• oké,
    ik heb dus een vraagje,
    ik ben bi en ik ken niemand anders die het is,
    ben je bi, lesbie homo of weet je het niet,
    dan kun je er hier over praten.
    en géén haat berichtjes want ik trek me er niks van aan, en lees ze dus toch niet



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: De titel paste niet echt bij de topic. Dus heb ik die aangepast. Daardoor moet ik je bericht ook aanpassen. )

    stoer van je dat je durft om het zo te zeggen ;)
    respect...


    i like cookies :Y)

    Bii :'D

    (...)
    Over vooroordelen gesproken :'S
    Dat is echt niet meer normaal O.O
    daarom heb ik het 2 jaar geheim gehouden.
    door laura hebk het nu dus toch toegegeven :'D

    (...)daarom heb ik het 2 jaar geheim gehouden.
    door laura hebk het nu dus toch toegegeven :'D


    Hmm, wel goed dat je eht toegeeft^^ Maar ik dnek dat de mensen in mijn omgeving zich ook dood zouden scrikken als ik zeg dat ik mss bi ben ofzo ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    okee... mijn grote come-out =o
    i'm bi ... en niemand weet het nog, ik ben bang dat niemand me dan meer moet =(

    Dat ken ik o: Ik ben ook bi, maar ik heb het like, alleen mijn beste vriendin vertelt. Deel van mijn omgeving gaat dan echt flippen.
    But yeah, als mensen die ik vertrouw het vragen wil ik wel eerlijk zijn.


    Mew <3

    van mij weten tot nu toe vooral mijn beste vriendin, Laura en jullie het. ik ga het namelijk niet op mijn netlog zetten, want ik vind het nogal gevaarlijk om dat hier te doen.

    hier in Roeselare is het gevaarlijk om 'anders' te zijn :'D
    ze kloppen u zomaar in elkaar enzo dusja..

    van mij weten tot nu toe vooral mijn beste vriendin, Laura en jullie het. ik ga het namelijk niet op mijn netlog zetten, want ik vind het nogal gevaarlijk om dat hier te doen.

    hier in Roeselare is het gevaarlijk om 'anders' te zijn :'D
    ze kloppen u zomaar in elkaar enzo dusja..

    Dude O_O Lijkt me eng joh >.<"
    Als ik dat op mijn school zou zeggen zou like iedereen me naroepen en zou ik like nóg beroemder zijn [/al die haters praten met ál die vriendjes over me, echt zo grappig] Alleen, in elkaar slaan zou niet gebeuren ofzo O_O


    Mew <3

    Ik weet het niet, ik val op jongens dat al zeker maar dat meisjes daar ben ik nog niet helemaal uit de ene keer dnek ik dt ik erop val dn weer niet!
    het is raar.


    *He's the one.

    (...)
    Dude O_O Lijkt me eng joh >.<"
    Als ik dat op mijn school zou zeggen zou like iedereen me naroepen en zou ik like nóg beroemder zijn [/al die haters praten met ál die vriendjes over me, echt zo grappig] Alleen, in elkaar slaan zou niet gebeuren ofzo O_O

    op mij school ni ze, tis echt leeeuk!
    en dr zit n lesbi in mijn klas [waar ik dus verliefd op ben ><], dus valt het allemaal wel mee :'D

    maar ik verveel me.

    lalala

    lalala

    Ik ben Bi, en ik ben er trots op!

    Ik weet het niet, ik val op jongens dat al zeker maar dat meisjes daar ben ik nog niet helemaal uit de ene keer dnek ik dt ik erop val dn weer niet!
    het is raar.


    dat heb ik nou ook schat x]

    nou als we wel op meiden vallen dan zijn we gewoon lekker samen bi 8D


    Lalalalalalalala.

    RESPECT!

    ik ben ook bi ..:P

    het eergste is ik had ooit met me bf gezoend en nou wilt ze me niet meer spreken of zien omdat ze bang is dat het weer gaat gebeuren terwijl zij mij had gezoend:S daardoor wwas ik dus en van me liefste bf's kwijt.:(

    achja leven is hard.


    My Foughts You Can't Decode