• Eerste en vooral, aallen die nu als eerstejaars naar het middelbaar gaan, ik heb niks tegen jullie

    Evaluatie van de eerstejaars in school :

    - zijn nog kleiner dan verleden jaar
    - zijn nog meer gestrest
    - lijken allemaal mini nerd of the rings (sorry!) te zijn (sommigen dan)

    En nog :

    Was er dus een meisje, eerstejaar, die had laarzen aan tot aan haar knie met zowat 10 cm (ik zweer het) hoge hak..

    Zou ik toch nooit doen op mijn eerste dag.


    Hoe zijn de eerstejaars bij jullie op school?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)Je maakt een grapje x'D
    als ze dat bij mij flikken zet ik gewoon een andere code op de voordeur x|

    whaha nee het si echt xD. het erge is er liep iemand langs uit de 4de die me raar aan zt te kijken.

    (...)
    whaha nee het si echt xD. het erge is er liep iemand langs uit de 4de die me raar aan zt te kijken.
    x'D dan moeten die bruggers je gewoon gevolgd hebben x|

    Lang leve de zussen met make-up en goede tips!^^
    Hell yeah^^


    a figment of your imagination

    Jaah, ik ben eerstejaar :P Ma, ik ben ni bepaald klein :S Integendeel! :O:P
    Mjaah, ik kan jullie wel begrijpe, er zitte zo vn da "soort" ;) in mijn klas, en die zijn wel tof nsoo, maar, die zijn eruit alsof ze klaarstaan voort 3/4de leerjaar! :O:)


    007

    (...)x'D dan moeten die bruggers je gewoon gevolgd hebben x|
    :| nee toch! dat wil ik niet HELP:| ikheb toch geen honing aan me reed ofzo of ik ben toch geen snoepwinkel ofzo :| laat ze lekker spelen met hun eige leeftijd genoten als die willen niet met mij..

    Weet je welke types verschrikkelijk zijn... die opeens make-up stelen van hun ma en te dik lipliner op hun lippen smeren en té volwassen kleding dragen en proberen om te gaan met échte populaire mensen, wat niet lukt y'know x|
    gelukkig zijn die zeer zeldzaam x|


    ik zag er zo'n eentje vandaag

    (ik ben egt een vreselijk mens ik zweer het, toch als het om mensen gaat)

    ik (voor iedereen die 2 km bij me stond) :

    WAAH, moet je kijken! *gaat wijzen*

    kind : "had je wat?"

    ik : nee jog? is die make-up toevallig van je ma ofzo? hij is een beetje dik


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bij mij in de klas zat iemand die volgensmij maar net 1.50 was
    en toen noemde ik hem de kleine en toen schopte hij me keihard xD

    Ehm normaal. xD

    En ze zijn niet klein en sommige zijn wel van die mensjes die zig aan de regels houden. Ik ben wel een 1e jaar hoor maar ik doe dat niet en ik ben groot. =]


    Love is in the air'<3

    die van ons sijn egt vet klein en hebbu van die grotu tassu met alle boeku er nog in terwijl se een klusje hebbu en dat is kei grappig om te sien mr het is niej leuk voor hun xD

    die van ons sijn egt vet klein en hebbu van die grotu tassu met alle boeku er nog in terwijl se een klusje hebbu en dat is kei grappig om te sien mr het is niej leuk voor hun xD
    wij kregen pas na een maand ons kluisje echt k*t, want alle andere klassen hadden er dus wel 1

    Ja echt héé, eerstejaars worden echt kleineren kleiner niet te geloven :O

    1= Ik ben geen Nerd,ik heb zelfs het aller laagste wat er bestaat: LWOO
    2= Ik ben niet klein wnat ben 13 jaar en 1.74
    3= Ik ben maar een heel klein beetje gestrest

    Ja echt héé, eerstejaars worden echt kleineren kleiner niet te geloven :O


    haha daar kan ik dus wel goed mee leven,,kan ik me groot voelen met mijn 1.61 m xD


    Why don't you break my heart

    Ehm normaal. xD

    En ze zijn niet klein en sommige zijn wel van die mensjes die zig aan de regels houden. Ik ben wel een 1e jaar hoor maar ik doe dat niet en ik ben groot. =]


    Bij mij vorig jaar dan ik ben maar 1.55 m en hij was zeker een halve kop kleiner
    En jah als je daar kleintje tegen zei, hij deed niks, was bang, maar euh hoe die je dan bekeekxD


    Live life limitless.

    Ja echt héé, eerstejaars worden echt kleineren kleiner niet te geloven :O


    Euhm misschien komt dat omdat wij groter worden?? Zou dat kloppen
    Maar toch ik ben helemaal niet veel gegroeit tegen over vorig jaar en nu zitten er veel kleinere kinderen tussen


    Live life limitless.