• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Ik voelde dat hij nerveus was, en hij was niet de enige. Terwijl ik zijn hand vastpakte en hem meetrok naar de boom waar ik altijd inzat, vroeg ik me af wat ik eigenlijk ging zeggen. Moest ik zeggen dat ik me bijzonder bij hem voelde, dat ik bij hem wilde zijn? Ik zuchtte toen we bij de boom stonden, wees omhoog en klom er handig in. Ik wachtte tot Zack naast mij zat en begon toen te praten. 'Ik voel gewoon dat ik je pijn doe Zack, en dat wil ik niet, ik wilde je geen pijn doen' zei ik zacht.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Ik glimlach flauwtjes en bungel wat met de benen.
    ''t Is niks,' loog ik. 'Ik bedoel.. ik ben een mens, jij een vampier. Ik had gewoon moeten weten dat dat niet zou gaan werken en me er niet druk over moeten maken. En die andere man.. hij is tenminste van dezelfde soort en hij geeft om je, makkelijk te zien.' Ik trek even een grijns, maar het is er één met gemengde gevoelens. 'Maar het is oke, je kan niet alles hebben in het leven. En bovendien denk ik dat ik te voorbarig was geweest. En dat had ik niet moeten doen. Ik had me niet gek moeten laten maken. Niet zo snel althans.' Ik denk weer terug aan ons spel, waar ik Emilia kuste. Ik had me toen in geen tijden zo goed gevoeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Ik legde mijn hand op zijn wang en keek hem doordringend aan. 'Nee Zack, het is wel iets, ik.....' Ik stopte. Mijn blik gleed naar beneden, te verlegen om hem aan te kijken. Als ik kon blozen had ik dat nu gedaan. 'Ik voel iets Zack, ik voel me goed bij je, het klinkt gek omdat ik nog maar sinds kort ken, maar voor vampieren zijn sommige gevoelens sterker dan bij een mens, omdat we het gevoel van liefde niet vaak voelen. Ik keek langzaam omhoog. 'Je bent leuk' zei ik bijna geluidloos. 'Ik vind je leuk.'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Ik voel een rilling over mijn rug gaan als ze mijn wang aanraakt en als ze haar bekentenis op tafel gooit. Een goede rilling, dat wel. Hoe je het wendt of keert, Emilia heeft een pure uitstraling. Lastig te beschrijven, maar onmiskenbaar te herkennen. Ik leg heel voorzichtig een arm om haar heen - alsof ik bang ben haar te breken - en blijf vooruit staren.
    'Voor mij geldt hetzelfde - als dat al niet was opgevallen,' grijns ik. Met mijn andere hand tast ik de buil op mijn hoofd af. 'Wie is die Peter eigenlijk?' De nieuwsgierigheid wint het toch. Het lijkt namelijk dat die twee elkaar al heel lang kennen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Ik glimlachte toen hij zijn arm om me heen sloeg. Langzaam bracht ik mijn hoofd naar zijn borst en ging ik comfortabel liggen. Ik zuchtte toen hij over Peter begon. 'Ik ken Peter al een hele lange tijd, we waren vrienden, maar niets meer dan dat, diep in mijn niet-kloppende hart hield ik van hem, maar hij zag mij nooit staan, inplaats daarvan hield hij van mijn beste vriendin Jasmine.' Nog nooit had ik dit aan iemand verteld, maar bij Zack voelde ik me zo goed dat alles eruit kwam. 'Peter was er kapot van toen Jasmine werd vermoord, het beschermen van haar beschermeling, koste haar het leven, ook al zijn we vampiers,we zijn niet onsterfelijk' zei ik zacht.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 17:59 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Wat zijn ze schattig <3
    Peter voelde btw wel wat voor haar xD Toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Wat zijn ze schattig <3
    Peter voelde btw wel wat voor haar xD Toch?

    ja maar pas toen Jasmine overleed;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Ik knik voorzichtig en blijf voor me uit kijken. Ik kan me voorstellen dat een mens beschermen wel het laatste is waar die vampiers op zitten te wachten en ik moet toegeven dat het best frustrerend is om gewoon zwakker te zijn dan een vampier, zeker als die vampier een vrouw is. Maar uiteindelijk is het enorm handig ze in de buurt te hebben. De zon gaat haast onder en ik hoor hoe de werkers terugkomen. Zoë zal het wel naar haar zin hebben bij Rico, denk ik half en half grijnzend. Dan wend ik me weer tot Emilia.
    'Ben je verliefd op hem?' Een directe vraag, maar wel eentje die gesteld moet worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Ik kruip nog iets dichter tegen hem aan en snuif zijn geur op. De geur deed mijn keel branden, maar het voelde aangenaam. Opeens vroeg Zack of ik verliefd was op Peter. Ik dacht na, een vraag die zelfs ik niet kon beantwoorde. Ja ik vond Peter leuk, vroeger misschien meer dan dat, ik hield zelfs van hem, maar door Jasmine besefte ik dat onze liefde niet kon bestaan, maar nu hij terug is voel ik zeker iets voor hem dat kon ik niet ontkennen. Ik wist dat ik niet tegen Zack moest liegen dus vertelde ik de waarheid. 'Ik hield van hem, vroeger althans, en ik zou liegen als ik zei dat ik niets meer voor hem voelde, maar het gevoel is veranderd, het is niet meer zo sterk als vroeger, maar wees niet bang mijn lieveling, ik beschouw hem als een vriend.' Ik loog niet tegen Zack, en het voelde goed om de waarheid te vertellen. 'Vindt je het erg?' vroeg ik zacht.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Lonely post.:'D

    Zoë - Norfolker.

    Rico en ik zijn al een tijdje bezig, toch heb ik pas vijf darmen gevuld. Ik moet het steeds opnieuw doen, omdat het niet goed is volgens Rico. Toch is hij wel dankbaar voor mijn hulp.
    'Het zou een hel zijn als ik dit alleen moest doen,' zegt hij met een vriendelijke lach. Ik kijk hem niet aan en concentreer me op de ongelooflijk vieze darm en moet mijn best doen niet opnieuw te kokhalzen. 'Ik vind het nu anders ook een hel,' zeg ik droog. Rico kucht ongemakkelijk en antwoord niet. Echt, ik ben een held in vrienden maken. 'Hoever zijn we?' vraag ik om de ongemakkelijke stilte te verbreken.
    'Nog een aantal, die stapel nog,' zegt hij, wijzend naar nog een hele krat. Ik zucht weer en laat mijn hoofd hangen.
    'Allemaal? Damn, ik zou willen dat het dorp me zou negeren, dat lijkt me een stuk makkelijker dan dit. Een drink pauze zit er zeker niet in?' Rico schudt zijn hoofd. 'Geen alcohol meer voor jou, althans, niet zolang je hier werkt.' 'Pardon, wil je soms dat ik sterf of zo?' ik kan niet zonder mijn biertje, ik wil er een en wel nu.


    everything, in time

    Zack - Norfolker.

    Haar uitleg komt wat verwarrend op me over. Was het nu een ja of een nee? Als ik het er niet uit kan halen dan vraag ik me ook af of zij zelf het antwoord al weet. Een pijnlijke kwestie. Het laatste waar ik zin in heb is me gaan bemoeien tussen twee vrienden die elkaar al een hele tijd kennen. Is het dan niet een veel betere optie voor haar om achter Peter aan te gaan? Zij kennen elkaar veel langer en zijn nota bene van dezelfde soort! Ik voel gewoon dat ik niet tegen hem op kan en dat ik tussen twee vuren in ga zitten. En dat wil ik niet. Daar ben ík weer te volwassen voor.
    'Misschien beschouwt hij jóu wel meer dan dat. Jullie zijn een lange tijd van elkaar gescheiden geweest als het ware, de kans zit er best in dat hij het verleden heeft leren verwerken en open staat voor de toekomst. Misschien zelfs een toekomst met jou. Ik bedoel.. ik wil hier niet tussen gaan zitten. Ik ben bang dingen kapot te maken.' Ik zeg het zacht, alsof ik bang ben dat de rest me hoort. Maar die kans is vrij klein.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Ik luister aandachtig naar Zack's gedachte. Hij was bang, bang dat hij de vriendschap tussen Peter en mij kapot zou maken. Ik pakte zijn hand vast en zuchtte. 'Ik wil iets met jou Zack, ik wil jou' zei ik terwijl ik zijn gezicht teder tussen mijn handen nam. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en hield hem stevig maar voorzichtig vast. 'Ik wil jou' fluisterde ik in zijn oor. 'Jou alleen.'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Ik word haast betoverd door haar stem en opnieuw kost het me moeite om in de bewoonde wereld te blijven. Ik leg nu ook mijn armen om haar heen en laat mijn hoofd op haar schouder rusten. Ik merk dat een lok haar in mijn nek kriebelt, maar ik trek me er niks van aan. Ze ruikt zo lekker en haar lichaam voelt zo ongelofelijk zacht aan. Er zijn nog zo veel dingen die ik wil weten. Ze maakt me nieuwsgierig naar meer over haar en ze geeft me ook de indruk dat ze iemand is die ook daadwerkelijk iets te vertellen heeft. Ik haal mijn hoofd van haar schouder af en ondersteun haar gezicht met twee handen. Ik sluit de ogen en leg mijn lippen zacht op de hare.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Zijn lippen op de mijne voelde zo betoverend, ik snakte naar meer. Hoe zacht hij me daarnet kuste,hoe vurig ik mijn lippen nu op de zijne druk. Ik had naar dit moment verlangt, ik had verlangt naar zijn lippen op de mijne en zijn armen om me heen. 'Kom mee' fluisterde ik in zijn oor terwijl ik sierlijk uit de boom sprong. Zack volgde mijn voorbeeld. Ik pakte zijn hand met een glimlach vast en trok hem mee naar zijn hut. Snel klom ik naar boven. Toen we boven aan waren gekomen lachte ik speels en wenkte ik hem met mijn vinger naar me toe. Ik wilde hem, en ik wilde hem nu.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    En nu met zijn allen tgelijk; 3.. 2.. 1..
    Aaaawh :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.