• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huh, what have I missed :o

    Zack - Norfolker.

    Voor ik het doorheb is ze naar beneden gesprongen en kijk ik haar een tel ongelovig aan, waarna ik haar voorbeeld volg.
    'Waar gaan we-' Ze legt me het zwijgen op en pakt mijn hand beet, waarna ze de weg leidt. 'Wonen jullie hier?' vraag ik, maar veel tijd om me over het huis te verwonderen krijg ik niet, want Emilia gaat me voor naar boven, waar de hut zorgvuldig in de boom is gebouwd. Ik haal mezelf uit mijn gedachten en volg haar, terwijl ik grijnzend naar haar wiebelende kont boven me staar. Ik mag toch wel een goed uitzicht hebben, of niet soms?
    Als ik me binnen laat zie ik hoe Emilia naar me lacht en me wenkt te komen. Mijn hormonen zijn vrij gekomen en razen door mijn lijf. Ogenblikkelijk gehoorzaam ik en sla de armen om haar heen en druk nu wat ruwer mijn lippen op de hare. Als ik me losmaak van haar aai ik zacht met een vinger langs haar wang.
    'Dus hier wonen jullie,' zeg ik glimlachend en geef haar een speelse lik in haar hals terwijl ik met mijn handen langs haar lokken aai. Ze is werkelijk betoverend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat Zack&Emilai schattig zijn saampjes? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ooh :$ Whihi


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb nu alleen even niks te doen.
    *Fluit deuntje*
    En Vluuv reageert niet in de andere topcis dus poeh.
    Ik heb zin om Zack straks te teasen n___n''
    Watch out 8D Als ie terugkomt wacht er een dronken Leah.

    Goh, wat verveling wel niet met je doet.
    Eigenlijk hoor ik te leren :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, en anders Zoë wel hahahaha :'D Lijkt best humor 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb al wat om hem te teasen, waar anime wel niet goed voor is (Y)

    Dude, Zoë is nog steeds bij die ranzige hertendarmen :X
    Ik word misselijk als ik het me in probeer te beelden hoe het
    eruit ziet en hoe het smaakt ^o)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nou eigenlijk zijn we bij zijn hut haha maar dat maakt niet uit we kunnen ook doen dat ze in Zoë's hut zijn haha

    Emilia - vampire
    'Dus hier wonen jullie' hoor ik Zack zeggen terwijl hij me in mijn hals likt. Ik lach zacht en knik. Zijn armen om me heen voelde zo speciaal, zo perfect, dit hoorde zo te zijn. Ik trok hem mee naar het grote bed dat er stond en duwde hem zachtjes achterover. Teder kuste ik zijn lippen en zijn hals. Ik keek even snel naar hem en glimlachte. Langzaam ontknoopte ik zijn shirt en kuste ik zijn buik.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Doe maar Zoé shut, lol, poor Leah anders xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh oeps, ik las 'mijn hut'. Oh lol, -ziet reactie SoulEater- dan laat ik het maar zo hahaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Duiken ze samen het bed in wordt Leah verpletterd :Y) Wat wel hilarisch zou zijn. :'D Maar lol, dat is denk ik niet de bedoeling van Emilia :Y)

    En noem me nou maar Simone :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Oh god, m'n vader gaat me vermoorden als hij hier achter komt, denk ik zenuwachtig als ik op het zachte bed terecht kom. Maar haar zachte aanrakingen en haar mond op mijn buik laten me het al snel vergeten. Ik word helemaal gek van verlangen en trek haar ruw op me en zoen haar. Ik merk dat mijn shirt nog niet helemaal geopend is, maar wat maakt het uit? Handig draai ik me om en zorg ervoor dat zij onderop komt te liggen. Ik aai zacht langs haar schouder, ontbloot een stuk van haar buik en leg een zacht kusje op haar navel, waar een klein schattig moedervlekje bij te zien is. Ik kijk omhoog en kus haar vervolgens in haar nek, waar ze kippenvel begint te krijgen. Ik wist niet eens dat dat mogelijk was bij vampiers. Maar ik moet bekennen dat het wel ongelofelijk opwindend is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Als Zack me ruw op zich trekt en me begint te zoenen, wordt ik helemaal wild van verlangen. Ik had tijden dit gevoel niet meer gevoelt en ik moest toegeven, het voelde bijzonder aangenaam. We rollen om zodat ik onderop kom te liggen. Ik sluit mijn ogen als Zack mijn buik kust. Wanneer hij mijn nek kust hou ik het niet meer. Ik scheur het shirt van zijn lichaam en zet mijn nagels in zijn rug. Ik voelde de elektrische schokken door mijn lichaam mijn hele lichaam en genoot van het moment. 'Ik wil je Zack' fluisterde ik speels in zijn oor terwijl ik zachtjes in zijn oorlel beet.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:38 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Tot mijn verbazing voel ik ineens hoe mijn shirt ruw van mijn lijf wordt getrokken en hoe haar nagels over mijn rug krassen. "Ik wil je Zack," hoor ik haar verleidelijk fluisteren. Ik begin steeds zwaarder te hijgen en zoek mijn weg langs de rand van haar blouse, waar mijn handen behendig onder glippen en langs de zachte, blote huid van haar rug tasten. Een lange lok haar glijdt langs mijn borst als we ons spel voortzetten en opnieuw geef ik haar een uitdagende lik in haar hals, waarna ik al snel weer terug kom op haar zachte lippen. Mijn handen glijden snel langs de opening van de blouse, waar ze de blote huid van haar schouders aftasten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Net als Zack begin ook ik zwaarder te hijgen. Als ik zijn handen om mijn blote huid voel word ik gek. Een rilling gaat door heel mijn lichaam en de donshaartjes om mijn rug staan recht overeind. Ik werd gek van verlangen. Zonder op Zack te wachten deed ik behendig mijn blouse uit. We rollen om zodat hij weer onder komt te liggen. Met een speelse glimlach trek ik zijn broek uit zodat hij bijna naakt onder me ligt. het was me nog niet eerder opgevallen maar hij had een bijzonder gespierd lijf. Ik gaf speelse kusjes op zijn buik.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    Ineens worden we weer omgedraaid en lig ik onderop. Ik streel zacht langs haar rug en voel de zachte haren letterlijk overeind staan. Het is werkelijk fascinerend. Ineens trekt ze de blouse over haar hoofd. Mijn ogen worden meteen naar haar bovenlijf getrokken. De moedervlekjes verspreid over haar blanke lijf zijn prachtig. Ik streel over haar schouders, maar zij is alweer met wat anders bezig en ontdoet mij van mijn broek. Opnieuw trek ik haar tegen me aan en begin haar als een waanzinnige te zoenen terwijl mijn handen haar rug en buik aftasten. God, wat ruikt ze lekker en wat heeft ze een geweldig lijf.


    No growth of the heart is ever a waste