beloofd.' Ik zucht en gris de broek uit de hoek. Onhandig trek ik die aan en laat vervolgens de deken zakken. Een jongen in een bloot bovenlijf is zo'n probleem nog niet. Ik ga op de grond zitten. 'Kijk. Het zit zo. Emilia heeft me hierheen gebracht en ze wilde..' Oh fuck, nu ga ik dus echt als een watje overkomen. Ach, wat maakt het ook uit, alles is toch al verziekt. 'Ze wilde met me naar bed. Maar ik ben hier nog niet klaar voor. Niet zo snel, you see? En dát heb ik verknald. Ik wilde haar niet afwijzen. Ze is hartstikke mooi. En lief. En begripvol. Maar ik was er gewoon niet klaar voor. Maar ik snap heel goed dat je het niet ziet zitten dat twee mensen - of nou ja, één mensachtige - in je bed.. uh ja. Bezig zijn aan één of ander voorspel. Ik denk dat een heel nieuw bed maken daarom overbodig is, maar ik wil best de lakens uitwassen. En de rest. Geen probleem.' Ik zucht. Die lakens zijn nog hartstikke schoon, maar Zoë was er nooit bij geweest. Dus hoe kan zij het dan weten?


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoë - Norfolker.

    'Is er dan echt niets gebeurd?' Damn, alhoewel, het is nog te vroeg mijn grijns van mijn gezicht te vegen. 'Maar dat weet jouw vader niet. Die lakens uitwassen is wel het minst wat je kunt doen.'
    Ik wil nog zo veel tegen hem zeggen, maar wat hij heeft gezegd brengt me in een plotselinge lachbui, alsof het nu pas doordringt. Woorden proberen uit mijn mond te komen, maar het lukt niet. Ik dwing mezelf diep adem te halen en veeg de tranen uit mijn ogen. 'Je bent er nog niet klaar voor?' een hik van het lachen verlaat mijn mond. 'Jij, van álle Norfolkers ben JIJ er nog niet klaar voor? Laat me niet lachen. Was je te zenuwwachtig? Zackie is eigenlijk nog maar een kleine jongen dus. O, ik ga een krant oprichten en dan is dit voorpagina nieuws. Nee, dat ga ik niet doen, want dat is teveel moeite. Maar dit? Dit is goud waard. High five!' ik steek mijn hand in de lucht, maar Zack beantwoord mijn high five niet. Ik had ook niet anders verwacht en laat mijn hand maar weer snel zakken. 'Wil je een biertje?' vraag ik, alsof daarmee alles goedgemaakt is.


    everything, in time

    Zack - Norfolker.

    Ja het klinkt belachelijk. Dat geef ik onmiddellijk toe. Als ik Zoe was had ik het ook niet geloofd. Maar het is de waarheid en nu is Emilia pissig op me.
    'Ik had het ook meteen moeten zeggen en niet..' Ik zeg het meer tegen mezelf dan tegen Zoe. Ik vis mijn shirt weer op en knoop het weer vast. Ondertussen haal ik de lakens van haar bed af.
    "Wil je een biertje?" hoor ik haar dan vragen, nog steeds niet bijgekomen van haar lachbui. 'Nee dank je, ik sla deze over.' Ik pak de lakens en vouw ze op, zodat ze wat draagbaarder zijn. In avonden met de jongens ben ik altijd degene geweest die niet wat te vertellen had over sekservaringen. Ik heb het niet echt erg gevonden omdat ik geen jongen was die de eerste de beste greep, maar het feit dat ik nog zo bang ben mijn vader teleur te stellen terwijl ik de twintig al voorbij ben is best iets ziekelijks, nu ik het me bedenk. 'Nog wat om mee te wassen?' vraag ik haar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Doelloos staar ik wat voor me uit. Ik zit,zoals gewoonlijk wanneer ik me rot voel, in de hoge treurige wilg. Treurig was precies de goede verwoording voor mijn gevoelens. Ik wilde het niet toegeven maar de afwijzing van Zack deed me best pijn, ook al wist ik dat hij het niet gemeen bedoelde. Het is misschien ook best snel, maar het voelde naar mijn gevoel goed. Ik zakte onderuit op de dikke tak en sloot mijn ogen. Was hij bang dat zijn vader het niet zou goed keuren? Hoe konden we dan ooit samen zijn? Ik moest direct maar eens terug gaan hij voelde zich vast schuldig en dat was absoluut niet mijn bedoeling. Sierlijk sprong ik uit de boom en zuchtte eens diep. 'Kom op Emilia, het was niet persoonlijk bedoeld' zeg ik tegen mezelf terwijl ik terug naar het dorp loop.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Net als ik weg ben reageert iedereen :'D Tssk.
    Lol, wel geniaal trouwens :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, heb alles gelezen, poor Zack :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn hard falende post omdat ik me verveeln :Y)

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Opeens werd ik wakker, hoe lang ik geslapen had wist ik niet, maar het zou niet lang geweest zijn. Ik voelde me nogsteeds licht in mijn hoofd, waar was Zack eigenlijk? Ik liep de hut uit en merkte na een tijdje zijn geur op bij Zoë, zonder pardon klom ik via het raam naar binnen.
    ''Ah, hier hang je dus uit.'' zei ik toen ik Zoë en Zack zag, ik liep naar de twee toe en woelde even door mijn haren. Ik herkende Emilia's geur, het hing rond Zack.
    ''Je was zeker bezig met Emilia he, ya bloody pervert.'' ik porde hem zachtjes tegen zijn bovenarm.
    ''Mij een beetje alleen laten voor haar. Great. Ik dacht het al, je bent altijd naar haar aan 't staren. Tssk. En ik zei nog wel dat je me een reden moest geven om je te beschermen, gaat je niet goed af he?'' Zei ik pissig tegen hem. ''Mij een beetje alleen achterlaten.. Tssk..'' mompelde ik er nog zachtjes achteraan. Ergens had ik wel een idee van wat ik zei, maar door de drank van toenstraks drong het niet helemaal tot me door.
    ''Dadelijk laat je me nog buiten in de regen slapen omdat zij er is.'' ik sloeg zachtjes op zijn hoofd, maar toen ik mijn hand daar had liggen haalde ik hem niet weg, in plaats daarvan werden mijn ogen groot van verbazing.
    ''Whuaaah, je haar is zo zacht! Ik had niet gedacht dat 't zo uber zacht zou zijn.'' zeik ik enthousiast, alsof ik een klein kind was dat snoepgoed kreeg. Met fonkelende ogen woelde ik door zijn haren heen.
    ''Whuaaaa, hoe cool!'' ik lachtte vrolijk terwijl ik nog steeds door zijn haar woelde.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Typisch Zoë, ze was dronken. Ik hoopte dat mijn vader niet te streng voor haar zou zijn, het was dom, maarja.. Als je dronken was dacht je niet na bij al die dingen. Gelukkig viel de straf mee, alhoewel Zoë er toch wel over zou gaan klagen. Ik keek Peter aan die vroeg of ik pijn had en ik zag hoe hij over zijn borstkas vrees.
    ''Dat krijg je als je me zo opzij duwt he?'' zei ik met grijnsje en porde tegen zijn borstkas.
    ''Maar het valt mee hoor, ik ga niet dood van zo'n duwtje.'' ik glimlachte vrolijk.

    Zack - Norfolker.

    Tot mijn verbazing komt Leah binnen gewandeld - of eerder, gestrompeld - want ze ziet er behoorlijk bezopen uit. ''Mij een beetje alleen laten voor haar. Great. Ik dacht het al, je bent altijd naar haar aan 't staren. Tssk. En ik zei nog wel dat je me een reden moest geven om je te beschermen, gaat je niet goed af he?'' 'Nee, zo bedoelde ik het niet. Leah niet vallen!' Ik grijp haar beet. Die is dus echt flink van de kaart. 'Is alles goed met je?' Maar in plaats van zich wat van me aan te trekken gaat ze door met haar preek. Dan voel ik haar handen op mijn hoofd. ''Whuaaah, je haar is zo zacht! Ik had niet gedacht dat 't zo uber zacht zou zijn.'' 'Eh.. Leah. Volgens mij heb je echt te veel alcohol gehad.' Daar ging ze haast weer.
    'Oké. Zoë, hier komen we later op terug, ik denk dat ik mijn beschermer.. moet beschermen.' Zonder toestemming te vragen til ik Leah op, gooi haar over mijn schouder en klauter weer naar beneden. 'Geen zorgen, ik ga je een glas water geven en je moet wat rust nemen. Gebruik mijn bed maar,' zeg ik als reactie op haar protesten. Als ik boven ben in mijn eigen hut leg ik haar op bed en dek haar toe. God, wat is het leven toch zwaar soms. Maar Leah heeft me wel de perfecte gelegenheid gegeven om hem daar te peren met die benepen situatie met Emilia. Over Emilia gesproken, waar ís ze eigenlijk? Een schuldgevoel borrelt naar boven. Ik ga naar haar op zoek zodra deze dronken vampier buiten de gevarenzone is.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 19:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste