• Eerste en vooral, aallen die nu als eerstejaars naar het middelbaar gaan, ik heb niks tegen jullie

    Evaluatie van de eerstejaars in school :

    - zijn nog kleiner dan verleden jaar
    - zijn nog meer gestrest
    - lijken allemaal mini nerd of the rings (sorry!) te zijn (sommigen dan)

    En nog :

    Was er dus een meisje, eerstejaar, die had laarzen aan tot aan haar knie met zowat 10 cm (ik zweer het) hoge hak..

    Zou ik toch nooit doen op mijn eerste dag.


    Hoe zijn de eerstejaars bij jullie op school?



    (bericht aangepast door een moderator)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Jhaa, die zijn echt kléin!! Echt nog niet rijp om in het eerste te zitten.

    Njah look
    Ik wil geen streber ofzo klinken maar al m'n leraren enzo die ik al heb gehad zeggen dat ik er ouder lijk dan al die andere in mijn klas.
    Sorry maar ik praat meestal en die andere spelen tikkertje, verstoppertje ofzo van die dingen -.-


    Dat vinden sommige bij mij ook
    Mijn klastitutlaris (ik denk dat dat in Nederland een mentor is) vond mij al heel volwassen:O:O Wel handig die viel mij nooit lastig, net zoals de rest van mijn leerkrachten
    En gij zit op de goede weg hoor, gelukkig dat je geen tikkertje speelt


    Live life limitless.

    ik ben 3e jaars ^^ Julliee ??
    2e jaars

    En ook mijn zus die is erg klein in haar kop al gaat ze normaal naar het4e middelbaar. You know ik bedoel, ze doe kinderachtig enzoo en m'n moeder zgt ook altijd tegen mij dat ik slimmer in m'n kop ben als haar en dat ik er groter uitzie als haar desondanks ik toch klein ben. Zelfs mijn zus haar vriend zegt dat kan je dat nou geloven!

    ik ben 3e jaars ^^ Julliee ??


    ook (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    En ook mijn zus die is erg klein in haar kop al gaat ze normaal naar het4e middelbaar. You know ik bedoel, ze doe kinderachtig enzoo en m'n moeder zgt ook altijd tegen mij dat ik slimmer in m'n kop ben als haar en dat ik er groter uitzie als haar desondanks ik toch klein ben. Zelfs mijn zus haar vriend zegt dat kan je dat nou geloven!


    najaah, das wel raar dan :S


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    moetk morgen ff naar kijken en als ze dan niet naar school moeten dan maar woensdag:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)

    ook (A)

    me three:P


    Why don't you break my heart

    (...)
    me three:P


    leuk !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ze zijn stront maar dan ook stront irritant; ze blokkeren alles... vinden zichzelf alles.
    en: ze zijn deze week op kamp(yeah)


    I am an idiot, I move.

    moetk morgen ff naar kijken en als ze dan niet naar school moeten dan maar woensdag:P


    moet je zeker doen , gewoon eens opletten, das keiraar hoor maar hoe meer je daar naarkijkt hoe raarder het lijkt

    vooral kijken naar grote sukkels met reuzeboeketassen die luisteren naar de naam laurens xD

    (ookal zit die nu in het 2de in haat hem nog steeds)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    haha ja bij ons ook
    zo kei veel kleine kindjes precies
    die groot wille doen
    sommige zijn mss wel plezant me zo zien ze er toch ni uit
    en kei veel streke wijve
    (oke ik heb mss wel veel vriendinne die ook zo zijn ma ze zijn als 16,17 of 18 jaar) geen 13 ofzo
    de puberteit begint precies vroeger met de jare
    xD
    (H)

    haha ja bij ons ook
    zo kei veel kleine kindjes precies
    die groot wille doen
    sommige zijn mss wel plezant me zo zien ze er toch ni uit
    en kei veel streke wijve
    (oke ik heb mss wel veel vriendinne die ook zo zijn ma ze zijn als 16,17 of 18 jaar) geen 13 ofzo
    de puberteit begint precies vroeger met de jare
    xD
    (H)


    najaah dat bedoel ik net

    hoe zouden die dan wel niet zijn als ze 16 zijn? (ziet in gedachten paris hilton in nog erger vorm)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    brutaal,,,,,,VEEl te brutaal!!


    er was zo'n gassie naar de kont van mijn vriendin aan het staren en toen even later zei ik zo van: de volgende keer he...wil je dan de andere kant op kijken? xD hij snapte me niet en toen werd ie rood!! xD! GEWELDIG!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    brutaal,,,,,,VEEl te brutaal!!


    er was zo'n gassie naar de kont van mijn vriendin aan het staren en toen even later zei ik zo van: de volgende keer he...wil je dan de andere kant op kijken? xD hij snapte me niet en toen werd ie rood!! xD! GEWELDIG!!!
    omg x']