• Eerste en vooral, aallen die nu als eerstejaars naar het middelbaar gaan, ik heb niks tegen jullie

    Evaluatie van de eerstejaars in school :

    - zijn nog kleiner dan verleden jaar
    - zijn nog meer gestrest
    - lijken allemaal mini nerd of the rings (sorry!) te zijn (sommigen dan)

    En nog :

    Was er dus een meisje, eerstejaar, die had laarzen aan tot aan haar knie met zowat 10 cm (ik zweer het) hoge hak..

    Zou ik toch nooit doen op mijn eerste dag.


    Hoe zijn de eerstejaars bij jullie op school?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Maar jullie zijn ook ooit eerstejaars geweest ! (puh)xD
    echt niet ik ben zo overgevlogen naar de tweede (A)

    Het grappige is ook dat die eerstes zich zo groot voelen ö echt, er vloog zo eens eentje tegen mij uit, ... volgens mij gaat die mij nu wel voor de rest van z'n leven ontlopen (duivel)

    En ik ben geen brug aap (6)

    aardige kinderen zijn geen burg apen :)

    Wel dat zou elke eerstjaars zijn , zich aangesproken voelen >,<
    Idd jullie zijn toch ooit ook eerstjaars geweest dus niet zeggen xD
    Nou, als ze dat over mij zeiden zou ik gewoon zeggen: whateva
    en ik zou weer verdergaan met mijn eigen leven :Y)

    Maar jullie zijn ook ooit eerstejaars geweest ! (puh)xD

    4 jaar geleden ofzo

    (...)

    ik ben amper 1m 60 fzo en ik zit in het 4de nu xD
    maar ik ben dus niet rustig xD

    hihi x3
    ^^ by ons sijn alle 2e jaars en hogers fckign rustig en de brugpiepers spele tikkertje :x egt nir normaal hoe kinderachtig x3


    We can only learn to love by loving.

    Maargoed.. om eerlijk te zijn ben ik niet zo kinderlijk. Ik bedoel, ik heb een oudere zus waarvan ik al veel dingen overneem, zoals die rock enzo, al die kindjes uit mijn oude klas vinden dat bagger, hun luisteren nog naar liedjes zoals rihanna enzo. Niks tegen Rihanna ofzo, maar ik bedoel ik hou niet van haar muziek. Daarbij denken veel mensen op internet dat ik een jaar of 14 ben, als ze me niet kennen. Dat vind ik altijd wel leuk om te horen. En ik hou van dat emo/scene gedoe terwijl die kindjes uit m'n oude klas zaten te zeiken dat dat lelijke troela's enzo waren.. en dat Tokio Hotel bagger is en blabla.


    a figment of your imagination

    Njah what ever ik las het tekstje daarnet niet goed =$ You know ik las alleen de dingen van mini nerd of teh rings enzoo x'D

    Oké, ik ben ook 1e jaar geweest, maar ik ben echt nooit zo'n nerd geweest xD ik had meteen oudere vrienden enz, integenstelling tot men andere klasgenoten, maar ik vind eigenlijk men leeftijd genoten te kinderachtig, nu nog eigenlijk -_-

    (...)
    hihi x3
    ^^ by ons sijn alle 2e jaars en hogers fckign rustig en de brugpiepers spele tikkertje :x egt nir normaal hoe kinderachtig x3

    whahah bij ons spelen ze ook tikkertje, ik liep zo over het plein wordt ik zo getikt tikki jij bent hem. ik zo doe focking ff normaal man je bent geen 8 meer -.-

    Woow djee thanks voor de complimentjes ! Ze zijn nice om te horen zeker als je ZELF een eerstejaars bent -.- Goh echt dankje !


    ik zei toch dat ik nix tegen eerstejaars had (egt niet) maar ik merk dat gewoon elk jaar op


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Njah look, ik ken veel mensen waarmee ik bevriend ben die hoger zitten. Bovenbouw enzoo dusjah ...

    (...)
    hihi x3
    ^^ by ons sijn alle 2e jaars en hogers fckign rustig en de brugpiepers spele tikkertje :x egt nir normaal hoe kinderachtig x3


    Dat was vorig jaar bij ons ook, ik zat zelf in het 1ste maar euh daar deed ik niet aan mee.
    Mijn neef en zijn vrienden hebben er zo is een paar opgepakt die tikkertje aan het spelln waren. Ze werdern er fucking ambtand van dus jah (ik bedoel mijn neef en zijn vrienden he)


    Live life limitless.

    Jullie willen niet weten wat voor brugger ik was

    ahum 3 maanden geleden

    Oké, ik ben ook 1e jaar geweest, maar ik ben echt nooit zo'n nerd geweest xD ik had meteen oudere vrienden enz, integenstelling tot men andere klasgenoten, maar ik vind eigenlijk men leeftijd genoten te kinderachtig, nu nog eigenlijk -_-


    Groot gelijk!:O Ik ga veel liever met mensen van 13 t/m 18 ofzo om dan met m'n leeftijdgenoten. Die zijn zo kinderachtig -_- *mijn oud klasgenoten dan he:P*


    a figment of your imagination